Internet

Návštěvníku, vítej v rubrice internet. Novinky ze světa internetu, co hýbe světem? Snažíme se být u všeho první a přinést zajímavé zprávy právě z tohoto odvětví. Nebo se spíše zaměřuješ na mobilní hardware, mobilní software či smartphony? Nechybí ani rubrika o tabletech s Androidem či systémem Apple iOS. Můžete také nahlédnout do sekce tiskových zpráv společností, které také agregujeme. Hezký den přeje FreeBit.cz!

Facebook překonává hranici 2 miliard uživatelů, stává se gigantem

Výkonný ředitel, Mark Zuckerberg dnes oznámil, že jeho sociální síť Facebook dosáhla nového milníku: každý měsíc je na Facebooku spojeno 2 miliardy lidí. Nejúspěšnější sociální síť tak překonává další milník svých uživatelů. To ovšem přináší i další povinnosti. Sociální síť se stává dobrým nástrojem pro šíření spamu a fake news. Pro mnohé weby se jedná o zajímavý zdroj návštěvnosti. První metu překonala společnost v roce 2012, kdy síť zaznamenala miliardu uživatelů.

Facebook
Facebook překonává hranici 2 miliard uživatelů, stává se gigantem

„Fejsbůk“ tvoří lidé. To by se nestalo bez milionů menších komunit a jednotlivců, kteří každý den sdílejí a významně přispívají na sociální síť. Každý den sdílí více než 175 milionů lidí své reakce a v průměru se na Facebooku aktivně zapojí do lajkování více než 800 milionů lidí. Více než 1 miliarda lidí používá Skupiny každý měsíc.

V oficiálním prohlášení se Mark také chlubí, že nechá nakouknout pod pokličku sítě. Chcete-li ukázat svou odměnu za mnoho způsobů, jak se lidé na Facebooku navzájem podporují, během následujících dní se podělíme o několik osobních zkušeností.

Pokud si vezmeme data i od jinud, společnost Twitter oznámila v dubnu 328 mil. měsíčních aktivních uživatelů. Snapchat, který je v roli konkurence Instagramu především u mladé generace, měl 166 mil. uživatelů za den. Čísla hovoří jasně, FB se stává malým internetem. Bude to poslední milník? Dost možné.

Apple chce vstoupit do Indie, jak dopadne jednání s představiteli?

Apple oceňuje otevřený a konstruktivní dialog, který se konal s indickými představiteli, o rozšíření svých místních aktivit v Indii. Cupertino v Kalifornii, potažmo Apple, se chystá vyrábět a distribuovat své iPhony v Indii, jeden z nejrychleji rostoucích trhů smartphonů na světě, kde má stále jen malý podíl na trhu. Pro některé země představují technologie iPhonu problém, třeba zabezpečení či šifrování dat.

Americká jablečná firma si tímto gestem slibuje od přenesení výroby přímo do Indie větší podíl na trhu, který je v segmentu chytrých mobilů nejrychleji rostoucím na světě. „Letos by měl zaznamenat patnáctiprocentní růst na 130 milionů kusů,“ uvedla indická analytická společnost CyberMedia Research.

Apple díky výrobě v Indii ušetří za dovozní cla svých výrobků. Může počítat i s levnějšími dělníky a dalšími nižšími náklady spojenými s výrobou. Kam se ztratila slavná idea Donalda Trumpa přesunout výrobu do Ameriky?

Apple chce vstoupit do Indie
Apple chce vstoupit do Indie, jak dopadne jednání s představiteli?

Společnost Apple požadovala od Indie řadu daňových a srážkových koncesí, než začne distribuovat iPhone v zemi, informovala agentura Reuters minulý týden. Zdroje obeznámené s touto záležitostí informovali agenturu Reuters, že představitelé společnosti Apple se ve středu setkávají s představiteli oddělení průmyslu, informačních technologií a financí, aby projednali své požadavky.

„Snažili jsme se rozvíjet naše operace v Indii,“ řekl Apple v krátkém prohlášení. „Oceňujeme konstruktivní a otevřený dialog, který jsme měli s vládou o dalším rozšiřování našich místních operací.“

Indie je velkým trhem. I zde se mohou produkty od Applu skvěle prodávat. Pokud vše dopadne dobře, bude to velká příležitost pro americkou firmu vyrábějící skvělá zařízení. Jak však dopadne oproti čínské a indické konkurenci? To se snad brzy dozvíme. Určitě bychom byli rádi, kdyby se jablečné továrny začaly stavět i v České republice. Přineslo by to rozvoj a další pracovní pozice.

Zdroj: reuters.com

YouTuber Mike (Je) Pán aka Mikael Oganesjan porušuje autorská práva?

Internetový YouTube kanál Mike Pán má zastavenou monetizaci videí? To bohužel pravdou není, zřejmě. Ale do nedávna měl kanál zastavenou editaci a nahrávání videa. Nyní se však na jeho kanálu objevilo samotné video, které vše vysvětluje. Komentáře pod videi však upozornňují na to, že se u obsahu reklama opravdu nezobrazuje, no posuďte sami.

O tomto YouTuberovi jsme již napsali pár řádků, pokud se chcete ještě více vzdělávat. V tomto posledním videu se Mike Pán chlubí stavem konta, ale i tím, že se jeho merch prodává skvěle. Prostě #Pohoda. Je vidět, že se v šedé zóně dá podnikat. Kdy uhodí státní správa či soud? Jak to tedy bylo s videi na YT? Autorská práva si údajně nárokuje televize Prima. Monetizaci videí kanál údajně nikdy zastavenou neměl. Co bude dál? Sankce.

YouTuber Mike (Je) Pán
YouTuber Mike (Je) Pán aka Mikael Oganesjan porušuje autorská práva? (screen YouTube)

Zdroj kanál YouTube MikeJePan: Jsou na vás uvaleny alespoň tři sankce za porušení autorských práv. Pokud sankce nevyřešíte, bude váš účet brzy zablokován. Během tohoto období bude vypršení platnosti sankce pozastaveno a nebudete moci nahrávat nová videa.

Měšťáci vyprávějí, že mu vzali řidičák. Boural Mike (Je) Pan? S největší pravděpodobností ne. Na internetu se objevily informace, které říkají, že se v tu dobu v okolí žádná nehoda nestala. Jedná se o další propracovanou reklamí kampaň pana Majka? Mohl by o tom povídat Tvrdej Bob nebo Petr Vojnar. Jsou to však jen spekulace. Mladý klučina z Prahy hlásající #Nebuďměšťák však může mít i závažné problémy se zákonem. Nedávno se na povrch dostala informace, že je zainteresovaný do sporů TAXI versus Uber.

Shodou okolností se stalo, že město Brno taxislužbu Uber zcela zakázalo. Jak to dopadne v Praze? Nehoda ani vězení však pravdou nebylo, vše je údajně další propracovanou kampaní na sběr dalších lidí na jeho kanál. Co si pro nás „pražák“ připraví dále? To se nechme překvapit. Podělte se o své názory dolů do komentářů pod tento článek. Co si o jeho podnikání myslíte? Děkujeme za vaše reakce. Sdílejte článek a pomozte tak spravedlnosti.

Vše, co potřebujete vědět o kabelových sítích společnosti UPC

To, že je kabelová televize ve větších městech si zde určitě nemusíme psát, zmínkou můžeme jmenovat například Brno, Prahu, Ostravu, Plzeň, Sokolov, Příbram či Domažlice (dostupnost kabelové televize si můžete ověřit na stránkách UPC). Sítě kabelové televize jsou z větší části pod zemí, jen v některých případech je koaxiální kabel řešen převěsem mezi budovami. Většinu provozu mezi NODY odbavuje optická síť, do budov a ke klientům pak směřuje koaxiální kabel. Stejný, jako používáme na televizní příjem. Výhodou kabelové televize je její stabilita a to, že je signál veden v měděném kabelu, který je stíněním izolovaný od vnějších vlivů. UPC nabízí rychlosti v řádech stovek megabitů za sekundu.

Co potřebujete vědět o kabelových sítích společnosti UPC
Vše, co potřebujete vědět o kabelových sítích společnosti UPC

Cena se odvíjí od zvolené rychlosti, za 100 Mbps si měsíčně zaplatíte 399 Kč včetně pronájmu modemu. Za odkoupený modem si připlatíte jednorázově 2020 Kč. Hlavní výhodou je to, že společnost nabízí TV, Internet i telefon – tedy ten pevný. Můžete mít tak prakticky všechny služby od jednoho provozovatele. Cena se samozřejmě odvíjí od počtu placených balíčků a celkové programové nabídce. Za nejrychlejší internet a plnou TV nabídku tak můžete zaplatit i 1500 Kč měsíčně. Kabelová televize UPC nově nabízí na svých HZN Mediaboxech zpětné zhlédnutí, nebo třeba videotéku My Prime. Na cesty si pak můžete vzít Horizon Go – službu lze přehrávat třeba na tabletu či smartphone.

Nejčastější chyby u klientů sítí UPC

Provozovat velké sítě přináší vždy velké problémy. Ať už je to výpadek elektrické energie, či překopnutý koaxiální kabel v zemi. Ve většině případů se však jedná o chyby na straně zákazníka. Mezi největší problémy patří nedotažené F konektory na účastnické zásuvce (nebo na druhé straně). Stará a poškozená vnitřní vedení. Neodborně namontované konektory. Zapojení přes několik rozbočovačů a tím pak snížené parametry signálové cesty. Nejčastejší chyba na televizních setoboxech Kaon (Kaon KCF – SA700PCO nebo verze 900) je chyba E106, jedná se o linku bez signálu. U HZN Mediaboxů je to pak chyba 1001 nebo 10011. Možná, že je ve vaší lokalitě právě výpadek.

Používejte pouze kvalitní koaxiální kabely

Pro propojení zařízení do koaxiálních linek používejte pouze kvalitní kabely s kvalitními konektory. Koupené koaxiální kabely v supermarketech a elektroprodejnách nabízí sice levnou cenu, ale jejich provedení je žalostné. Jedná se o kabely dovážené z Polska či Číny. Nejen, že mají vyšší ztrátovost (útlum), ale za krátký čas ztratí kabel svojí specifikaci.

Lotosový květ, pevnou linku nebo PilsFree? Jaký internet v Plzni?

A to nepočítáme překlesání kabeláže u konektorů. Řešením jsou pouze kvalitní koaxiální kabely ze specializovaných prodejen s kompresními konektory. Sice si připlatíte ale budete mít klid a servisu se vyhnete. Nebo kupte již hotové, ale značkové kabely (BANDRIDGE).

Je to stejné, jako každá jiná elektronika – restart pomůže

Pokud se něco stane, postačí odpojit zařízení z elektrické sítě. Restartovat modem nebo zařízení uvést do továrního nastavení. Modemy mají většinou resetovací tlačítko na zadní straně (stačí 5 vteřin podržet). Setoboxy lze odpojit od sítě nebo v nastavení provést tovární nastavení. Když ani to nepomůže, zkontrolujte celou trasu koaxiálního kabelu od zásuvky. Je vše dotaženo, bez poškození? Pokud ano, volejte servis UPC.

Přechod na protokol IPv6 startuje dnes, co se může vyskytnout?

Při testování funkčnosti po změně protokolů byla odhalena chyba, kdy v některých případech se na Helios boxu (Kaon SA700 a SA900) po připojení k modemu s IPv6 stává, že se nepřehraje záznam z Replay TV, videotéky či archivu a STB ukáže chybu VOD43. Následující pokus o přehrání již bývá úspěšný. Chyba se objevuje náhodně a na jejím odstranění se pracuje.

Na českém Instagramu je přes 42 milionů fotek, čísla stále rostou

Facebook udělal dobrou investici. Koupil knihu obrázků, obličeje už má. To, co nastává, je monetizace a správa obsahu. Jelikož se na českém internetu objevuje pojem Shadowban, je se čeho bát. Pokud používáte nadměrně hashtagy s velkým dosahem, může se stát, že spadnete do zapomnění Shadowbanu. Vaše příspěvky nebudou na Insta dohledatelné pod hashtagy. Stávající sledující obrázky samozřejmě uvidí. Jde tu jen o čísla? Mimochodem, na českém IG je již přes 1,5 milionů účtů.

„Zjištění aktuálního průzkumu dokládají, že Instagram je v České republice v současnosti neprogresivnější sociální sítí,“ uvedl ředitel AMI Digital Vladan Crha. „Zatímco loni používalo Instagram 25 % českých uživatelů internetu, letos to je již 40 %,“ dodal Crha.

Mnoho z nás už ví, že se followeři na Instagramu dají koupit. Je to technika služeb, které tuto možnost nabízejí, najdeme zde pouze automatizované služby, ale i služby, za kterými stojí reální uživatelé Instagramu. Cirka 1000 followers nás vyjde na 250 korun. Podrobnosti najdete v linku výše. Co však IG nabízí? Velký dosah a nové funkce. Mezi poslední novinky patří ve Stories link přímo na webstránky (tahem nahoru) nebo vizuální efekty, které známe ze Snapchatu. Nově v IG také najdeme archivaci nebo skrytí příspěvků. Aplikace se díky tomu také o dost nafoukla. A nebude to určitě poslední počin, jak do aplikace vměstnat ještě další a další novinky. Svůj účet popřípadě fotky si můžete na Shadow otestovat na této URL – shadowban.azurewebsites.net.

Instagram
Na českém Instagramu je přes 42 milionů fotek, čísla stále rostou

Pozor na automatizaci Instagramu, jinak vyfasujete Shadowban!

Používáte software, který porušuje smluvní podmínky služby Instagram? Nesmíte ve službě vytvářet účty neoprávněným způsobem, zejména za použití automatizovaných zařízení, skriptů, botů nebo internetových robotů (typu spider, crawler nebo scraper). To zahrnuje boty a služby, jako jsou Instagress, Followliker a Mass Planner. Nebo služby, které tvrdí, že dělají práci za vás – Boostly, Social Envy a Socially Rich. Navíc, pokud používáte software, porušujete smluvní podmínky služby Instagram. Některé z nich – Grum, Onlypult a Schedugram. A konečně, pokud máte více účtů a na jednom z nich používáte automatizaci, mohlo by to ovlivnit vaše další účty, protože sdílejí stejnou IP adresu.

No ano, otázka, kupovat nebo nekupovat followery na IG?

Tak, a teď přichází velké rozuzlení této situace. Jak se zviditelnit? Koupit a nebo nekoupit sledující na Instagramu nebo Facebooku? Jako se dnes v kulturistice používají steroidy, tak se používají v sociálních médiích tyto weby. Velké číslo prostě vypadá hezky. Náš mozek je naučený vnímat velké číslo jako něco důležitého, stejně jako vnímáte pokutu od strážníků. Nad malou mávnete rukou, u velké se mozek pozastaví. Neříkám, že je nakupování followers čiré jako studánka v lese, ale? Jako každá taková služba má i své nevýhody. Většina účtů je mrtvých, nebo bude. Reálně tak prakticky svůj obsah nedostanete dále. V tomto případě se může zdát, že je nákup prakticky ztrátou času a vyhozených peněz. Jedině, co zůstane, je číslo počtu sledujících. I to však časem může klesat.

Tak trochu pod pokličkou. Věděli jste, že?

  • Nejvíce srdíček a komentů dostávají statisticky fotografie s filtrem „Myfair“…
  • 90% aktivních uživatelů Instagramu věkem nepřesáhlo 35 let…
  • 37% reálných uživatelů IG nikdy nenahrálo ani jednu fotku…
  • 11% fotek s hashtagem #nofilter filtr ve skutečnosti používá…

Apple mění ve svých storech měnu z Eura na české koruny

Jednotka měny v App Storu, iTunes Storu, iBooks Storu, Apple Music a úložišti iCloud pro Českou republiku se brzy bude měnit z eura na českou korunu. Jakmile změna proběhne, budou předobjednávky a předplatná účtována v českých korunách a stávající zůstatky z dárků iTunes budou převedeny na tuto novou místní měnu.

Apple mění ve svých storech měnu z Eura na české koruny (App Store)

Při nejbližší vhodné příležitosti prosím uplatněte své zůstatky z dárků. Během převodu měny můžete zaznamenat problémy se zobrazením, použitím nebo uplatněním kreditu v internetovém obchodě.
 Chcete‐li získat další informace, kontaktujte podporu společnosti Apple.

Něco nového? Síť Twitter aktualizuje zásady ochrany osobních údajů

Provádíme aktualizaci našich zásad ochrany osobních údajů, aby reflektovaly nejnovější zlepšení Twitteru. Doporučujeme vám přečíst si aktualizované zásady v plném znění – používáním našich služeb od 18. června 2017 souhlasíte s provedenými změnami. Zde je přehled těch nejdůležitějších aktualizací:

Transparentnost a kontrola: Spustili jsme nové nastavení Personalizace a údaje a rozšířili jsme nastavení Vaše údaje na Twitteru za účelem transparentnějšího přístupu k informacím a lepší kontroly nad tím, jak Twitter používá vaše údaje. Tato vylepšená nastavení nahradí nastavení Twitteru zakazující sledování prohlížeče, které už dále nebudeme podporovat.

Něco nového? Síť Twitter aktualizuje zásady ochrany osobních údajů

Údaje z webu: Aktualizovali jsme informace o tom, jak ukládáme a používáme údaje z ostatních webových stránek, které integrují obsah z Twitteru, jako například vložené časové osy, za účelem zlepšení našich služeb a personalizace zobrazovaného obsahu včetně reklam. Údaje o navštívených webových stránkách neukládáme pro uživatele z Evropské unie a států EFTA.

Sdílení údajů: Aktualizovali jsme informace o tom, jak sdílíme neosobní agregované údaje a údaje na úrovni zařízení, včetně dohod o vybraných partnerstvích, které v případě udělení souhlasu příslušnému partnerovi umožňují propojení s vaším jménem, e-mailovou adresou nebo dalšími osobními údaji. Možnosti sdílení vašich údajů v rámci těchto partnerství můžete nastavit v nastavení Personalizace a údaje.

Personalizace napříč všemi zařízeními: Vysvětlili jsme, jak používáme údaje k personalizaci napříč zařízeními, a dali jsme vám ještě více kontroly nad nastavením personalizace a údajů pro zařízení, která jste nepoužili k přihlášení na Twitter.

Privacy Shield a Digital Advertising Alliance: S nadšením oznamujeme, že se budeme účastnit švýcarsko-amerického programu Privacy Shield program a že se budeme řídit regulačními zásadami pro online reklamu (Digital Advertising Alliance Self-Regulatory Principles for Online Behavioral Advertising).

Věříme, že tyto změny pro vás budou užitečné. I nadále pracujeme na tom, aby vaše zážitky z používání Twitteru byly co nejlepší. Nedílnou součástí této naší snahy je i závazek chránit a bránit vaše soukromí. Pokud máte jakékoli otázky, neváhejte nám napsat. Můžete tak učinit tady. Děkujeme, že používáte Twitter.

Virus WannaCry ovlivnil svět, jak se proti hrozbám můžeme bránit?

Každou chvíli čteme a slyšíme o kybernetických hrozbách, které se s postupným vývojem technologie čím dál tím více projevují. Ať už nás o tom informují média, bezpečnostní experti nebo nám otevřela oči naše vlastní zkušenost, naděje na změnu je mizivá. Až do dnešní chvíle se totiž podařilo veškeré hrozby úspěšně zažehnat a na virtuálních polích pokaždé zavládl mír. Před několika dny se ovšem stalo něco, co zaskočilo nejen odborníky, ale i širokou veřejnost. A bez nadsázky by se dalo tvrdit, že to otřáslo celým světem.

Přes 300 000 zařízení bylo dne 12. května napadeno virem WannaCry, který se řadí do kategorie ransomware. Prvně dojde k zašifrování všech dat napadného počítače a následně požadují útočníci výkupné, jenž má data bezpečně navrátit. Byť se nejedná o žádnou velkou sumu a hackeři si účtují zhruba 300-400 amerických dolarů, k žádnému dešifrování nedojde. Finálně tedy uživatel přijde nejen o peníze, ale i o použitelné zařízení. Vrásky IT specialistům ovšem dělá především fakt, že šířitelnost viru je extrémní a momentálně nejpoužívanější metodou jsou e-mailové přílohy, odkazy na sociálních sítích a infikované webové stránky. Uživatelé si i přes opakované rady nedávají pozor, a spouštějí tak lavinu, která se již nedá zastavit.

Virus WannaCry
Virus WannaCry ovlivnil svět, jak se proti hrozbám můžeme bránit?

Nebezpečný WannaCry se sice podařilo zastavit, ale útočníci se pyšní novou vylepšenou verzí, která je na hony vzdálená původnímu viru a má za cíl infikovat co nejvíce zařízení. Reálně byl první útok podle slov bezpečnostního experta pouhou zkouškou a čekají nás daleko větší hrozby. Silná stránka viru totiž spočívá nejen v rychlosti šíření, ale také v efektivitě, se kterou dokáže napadat nejen osobní počítače. Za několik málo hodin takto zkolaboval jak britský NHS (National Health Service), tak německé dráhy a desítky dalších významných společností. Přesto drtivá většina uživatelů, kteří se museli s virem potýkat, pocházela z Ruska, Ukrajiny a Tchaj-Wanu.

Spekulace hovoří, že by celý incident mohla mít na starosti Severní Korea, jež po sobě údajně zanechala ve zdrojovém kódu viru notnou dávku stop. Ať už je to jakkoliv, 12. května se zapíše do historie jako den, kdy proběhl největší kybernetický útok v dějinách a se špetkou naděje I jako den, kdy se bezpečnost vyšplhá na žebříčku priorit na první místo. Moc hackerů je vyšší než kdy předtím a I na tuto skutečnost by se měl brát zřetel. Česká Republika z toho tentokrát vyvázla jen s pohmožděninami díky necelým 200 zavirovaným počítačům, ale přesto se nejedná o nic, co bychom měli podcenit. Dáváte si pozor na to, co otevíráte a stahujete?

Shadowban na Instagramu filtruje obsah, co je příčinou penalizace?

Teď, když jsme řešili alternativní možnosti nákupu followerů na Instagramu přichází kladivo na čarodejnice. Oficiální Shadowban je pokus Instagramu o filtrování účtů, které nejsou v souladu s jejich podmínkami. Insta Shadowban činí váš účet prakticky neviditelným a brání schopnosti oslovit nové uživatele Instagramu. Konkrétněji se obrázky již nebudou zobrazovat v hashtazích, které jste použili, což může mít za následek obrovský dopad na dosah účtu. Fotografie jsou stále k vidění vašimi stávajícími následovníky, ale nikomu jinému se již nezobrazí. To znamená, že pokud máte malý nebo relativně nový účet, budování následujících bude mnohem složitější.

Chcete-li potvrdit, zda jste byli zasaženi, najděte 5 uživatelů, kteří vás nesledují a požádejte je, aby zkontrolovali, zda se váš obrázek objevuje v hashtagu, který jste použili v příspěvku. Mějte na paměti, že hashtag s milionovým dosahem může být problém. Místo toho zkontrolujte méně sledovaný hashtag, který není aktualizován příliš pravidelně.

Shadowban na Instagramu
Shadowban na Instagramu filtruje obsah, co je příčinou penalizace?

Používáte software, který porušuje smluvní podmínky služby Instagram? Nesmíte ve službě vytvářet účty neoprávněným způsobem, zejména za použití automatizovaných zařízení, skriptů, botů nebo internetových robotů (typu spider, crawler nebo scraper). To zahrnuje boty a služby, jako jsou Instagress, Followliker a Mass Planner. Nebo služby, které tvrdí, že dělají práci za vás – Boostly, Social Envy a Socially Rich. Navíc, pokud používáte software, porušujete smluvní podmínky služby Instagram. Některé z nich – Grum, Onlypult a Schedugram. A konečně, pokud máte více účtů a na jednom z nich používáte automatizaci, mohlo by to ovlivnit vaše další účty, protože sdílejí stejnou IP adresu.

Jestliže přistupujete nebo používáte webovou stránku společnosti Instagram, službu Instagram nebo jakoukoli aplikaci (včetně mobilních aplikací) zpřístupněných společností Instagram (ať už k nim přistupujete jakýmkoli způsobem), souhlasíte s tím, že jsou pro vás závazné tyto podmínky použití (dále jako „Podmínky použití“). Tato služba je vlastněna a řízena společností Instagram, LLC (dále jako „společnost Instagram“). Tyto Podmínky použití se dotýkají vašich práv a závazků právní povahy. Jestliže nesouhlasíte s tím, že jsou pro vás tyto Podmínky použití závazné, službu nepoužívejte ani k ní nepřistupujte.

Shadowban na Instagramu filtruje obsah, co je příčinou penalizace? (Instagram: martin_kohout_freebit)

Zneužíváte denní a hodinové limity společnosti Instagram? Ano, existují limity na to, kolik akcí můžete na Instagramu denně provést. To zahrnuje množství fotografií, které se vám líbí, množství připomínek, které odešlete, a kolik lidí budete sledovat nebo odebírat. V závislosti na věku účtu mohou být limity odlišné, ale ve většině případů byste neměli překročit 150 like, 60 komentářů a 60 sledování/zrušení sledování za hodinu. Pozor! Instagram Shadowban – používáte zneužitý hashtag s velkým dosahem. Netématický hashtag s velkým dosahem.

S miliony uživatelů v Instagramu je těžké ovládat to, co sdílí všichni a jak kategorizují jejich obsah. Někdy může být hashtag jako nevinný jako #love, překročen s nevhodným obsahem, jako je nahota přítelkyně, spam nebo rasově citlivé obrázky. Když k tomu dojde a společnost si všimne, buď úplně odstraní hashtag, nebo omezuje její použití. Zdá se, že když použijete jednen z těchto hashtagů na fotku, může to efektivně „rozbít“ zbytek vašich hashtagů a způsobit, že nebudete k dohledání pro žádný z nich.

Váš účet je průběžně hlášen i z dalších stran. Nahlášení účtů je nejrychlejší způsob, jak získat pozornost společnosti Instagram a upozornit je na účet, který porušuje smluvní podmínky nebo obecné zásady (spamování, porušování autorských práv, zveřejňování nevhodného obsahu atd.). Pokud se to stane s vaším účtem, může Instagram zcela zakázat profil, nebo vás mohou hodit do klubu Shadowbanu.

Mike (Je) Pán aka Mikael Oganesjan tváří OVB nyní podniká v šedé zóně

Když už je Mikael Oganesjan, který se přejmenoval na Mike (Je) Pán na Wikipedii, řekl jsem si, že mu také věnuji pár řádků. Téma, které nadchlo nejednoho trolla. Být krytý před četníky službou Pojištění na pokuty.cz (je odnoží České vzájemné pojišťovny motoristů – dříve Motoristická vzájemná pojišťovna) je přece sen každého kluka, který nechce řešit kontakt s Policií ČR. Tento původem arménský klučina je tváří nejednoho pořadu. Co se však ukrývá za jeho zády, na to se podíváme v tomto článku. Mike Pán začínal jako finanční poradce v OVB. Jedná se o finanční poradce, bohužel však s pochybnou minulostí a ještě pochybnějším vystupováním.

Rozumný člověk v dnešní době finančního poradce nepotřebuje. Stačí mu k tomu jen zdravý rozum a trochu času. Před několika dny se však na jeho Youtube kanálu objevilo video, které hlásá: Mike je zavřený! Měl údajně spáchat hned dva přestupky cestou z párty – z Mostu. Mike Je Pan měl údajně dopravní nehodu, při které mělo dojit ke zranění osob. Mike je zavřený na CPZ – cela předběžného zadržění. Je obviněný ze dvou trestných činů – ublížení na zdraví a použití návykové látky před jízdou. Nehoda se údajně stala ve dvě hodiny ráno. Ve videu vystupuje kontroverzní Petr Kocourek (video zde).

Mike (Je) Pán aka Mikael Oganesjan tváří OVB nyní podniká v šedé zóně

Boural Mike (Je) Pan? S největší pravděpodobností ne. Na internetu se objevily informace, které říkají, že se v tu dobu v okolí žádná nehoda nestala. Jedná se o další propracovanou reklamí kampaň pana Majka? Mohl by o tom povídat Tvrdej Bob nebo kanál YouTube StandaShow. Jsou to však jen spekulace, které zatím nemůžeme nikterak objasnit. To vše objasní jen čas. Mladý klučina z Prahy hlásající #Nebuďměšťák však může mít i závažné problémy se zákonem. Nedávno se na povrch dostala informace, že je zainteresovaný do sporů TAXI versus Uber. Shodou okolností se stalo, že město Brno taxislužbu Uber zcela zakázalo. Jak to dopadne v Praze? A nebo je pravda úplně jinde, Mike Pán se z toho psychicky zhroutil. Uvidíme.