Internet

Návštěvníku, vítej v rubrice internet. Novinky ze světa internetu, co hýbe světem? Snažíme se být u všeho první a přinést zajímavé zprávy právě z tohoto odvětví. Nebo se spíše zaměřuješ na mobilní hardware, mobilní software či smartphony? Nechybí ani rubrika o tabletech s Androidem či systémem Apple iOS. Můžete také nahlédnout do sekce tiskových zpráv společností, které také agregujeme. Hezký den přeje FreeBit.cz!

Apple mění ve svých storech měnu z Eura na české koruny

Jednotka měny v App Storu, iTunes Storu, iBooks Storu, Apple Music a úložišti iCloud pro Českou republiku se brzy bude měnit z eura na českou korunu. Jakmile změna proběhne, budou předobjednávky a předplatná účtována v českých korunách a stávající zůstatky z dárků iTunes budou převedeny na tuto novou místní měnu.

Apple mění ve svých storech měnu z Eura na české koruny (App Store)

Při nejbližší vhodné příležitosti prosím uplatněte své zůstatky z dárků. Během převodu měny můžete zaznamenat problémy se zobrazením, použitím nebo uplatněním kreditu v internetovém obchodě.
 Chcete‐li získat další informace, kontaktujte podporu společnosti Apple.

Něco nového? Síť Twitter aktualizuje zásady ochrany osobních údajů

Provádíme aktualizaci našich zásad ochrany osobních údajů, aby reflektovaly nejnovější zlepšení Twitteru. Doporučujeme vám přečíst si aktualizované zásady v plném znění – používáním našich služeb od 18. června 2017 souhlasíte s provedenými změnami. Zde je přehled těch nejdůležitějších aktualizací:

Transparentnost a kontrola: Spustili jsme nové nastavení Personalizace a údaje a rozšířili jsme nastavení Vaše údaje na Twitteru za účelem transparentnějšího přístupu k informacím a lepší kontroly nad tím, jak Twitter používá vaše údaje. Tato vylepšená nastavení nahradí nastavení Twitteru zakazující sledování prohlížeče, které už dále nebudeme podporovat.

Něco nového? Síť Twitter aktualizuje zásady ochrany osobních údajů

Údaje z webu: Aktualizovali jsme informace o tom, jak ukládáme a používáme údaje z ostatních webových stránek, které integrují obsah z Twitteru, jako například vložené časové osy, za účelem zlepšení našich služeb a personalizace zobrazovaného obsahu včetně reklam. Údaje o navštívených webových stránkách neukládáme pro uživatele z Evropské unie a států EFTA.

Sdílení údajů: Aktualizovali jsme informace o tom, jak sdílíme neosobní agregované údaje a údaje na úrovni zařízení, včetně dohod o vybraných partnerstvích, které v případě udělení souhlasu příslušnému partnerovi umožňují propojení s vaším jménem, e-mailovou adresou nebo dalšími osobními údaji. Možnosti sdílení vašich údajů v rámci těchto partnerství můžete nastavit v nastavení Personalizace a údaje.

Personalizace napříč všemi zařízeními: Vysvětlili jsme, jak používáme údaje k personalizaci napříč zařízeními, a dali jsme vám ještě více kontroly nad nastavením personalizace a údajů pro zařízení, která jste nepoužili k přihlášení na Twitter.

Privacy Shield a Digital Advertising Alliance: S nadšením oznamujeme, že se budeme účastnit švýcarsko-amerického programu Privacy Shield program a že se budeme řídit regulačními zásadami pro online reklamu (Digital Advertising Alliance Self-Regulatory Principles for Online Behavioral Advertising).

Věříme, že tyto změny pro vás budou užitečné. I nadále pracujeme na tom, aby vaše zážitky z používání Twitteru byly co nejlepší. Nedílnou součástí této naší snahy je i závazek chránit a bránit vaše soukromí. Pokud máte jakékoli otázky, neváhejte nám napsat. Můžete tak učinit tady. Děkujeme, že používáte Twitter.

Virus WannaCry ovlivnil svět, jak se proti hrozbám můžeme bránit?

Každou chvíli čteme a slyšíme o kybernetických hrozbách, které se s postupným vývojem technologie čím dál tím více projevují. Ať už nás o tom informují média, bezpečnostní experti nebo nám otevřela oči naše vlastní zkušenost, naděje na změnu je mizivá. Až do dnešní chvíle se totiž podařilo veškeré hrozby úspěšně zažehnat a na virtuálních polích pokaždé zavládl mír. Před několika dny se ovšem stalo něco, co zaskočilo nejen odborníky, ale i širokou veřejnost. A bez nadsázky by se dalo tvrdit, že to otřáslo celým světem.

Přes 300 000 zařízení bylo dne 12. května napadeno virem WannaCry, který se řadí do kategorie ransomware. Prvně dojde k zašifrování všech dat napadného počítače a následně požadují útočníci výkupné, jenž má data bezpečně navrátit. Byť se nejedná o žádnou velkou sumu a hackeři si účtují zhruba 300-400 amerických dolarů, k žádnému dešifrování nedojde. Finálně tedy uživatel přijde nejen o peníze, ale i o použitelné zařízení. Vrásky IT specialistům ovšem dělá především fakt, že šířitelnost viru je extrémní a momentálně nejpoužívanější metodou jsou e-mailové přílohy, odkazy na sociálních sítích a infikované webové stránky. Uživatelé si i přes opakované rady nedávají pozor, a spouštějí tak lavinu, která se již nedá zastavit.

Virus WannaCry ovlivnil svět, jak se proti hrozbám můžeme bránit?

Nebezpečný WannaCry se sice podařilo zastavit, ale útočníci se pyšní novou vylepšenou verzí, která je na hony vzdálená původnímu viru a má za cíl infikovat co nejvíce zařízení. Reálně byl první útok podle slov bezpečnostního experta pouhou zkouškou a čekají nás daleko větší hrozby. Silná stránka viru totiž spočívá nejen v rychlosti šíření, ale také v efektivitě, se kterou dokáže napadat nejen osobní počítače. Za několik málo hodin takto zkolaboval jak britský NHS (National Health Service), tak německé dráhy a desítky dalších významných společností. Přesto drtivá většina uživatelů, kteří se museli s virem potýkat, pocházela z Ruska, Ukrajiny a Tchaj-Wanu.

Spekulace hovoří, že by celý incident mohla mít na starosti Severní Korea, jež po sobě údajně zanechala ve zdrojovém kódu viru notnou dávku stop. Ať už je to jakkoliv, 12. května se zapíše do historie jako den, kdy proběhl největší kybernetický útok v dějinách a se špetkou naděje I jako den, kdy se bezpečnost vyšplhá na žebříčku priorit na první místo. Moc hackerů je vyšší než kdy předtím a I na tuto skutečnost by se měl brát zřetel. Česká Republika z toho tentokrát vyvázla jen s pohmožděninami díky necelým 200 zavirovaným počítačům, ale přesto se nejedná o nic, co bychom měli podcenit. Dáváte si pozor na to, co otevíráte a stahujete?

Shadowban na Instagramu filtruje obsah, co je příčinou penalizace?

Teď, když jsme řešili alternativní možnosti nákupu followerů na Instagramu přichází kladivo na čarodejnice. Oficiální Shadowban je pokus Instagramu o filtrování účtů, které nejsou v souladu s jejich podmínkami. Insta Shadowban činí váš účet prakticky neviditelným a brání schopnosti oslovit nové uživatele Instagramu. Konkrétněji se obrázky již nebudou zobrazovat v hashtazích, které jste použili, což může mít za následek obrovský dopad na dosah účtu. Fotografie jsou stále k vidění vašimi stávajícími následovníky, ale nikomu jinému se již nezobrazí. To znamená, že pokud máte malý nebo relativně nový účet, budování následujících bude mnohem složitější.

Chcete-li potvrdit, zda jste byli zasaženi, najděte 5 uživatelů, kteří vás nesledují a požádejte je, aby zkontrolovali, zda se váš obrázek objevuje v hashtagu, který jste použili v příspěvku. Mějte na paměti, že hashtag s milionovým dosahem může být problém. Místo toho zkontrolujte méně sledovaný hashtag, který není aktualizován příliš pravidelně.

Shadowban na Instagramu filtruje obsah, co je příčinou penalizace?

Používáte software, který porušuje smluvní podmínky služby Instagram? Nesmíte ve službě vytvářet účty neoprávněným způsobem, zejména za použití automatizovaných zařízení, skriptů, botů nebo internetových robotů (typu spider, crawler nebo scraper). To zahrnuje boty a služby, jako jsou Instagress, Followliker a Mass Planner. Nebo služby, které tvrdí, že dělají práci za vás – Boostly, Social Envy a Socially Rich. Navíc, pokud používáte software, porušujete smluvní podmínky služby Instagram. Některé z nich – Grum, Onlypult a Schedugram. A konečně, pokud máte více účtů a na jednom z nich používáte automatizaci, mohlo by to ovlivnit vaše další účty, protože sdílejí stejnou IP adresu.

Jestliže přistupujete nebo používáte webovou stránku společnosti Instagram, službu Instagram nebo jakoukoli aplikaci (včetně mobilních aplikací) zpřístupněných společností Instagram (ať už k nim přistupujete jakýmkoli způsobem), souhlasíte s tím, že jsou pro vás závazné tyto podmínky použití (dále jako „Podmínky použití“). Tato služba je vlastněna a řízena společností Instagram, LLC (dále jako „společnost Instagram“). Tyto Podmínky použití se dotýkají vašich práv a závazků právní povahy. Jestliže nesouhlasíte s tím, že jsou pro vás tyto Podmínky použití závazné, službu nepoužívejte ani k ní nepřistupujte.

Zneužíváte denní a hodinové limity společnosti Instagram? Ano, existují limity na to, kolik akcí můžete na Instagramu denně provést. To zahrnuje množství fotografií, které se vám líbí, množství připomínek, které odešlete, a kolik lidí budete sledovat nebo odebírat. V závislosti na věku účtu mohou být limity odlišné, ale ve většině případů byste neměli překročit 150 like, 60 komentářů a 60 sledování/zrušení sledování za hodinu. Pozor! Instagram Shadowban – používáte zneužitý hashtag s velkým dosahem. Netématický hashtag s velkým dosahem.

S miliony uživatelů v Instagramu je těžké ovládat to, co sdílí všichni a jak kategorizují jejich obsah. Někdy může být hashtag jako nevinný jako #love, překročen s nevhodným obsahem, jako je nahota přítelkyně, spam nebo rasově citlivé obrázky. Když k tomu dojde a společnost si všimne, buď úplně odstraní hashtag, nebo omezuje její použití. Zdá se, že když použijete jednen z těchto hashtagů na fotku, může to efektivně „rozbít“ zbytek vašich hashtagů a způsobit, že nebudete k dohledání pro žádný z nich.

Váš účet je průběžně hlášen i z dalších stran. Nahlášení účtů je nejrychlejší způsob, jak získat pozornost společnosti Instagram a upozornit je na účet, který porušuje smluvní podmínky nebo obecné zásady (spamování, porušování autorských práv, zveřejňování nevhodného obsahu atd.). Pokud se to stane s vaším účtem, může Instagram zcela zakázat profil, nebo vás mohou hodit do klubu Shadowbanu.

Mike (Je) Pán aka Mikael Oganesjan tváří OVB nyní podniká v šedé zóně

Když už je Mikael Oganesjan, který se přejmenoval na Mike (Je) Pán na Wikipedii, řekl jsem si, že mu také věnuji pár řádků. Téma, které nadchlo nejednoho trolla. Být krytý před četníky službou Pojištění na pokuty.cz (je odnoží České vzájemné pojišťovny motoristů – dříve Motoristická vzájemná pojišťovna) je přece sen každého kluka, který nechce řešit kontakt s Policií ČR. Tento původem arménský klučina je tváří nejednoho pořadu. Co se však ukrývá za jeho zády, na to se podíváme v tomto článku. Mike Pán začínal jako finanční poradce v OVB. Jedná se o finanční poradce, bohužel však s pochybnou minulostí a ještě pochybnějším vystupováním.

Rozumný člověk v dnešní době finančního poradce nepotřebuje. Stačí mu k tomu jen zdravý rozum a trochu času. Před několika dny se však na jeho Youtube kanálu objevilo video, které hlásá: Mike je zavřený! Měl údajně spáchat hned dva přestupky cestou z párty – z Mostu. Mike Je Pan měl údajně dopravní nehodu, při které mělo dojit ke zranění osob. Mike je zavřený na CPZ – cela předběžného zadržění. Je obviněný ze dvou trestných činů – ublížení na zdraví a použití návykové látky před jízdou. Nehoda se údajně stala ve dvě hodiny ráno. Ve videu vystupuje kontroverzní Petr Kocourek (video zde).

Mike (Je) Pán aka Mikael Oganesjan tváří OVB nyní podniká v šedé zóně

Boural Mike (Je) Pan? S největší pravděpodobností ne. Na internetu se objevily informace, které říkají, že se v tu dobu v okolí žádná nehoda nestala. Jedná se o další propracovanou reklamí kampaň pana Majka? Mohl by o tom povídat Tvrdej Bob nebo kanál YouTube StandaShow. Jsou to však jen spekulace, které zatím nemůžeme nikterak objasnit. To vše objasní jen čas. Mladý klučina z Prahy hlásající #Nebuďměšťák však může mít i závažné problémy se zákonem. Nedávno se na povrch dostala informace, že je zainteresovaný do sporů TAXI versus Uber. Shodou okolností se stalo, že město Brno taxislužbu Uber zcela zakázalo. Jak to dopadne v Praze? A nebo je pravda úplně jinde, Mike Pán se z toho psychicky zhroutil. Uvidíme.

Surfuj bezpečně. Návod, jak být na internetu zcela anonymní

Každý z nás na internetu zachovává stopu. Ať už vědomě, či bez vědomí. Primárně se většina lidí snaží o to si na internetu chránit své soukromí. Pokud se jedná o bezpečí, na to pomůže VPN. Dokáže ochránit data od odposlechnutí veřejné WiFi. Co je to vlastně VPN? VPN (Virtual Private Network) je bezpečné spojení vytvořené mezi koncovým zařízením a serverem, popřípadě webem. Zcela anonymní můžete být v prohlížeči Opera, který VPN nabízí. Na další možnosti anonymity na internetu se podíváme v tomto článku.

Surfuj bezpečně. Návod, jak být na internetu zcela anonymní (Opera VPN)

Primárně je VPN zapnuté pouze v anonymním režimu, kdy si prohlížeč neukládá historii procházení webů. Jedná se o jeden ze způsobů, jak být na internetu anonymní. Pro své smartphony můžete použít mobilní aplikaci Opera VPN. Odkazy ke stažení aplikací najdete dole v článku. To vše se projeví samozřejmě na načítání a rychlosti webů. Jak se dále skrýt na internetu? Zkuste Tor. Jde o prohlížeč založený na Firefoxu. Služba několikrát tašifruje komunikaci. Tak pak putuje mezi několika Thor uzly. Celé rozšifrování pak probíhá na koncovém serveru. Jde o komunitní řešení, které není nikterak kontrolováno.

Síť Tor je skupina serverů, které jsou dobrovolně ovládané. Umožňují lidem cíl zlepšit jejich soukromí a bezpečnost na internetu. Uživatelé Toru používají tuto síť pomocí připojení přes sérii virtuálních tunelů, spíše než aby bylo vyžadováno přímé spojení, což umožňuje organizacím i jednotlivcům, aby sdílely informace přes veřejné sítě, aniž by bylo ohroženo jejich soukromí. Ve stejném duchu, Tor je účinným nástrojem k obcházení cenzury.

Surfuj bezpečně. Návod, jak být na internetu zcela anonymní (TorFlow)

Opera: pro Windows, macOS a systém Linux – Opera.com

Opera VPN: pro Android, Opera VPN pro iOS zdarma

Tor: pro Windows, macOS, Linux – Torproject.org

Ghostery: internetový doplněk pro prohlížeče – Ghostery.com

CyberghostVPN: Android, iOS, macOS a Windows – Cyberghostvpn.com

Je Thor bezpečný? Jedná se však o nejbezpečnější řešení doposud. V každém prohlížeči si svou anonymitu samozřejmě můžete nastavit. Od cookies až po nastavení trackerů. Trackery se dají blokovat pomocí doplňku Ghostery. Díky němu pak na webu uvidíte trackery, které jsou od návštěvy vyžadovány. Můžete je blokovat a přidávat práva. Jaký je závěr? Být anonymní na internetu jde, ale s určitou rezervou. Nikdy na internetu nebudete zcela anonymní, budete, ale to nesmíte navštívit jakoukoliv stránku, nebo se připojit. Tento návod však pomůže zvýšit bezpečí anonymity.

Karel Ondrka z pořadu Prostřeno je odhalen, jedná se o virál Microsoftu?

Vášnivý student herectví Karel Ondrka se zřejmě stane jednou z nejznámějších postav pořadu Prostřeno (pořad o vaření). Bude to zejména jeho fingovanou nemocí, ale také agresivitou, kterou v pořadu předvedl. Pokud jste viděli jeho díl, určitě jste zaregistrovali rybičky ve vaně, které krmil rohlíkem. Nebo také nahodilé výpadky sprostých slov, jež s klidem řekl do kamer Primy. Zaujala také slepice Babiš. Dobře zahraný virál však patří pod pokličku samotného Microsoftu. Nejenom, že jsme mohli vidět product placement v podobě elektroniky, Karel je hlavní tváří programu Insider systému Windows 10. Vše se povedlo? No, posuďte sami.

Karel Ondrka z pořadu Prostřeno je odhalen, jedná se o virál Microsoftu?

Něco o osobě: Karel se narodil v severních Čechách, vychován v Praze, nicméně posledních šest let aktivně žije v Písku, kde vystudoval místní Filmovou školu s titulem BcA. v oboru Audio vizuální tvorby. Momentálně nezaměstnaný, průběžně se udržuje v chodu jako střihač, organizátor výroby audio vizuálního díla a již druhým rokem spolupracuje na realizaci festivalu Cool v Plotě.

Zdroj LinkedIn: Zabývám se teorií práce s informacemi. Poskytuji poradenství ohledně uživání a personalizace mobilních systémů Android a Windows Mobile, stejně tak desktopovými systémy Windows 8, 8.1 a 10. Jsem schopen psaní analytických textů a rozborů zabývajících se filmovou teorií a praxí.

Podle posledních zpráv bylo vše připraveno do posledního detailu. Byt, kde Karel údajně bydlí patří jednomu z účastníků Prostřena. A právě tomu, který se s Karlem Ondrkou nadmíru hádal. Dobře sehrané divadlo mělo Microsoftu přinést slávu, ukázat, že i takoví lidé mohou používat Windows 10? Jak je vidět, Karel opravdu úzce spolupracuje s Microsoftem. Možná to ale bude mít „drahé“. Velké množství diváků podalo na společnost Prima stížnosti. Tento díl pořadu byl údajně veřejným pohoršením. S největší pravděpodobností dostane postih.

Karel Ondrka z pořadu Prostřeno je odhalen – je tváří Microsoftu

Jednalo se opravdu o virální video ze strany Microsoftu a nebo o výplod herce? Vše do sebe pasuje. Za videem samozřejmě stojí samotný ajťák Karel Ondrka. Spojitost s redmondskou společností asi nikdy nebude odhalena. Podle redakce by se do toho společnost zřejmě neangažovala. Jaký názor na tuto kauzu máte vy? Určitě se o další informace nebo názory podělte do komentářů. Děkujeme za aktivitu.

Jak Google řadí výsledky vyhledávání? Interní algoritmy Googlu pod lupou

Novodobá optimalizace webů vede k vyšší efektivnosti tématických návštěv na web zákazníka. Co k tomu příspívá a jaké jsou hlavní řídící faktory umístění ve výsledku vyhledávání? Je to plus 1 na Google+, sdílení na Facebooku, komentování postu na Facebooku, počet like na Instagramu nebo počet retweetů na Twitteru? Nebo Google řadí výsledky vyhledávání dle počtu zpětných odkazů, ať už nofollow či dofollow? Počtu citací, počtu přesných odkazujících anchor textů? Pojďme dále.

Zohledňuje délku URL adresy článku, HTTPS na webu, AMP, pozici klíčových slov, počet komentářů pod článkem, cíl ze subdomény, rychlost načítaní obsahu, či klíčová slova v doméně? A nebo počet interních odkazů na webu, délku HTML kódu, mobilní verze webu, originálnosti obrázků, či odkaz na relevantní zdroj? Pokračujeme dále. Jaká by měla být správná rychlost webových stránek? Jak velká má být webová stránka? Kolik klíčových slov má být maximálně umístěno v textu?

Jak Google řadí výsledky vyhledávání? Interní algoritmy Googlu pod lupou

Fresh-výsledky, odpovězte na to, na co se lidé ještě neptají

Máme zde spoustu proměnných a vlivů na celkovou pozici ve výsledku vyhledávání. Ty nejdůležitější jsme ale ještě nenapsali. Co si myslíte, že to je? Zkuste se zamyslet a podívat se do Search Console od Googlu. Je to Analýza vyhledávání. Aby mohl Google s přehledem určit, jaký obsah má nabízet, musí se uživatelů nejprve zeptat. A jak to udělá? No, nejprve si udělá statické pořadí ze své databáze. Jedná se o stabilní index a do toho pak pouští nové výsledky. Můžeme je nazývat fresh-výsledky.

Ty pak zobrazuje na zajímavější pozice a přes jejich malé skore. A samozřejmě sleduje proklik na danné výsledky s SERP. Pokud uživatelé klikají na fresh-výsledky, je zřejmé, že se může jednat o kvalitní obsah. A jak to pozná, no, pokud se uživatel v krátké době nevrátil zpět do vyhledávání, zřejmě našel, co hledal. Podle mě se jedná o primární faktor, který Google používá. Své vyhledávání. Je to nejrozumnější metrika, kterou může využít a má data a akce pod plnou kontrolou. Jelikož se dají Facebook nebo Instagram lajky koupit, nevidím důvod je používat jako metriku pro výsledky vyhledávání.

Princip si vysvětlíme na frázi: iPhone 7 cena (článek o ceně iPhonu), výsledky jsou z Googlu, pro přesné pozice se dívejte přes anonymní okno. Předejdete tak personifikovanému vyhledávání. Článek má aktuálně 26 444 shlédnutí – co je jeho sdělením? Určitě informovat o ceně mobilního telefonu iPhone 7 od Apple. Co je jeho výhodou, s čím vstupoval do vyhledávání? Jednalo se o unikátní informace o ceně iPhonu 7. To byl účel, účel toho informovat uživatele o tom, na co se ještě neptají. Jen tak máte možnost získat vysoké umístění v SERPu. Unikátnost, rychlost, předvídání a content. Kde se nám ale ztrácí to úplně nejdůležitější? No? Co je to? No přece náš PageRank.

Google PageRank je stále králem, kdo si myslí opak?

Pokud si myslíte, že už umřel, není to pravda. Je tu stále, brouzdá si na vlně internetu jako pán a má se čile k světu. Pokud vezmeme dalších 300 hodnotících faktorů, králem je stále PageRank od Sergeje Brina a Larryho Page. No jasně, mnozí namítnou, stejně už GPR není vidět. To je ale omyl, on nikdy nebyl vidět – jen jeho toolbarová hodnota GTPR. Kterou Google vypl, aby zabránil spekulacím a prodejům odkazů. Pojďme se ale ještě maličko vrátit k Search Console.

Metriky? Nemetriky? První slovní metrika je samozřejmě dotaz. Na dotaz vrací Google výsledek. Další metrikou je celkový počet zobrazení v SERP. Pak následuje průměrné CTR, na konec průměrná pozice.

Data za posledních 90 dnů, ne celých, přecházelo se také na HTTPS (11.1.-18.3.2017)

Za dva měsíce v SERP skoro milion shlédnutí, co se stalo?

V SERPu se web zobrazil 970 813 krát, počet kliků na odkaz 37 161 krát. Další údaje naleznete samozřejmě na screenu. Míra prokliku, click-through rate. Nejedná se samozřejmě o efektivní hodnoty. Téměř milion zobrazení a necelých 40 000 prokliků není mnoho. Hodnoty kazí klíčové slovo YouTube a Instagram. Google mě začal mít dost rád a tyto slova tvoří přes 550 000 zobrazení v SERP. Kolik by vás stála reklama pro 1 000 000 lidí? Mě ani korunu. Možná čas. Pokud děláte dobře onpage, SEO a offpage, vyhledávače to ocení. Jak na to ale zareagují uživatelé? Z grafu je viditelné, že si klíčová slova zkouší jako žáka v lavici. Sledujte červenou křivku, kde se jedná o slovo YouTube s celkovým počtem zobrazení 530 000, ale bohužel jen s 566 prokliky a průměrnou pozicí 3,2.

No nezní to báječně? Oslovit milion lidí jen svou prací? Na Facebooku by vás stálo takové promo přes 110 000 korun. Kolik tedy zaplatíte firmě, která to je schopna udělat z SERPa? Poďte diskutovat, pojďte pomoci začínajícím webmasterům. Jsem na správné vlně? Díky za jakoukoliv zpětnou vazbu.

Dnes je možné vše. Jak koupit followery na Instagramu nebo Facebooku?

Ten pocit, když přijdete na Instagram profil známé osobnosti a víte, že jste doma. Mezi svými, mezi lidmi, co se zajímají o tutéž osobu, jako vy. Občas to však nemusí být pravda. V dnešním světě se dá koupit prakticky cokoliv, sdílení na Facebooku, followeři na Instagramu, ale i další aktivity na sociálních sítích. Myslíte si, že to není pravda? Tak to rozhodně čtěte dále. Probereme si dvě služby, které pomohou při sběru lajků a odběrů na Facebooku, ale i na Instagramu. V tomto článku se přemístíme do šedé zóny internetu. Čtení na vlastní riziko.

Ověřeně neověřené, lehké pochyby na Buycheapestfollowers.com

První ze služeb je buycheapestfollowers.com, 1000 followerů zde můžete koupit za 9 dolarů. 45 000 instagramových sledujících pak vyjde na 329 dolarů (8 400 Kč). Kolik utratíte na jednoho followera si samozřejmě jednoduchým výpočtem můžete spočítat. Za vyšší příplatek nebo vyšší tarif si můžete sledující filtrovat dle lokality nebo dle toho, jak moc jsou uživatelé služby reální. A to je právě ten problém. Většina lidí v tomto systému si založí profil jen proto, aby mohli zdarma followers na Instagramu nasbírat sami. Tedy, za peníze dostanete pouze falešný účet, který byl založen je pro to, aby mohl zdarma v systému čerpat kredity a vyměnit je za další fake účty.

Dnes je možné vše. Jak koupit followery na Instagramu nebo Facebooku?

Chci to rychle, na ty to případy je zde služba Addmefast.com

Druhá z ověřených služeb pro sběr a získání followerů je web addmefast.com. Jedná se o free výměnnou službu, kde své lajky a sledovaní můžete proměnit za lajky a sdílení svych stránek na Facebooku. Tato služba umožní Facebook lajky, sdílení, sledující, like na příspěvek nebo sdílení příspěvku. Na Instagramu pak sledování nebo lajk na fotku. Můžete také využít like na YouTube video, nebo shlédnutí videa. V tomto systému se jede na body od 0 do 10. Jedná se o aukci. Tedy, nejvíce Instagramových nebo Facebook účtů získáte s nejvyšší cenou, v tomto případě s nejvyšším počtem bodů. 5000 bodů v tomto systému stojí 635 Kč. Pokud tedy půjdete do aukce s nejvyšším počtem bodů, získáte cirka 500 folowerů. Je zde možnost si připlatit a získat až 380 000 followerů za 25 400 Kč.

Jak koupit followery na Instagramu nebo Facebooku?

Rada nad sociální zlato, nakupovat nebo nenakupovat followery?

Tak, a teď přichází velké rozuzlení této situace. Jak se zviditelnit? Koupit a nebo nekoupit sledující na Instagramu nebo Facebooku? Jako se dnes v kulturistice používají steroidy, tak se používají v sociálních médiích tyto weby. Velké číslo prostě vypadá hezky. Náš mozek je naučený vnímat velké číslo jako něco důležitého, stejně jako vnímáte pokutu od strážníků. Nad malou mávnete rukou, u velké se mozek pozastaví. Neříkám, že je nakupování followers čiré jako studánka v lese, ale? Jako každá taková služba má i své nevýhody. Většina účtů je mrtvých, nebo bude. Reálně tak prakticky svůj obsah nedostanete dále. V tomto případě se může zdát, že je nákup prakticky ztrátou času a vyhozených peněz. Jedině, co zůstane, je číslo počtu sledujících. I to však časem může klesat.

Abychom nebyli negativní, napíšeme zde i pár reálných zkušeností, jak přilákat živé followery. Můžeme začít?

Používejte hashtagy: Followme, love, instagood, me, selfie, fashion, like4like, cute, summer, tbt, photooftheday, follow, eyes, nice, beautiful, happy, girl, czechgirl, czechboy, l4l, instacollage, picoftheday, christmas, instadaily či like. Hashtag specifikuje téma u může dobře selektovat uživatele.

Mějte hezké fotky: Pokud sdílíte zajímavý obsah, své sledující si určitě najdete. Používejte filtry, studie doložily, že se fotky s filtry prostě líbí. Je to také tím, že jsou zajímavé a pestré pro oko. Pište poutavé texty. Sdílejte fotky pravidelně, ale ne příliš často.

Sledujte a reagujte: Najděte si stránku s výpisem nejpopulárnějších fotek na Instagramu. Některé z nich označte likem. Tyto profily mají spoustu followerů a je možné, že vás někteří z nich začnou v brzké době sledovat. Používejte i výpis z hashtagů, můžete tak cílit na tématické followery.

Čas sdílení hraje roli: Nejlepší čas pro sdílení fotek na Instagramu je ve středu mezi 17:00 a 18:00, nebo v pondělí odpoledne. Nejlepší čas je také po obědě. Plné žaludky. Shoutout? Reklama cizího účtu pomocí zmínky v příspěvku. Druhá strana to může opětovat a zpětně vám tak může také udělat reklamu.

Podělte se do komentářů, zda jste narazili na další služby nabízející lajky a sledování. Máte další zkušenosti? Co si o tomto tématu myslíte?

Product placement jako ve filmu, Apple a tak trochu jiná reklama

Sponzorovaná videa dnes hrají velkou roli. Stejně tak filmy, které osloví velké masy lidí. Product placement je dnes zbraní těch nejostřejších markeťáků z Markeťákova. Trend skryté reklamy je patrný i u Applu, kde většina studentů ve filmech vlastní nějaký Apple. Svítící loga na přednáškách to jen potvrzují. Tématicky skrytou reklamu najdete ve filmech, seriálech, videohrách, ale i v zábavních pořadech. Napadá mě však otázka, neměla by být tato forma reklamy striktně označena? Data? BusinessWeek hlásí, že se umístění produktů Apple zvýšilo o 45 procent mezi lety 2009 a 2011, a že ovocné logo ukázali režiséři v 40 procentech filmů v americké produkci. Paradoxem je, že umístění produktů nestojí ani korunu. Na rozdíl od některých jiných výrobců, Apple odmítá zaplatit za umístění produktu. Karma?

Strana MacBooku Pro 2016 skrývá rychlé porty
Product placement jako ve filmu, Apple a tak trochu jiná reklama

Mediální product placement upravuje na evropské úrovni směrnice 2007/65/ES o audiovizuálních mediálních službách. Skrytá reklama je přitom směrnicí obecně zakázána, ale je umožněna ve filmech, seriálech, sportovních a zábavných televizních pořadech. S product placementem se můžeme setkat třeba ve filmu Devátá brána, kde je reklama na cigarety Lucky Strike. Najdeme jej třeba i v českých filmech. Účastníci zájezdu – autobusy Vega Tour, přípravek na erekci ArginMax. Za zmínku stojí také Lego Movie a Captain America, ve kterém se objevila krátká scéna z Apple Storu. Pokud budete sledovat film a na pozadí scény se objeví nějaký z řetězců, s největší pravděpodobností se jedná opět o dílo product placementu. Prakticky se dá říci, že náš každý druhý film osloví nějakou reklamou. A aby toho nebylo málo, dle statistik každý člověk uvidí denně až tisíc reklam.

A pokud se vrátíme k Applu. S novým produktem od Applu vždy přijde ten správný hajp, který naburcuje ke komentáři nejednoho trolla. Emoce jsou u této firmy na denním pořádku. Bylo tomu tak i u nového iPhonu, ale také u nového MacBooku Pro. Nové technologie a absence 3,5mm jacka přinesla svou daň. A ono to nezní tak špatně, třeba v recenzi na iPhone 7 Plus. Nové stroje mají své kouzlo, jak je u Applu zvykem. Sice na poslouchání hudby budeme potřebovat redukci, to snad oželíme. A jak jsou na tom nové recenzované MacBooky Pro? Profidesigneři čekali něco jiného ale zdá se, že se nový Touch Bar mezi uživatele dostane. Apple v tomto vsází na nové technologie a dotyk, uživatel musí mít kooperaci se zařízením. To je ta pravá Apple politika. Product placement je tím, co dělá jablíčkáře v USA jablíčkáři. To správné gro a emoce prodávají.