Nová kampaň propagující chytré telefony Nokia připomíná, co je během svátků opravdu důležité. Startuje sváteční kampaň “Buďte darem”. Společnost HMD Global radí, jak o vánočních svátcích “vypnout” a strávit je se svými blízkými.
Praha, 19. prosince: Společnost HMD Global, domov telefonů Nokia, spouští sváteční kampaň. Klade v ní lidem na srdce, aby o vánočních svátcích „byli darem“, vypnuli své telefony a strávili klidné chvíle se svými blízkými.
Motivem kampaně „Buďte darem“ jsou samotní lidé
Ústředním motivem kampaně „Buďte darem“ jsou samotní lidé, kteří mohou ostatním k Vánocům věnovat to nejcennější, svůj čas. HMD Global zaujímá pro společnost působící v odvětví mobilních telefonů odvážný postoj, když radí vypnout během svátků své telefony a užívat si naplno chvíle strávené se svými blízkými.
Hlavní video kampaně režírované hollywoodským režisérem Justinem Chadwickem vypráví příběh babičky a jejího vnuka, který nedávno odjel za univerzitními studii. Připomíná důležitost rodinných vztahů, které bychom neměli zejména o Vánocích zanedbávat.
CMO společnosti HMD Global
„I když naše telefony značně přispívají k pocitu blízkosti s našimi nejdražšími, odvážně dodáváme, že nic, ani naše produkty, nemůže konkurovat chvílím opravdu stráveným společně,“ komentuje kampaň Pekka Rantala, CMO společnosti HMD Global.