Twitter je pro české uživatele zatím stále poměrně nová sociální síť (resp. mikroblogovací služba), která však neustále získává na oblibě zdejších uživatelů hlavně díky své jednoduchosti a rychlosti předávaných informací.
Twitter neustále roste a jak je zvykem, vytváří se početné skupiny uživatelů, které spojuje vybraná oblast. Vývojáři se snaží nastupující trendy zachytávat a uživatelům zpříjemnit sdílení. Tímto způsobem vznikla i služba Music používající ke své funkčnosti známé služby iTunes, Spotify a Rdio.
Uživatelé, kteří se chtěli s ostatními podělit a doporučit jim svou oblíbenou hudbu, dříve používali hashtag #music nebo #nowplaying. Ve vyhledávání se poté těmito hashtagy označené tweety zobrazovaly v nepříliš uživatelsky přívětivém formátu. S příchodem Music tomu bude jinak. Na publikovaných snímcích, zachycujících grafické prostředí, vypadají jednotlivé prvky jednoduše, avšak zcela funkčně a přehledně.
Nejenže Twitter umožní zobrazení coveru právě přehrávané skladby, informací o interpretovi nebo snadné vyhledání interpretova účtu na Twitteru, ale dokáže jednotlivým uživatelům doporučit na základě získaných informací či dříve puštěných skladeb tipy na podobnou muziku.
Vývojáři Twitteru v prvotním testování oslovily několik významných hudebních celebrit z USA (mezi oslovenými se nacházeli například Wiz Khalifa, Jason Mraz a Ne-Yo). Prvotní ohlasy byly veskrze pozitivní, což může naznačit úspěch Music.
Češi si zatím budou muset na první vyzkoušení ještě nějakou dobu počkat. Na hlavní stránce Twitter Music (na adrese music.twitter.com) se totiž zobrazuje pouze logo s nápisem Coming soon, jež naznačuje blízkou expanzi této služby i do České republiky. Aplikace zatím vyšla pro iPhone, v brzké době však bude přístupná i pro uživatele Androidu.