Google před dvěma měsíci oznámil hlavní aktualizaci svého vyhledávacího algoritmu, který si klade za primární cíl odstranit nekvalitní stránky z výsledků vyhledávání.
Nový a hlavně sám plující algoritmus Panda zlepší pozice kvalitním stránkám s cenným a originálním obsahem. Brázdí též kalné vody českého internetu.
Celá aktualizace je postavena na propůjčení vyšší kvality výsledků a vede k odstranění stránek s duplicitním nebo zavádějícím obsahem. Změna algoritmu bude mít dopad na 6 – 9 % hledaných dotazů ve všech jazycích.
Kvalita a hloubka článků je pro vyhledávač v tomto případě klíčová. Zde se ještě můžeme zastavit nad odezvou ze sociálních sítí, ta je v tomto směru taktéž směrodatná a vyhledávač ji bere v potaz.
Nezbývá nic jiného, než tvořit stránky srdcem a poskytnout uživateli plnohodnotné a kvalitní informace, které svými zuby zhodnotí Google Panda.