Tiskovky

Máš rád nové tiskovky? Integrace tiskových zpráv nejen ze světa informačních technologií právě na tomto místě. Pojď se podívat pod pokličku PR agentur, které zastupují výrobce mobilní elektroniky. Hezký den přeje redakce www.FreeBit.cz

Nové video společnosti HMD Global oslavuje čistý Android 8.0 Oreo

Nokia představuje Umění Phone Shui. Nové video společnosti HMD Global oslavuje čistý Android 8.0 Oreo a představuje telefony Nokia jako součást jednoduchého životního stylu bez zbytečných věcí.

HMD Global, domov telefonů Nokia, představuje v novém videu světu filosofii svých telefonů: Umění Phone Shui. Jak již název napovídá, je inspirována myšlenkou Feng Shui a nabízí jednodušší život, v němž jsou jen věci důležité a potřebné a nic nadbytečného, co by mohlo překážet.

Základem konceptu Phone Shui je čistý Android v každém chytrém telefonu Nokia, které navíc nabízejí poctivé a odolné dílenské zpracování i stabilitu a výkon. Zařízení tedy není hned po nákupu plné nevyžádaných a nevyužívaných aplikacích a každý uživatel si tak může telefon snadno přizpůsobit k obrazu svému. Absence nadbytečného software také může pomoci celkovému výkonu telefonu i jeho výdrži na baterii. HMD chce zážitek z čistého, bezpečného a vždy aktuálního systému Android poskytnout co nejvíce fanouškům značky Nokia, a proto pracuje na dodání Androidu 8.0 Oreo všem řadám svých chytrých telefonů. Svědčí o tom nedávný update vlajkové lodi Nokia 8 na verzi 8.1 nebo nedávný příchod Android 8.0 na Nokia 6.

Nové video společnosti HMD Global oslavuje čistý Android 8.0 Oreo
Nové video společnosti HMD Global oslavuje čistý Android 8.0 Oreo

Robert Siewierski, Country Manager HMD Global

Jsme hrdí na to, že můžeme našim zákazníkům nabídnout zařízení, která jsou poctivě zpracována tak, aby dlouho vydržela, a proto se také snažíme poskytnout nejnovější zážitek ze systému Android. V souladu s myšlenkou Phone Shui jsme začali uvádět Android 8.0 Oreo na všech modelech našich chytrých telefonů, jak bylo původně zamýšleno. Ve své nejčistší formě a bez motivů. Kombinace měsíčních softwarových aktualizací a absence nadbytečných aplikací znamená, že vaše Nokia zůstane čistým, bezpečným a vždy aktuálním telefonem,“ říká Robert Siewierski, Country Manager HMD Global.

Aapo Hämälänanainen, guru minimalismu, úspěšný finský videobloger a zároveň hlavní tvář kampaně dodává: “Nové chytré telefony Nokia ztělesňují vše, čím je pro mne Umění Phone Shui. Pokud podle této filosofie žijete, budete mít více energie, zlepší se vaše paměť a uvolní se vám místo na věci, které máte rádi. Přesně tak, jako je tomu u vašeho chytrého telefonu Nokia.”

Zde je několik tipů pro úspěšné zvládnutí Umění Phone Shui

Mnoho telefonů přichází s předem nahranými aplikacemi, které jen zabírají důležitý prostor. Nokia však přichází pouze s čistým operačním systémem bez zbytečného software. Zprávy, fotky a videa dokáží zabrat mnoho místa na úložišti, časem může být problém se v nich orientovat a celkově mohou zpomalovat práci s telefonem. Pravidelně updatujte svůj telefon a mažte staré a nepotřebné položky tak, aby váš telefon vždy obsahoval jen to, co skutečně potřebujete.

Aktualizace operačního systému jsou pravidelně vydávány. Ovšem instalujete je také pravidelně? Zastaralý software znamená, že váš telefon nefunguje na sto procent a je náchylný k bezpečnostním problémům. HMD Global garantuje měsíční aktualizace a úzce spolupracuje s operátory, aby bylo zajištěno jejich hladké doručení.

Sygic Travel spustil White Label, cestovatelský plánovač pro B2B zákazníky

Sygic Travel spustil White Label, B2B řešení pro společnosti v cestovním ruchu. Je dostupný ve 14 jazycích, obsahuje informace o 20 milionech turistických míst a lidé si v něm jednoduše naplánují cestu nebo dovolenou.

Již hotové webové rozhraní využijí nejrůznější turistické kanceláře, dopravci, ale i profesionální cestovatelé. Přinese jim vyšší loajalitu zákazníků a příjmy navíc. Sygic Travel White Label je webový portál pro plánování itinerářů, který si mohou společnosti v cestovním ruchu přidat na své webové stránky. Přilákají tak nové zákazníky nebo přimějí ty stávající k další návštěvě.

Plánovač, který je dostupný ve 14 jazycích, obsahuje databázi 20 milionů turistických míst z celého světa, detailní popisky, fotky a téměř dva tisíce 360° videí. Lidé si s jeho pomocí naplánují cestu nebo vyhledají zajímavá turistická místa. Mohou si však objednat i ubytování, vstupenky, turistickou prohlídku nebo auto k zapůjčení. Z těchto prodejů, zprostředkovaných například firmou Booking.com nebo GetYourGuide, získá majitel webových stránek provizi.

Sygic Travel spustil White Label, cestovatelský plánovač pro B2B zákazníky
Sygic Travel spustil White Label, cestovatelský plánovač pro B2B zákazníky

Přidat si cestovatelský portál na vlastní stránky je velice jednoduché. Jedná se už o hotové řešení a jeho spuštění trvá jen několik minut. Majitel internetových stránek, na které má být plánovač umístěn, si nejprve zvolí, jaké země či oblasti chce pokrývat a také si vybere, jaké produkty chce svým zákazníkům zobrazovat. Může nabízet například tipy na výlety podle toho, kam si zákazníci koupili letenku či zájezd, nebo jim ukáže seznam míst v okolí hotelu. Společnost Sygic Travel poté přidá plánovači odpovídající logo a barvy a vše je připraveno ke spuštění na firmou definované webové adrese,“ uvádí Barbora Nevosádová, vedoucí marketing oddělení v Sygic Travel.

Společnost Sygic Travel pomáhá plánovat lidem cestovní itineráře už od roku 2011. Jeho webový plánovač a aplikace pro iOS a Android, používají miliony cestovatelů z celého světa. Více informací na stránkách travel.sygic.com.

Samsung představuje aplikaci SeeColors pro TV QLED s podporou poruchy vidění

Samsung představuje aplikaci SeeColors pro televizory QLED, která podpoří osoby s poruchou barevného vidění.

Aplikace SeeColors, která je kompatibilní se všemi televizory QLED, umožňuje osobám, které trpí barvoslepostí, vidět ty správně barvy díky upravenému nastavení obrazovky. Společnost Samsung Electronics Co., Ltd., uvedla na trh aplikaci SeeColors pro QLED TV, která je kompatibilní se všemi televizory QLED společnosti Samsung. Aplikace SeeColors pro QLED TV pomáhá lidem, kteří trpí barvoslepostí, stanovit míru poruchy jejich barevného vidění. Na základě výsledků diagnózy přizpůsobí televizor QLED, který zobrazí 100% barevného objemu, nastavení barev na obrazovce tak, aby si diváci s poruchou barevného vidění mohli naplno užít ty správné barvy.

Samsung představuje aplikaci SeeColors pro TV QLED s podporou poruchy vidění
Samsung představuje aplikaci SeeColors pro TV QLED s podporou poruchy vidění

Uvedení aplikace SeeColors pro QLED TV

Společnost Samsung se zavázala, že prostřednictvím technologií a inovací nabídne lidem, jak žít chytřeji a pohodlněji,“ uvedl Hyeongnam Kim, viceprezident divize Visual Display společnosti Samsung Electronics. „Uvedení aplikace SeeColors pro QLED TV toto poslání ztělesňuje a uživatelům nabízí možnost, jak vyřešit jednu z největších světových optických výzev prostřednictvím nejmodernějších technologií a obrazovek.“

Po celém světě trpí poruchou barevného vidění téměř 300 milionů lidí, což je asi 8 % mužů a až 1 % žen*, jak uvádějí výsledky reprezentativního šetření provedeného v Evropě a Severní Americe. Většina lidí však o své poruše a jejím dopadu na kvalitu života neví. Uživatelé mohou prostřednictvím aplikace SeeColors na televizoru zjistit, jakým typem poruchy barevného vidění trpí a do jaké míry, a na základě výsledků diagnózy obrazovku svého televizoru QLED přenastavit.

C-test vyvinutý profesorkou Wenzelovou je digitální diagnostický test

Samsung se spojil s profesorkou Klarou Wenzelovou, která stojí v čele oddělení mechatroniky, optiky a strojírenské informatiky na Technické a ekonomické univerzitě v Budapešti, aby převzala její Colorlite test, neboli C-test, pro televizory a mobilní zařízení, a mohla tak lidem nabídnout snadný a přesný způsob stanovení diagnózy barvosleposti. C-test vyvinutý profesorkou Wenzelovou je digitální diagnostický test, který k diagnostice míry barvosleposti využívá koncepci barevných filtrů a matematické modelování. Výsledkem použití C-testu pro účely aplikace SeeColors je jednoduché řešení, které dává každému možnost vidět svět v plných barvách.

Samsung Galaxy S9 oficiálně? Co vše chcete o tomto smartphonu vědět

Aplikace SeeColors je k dispozici ke stažení z úložiště aplikací pro chytré televizory. Aplikaci si ke stanovení diagnózy mohou uživatelé stáhnout prostřednictvím úložišť Google Play a Galaxy App Store také do chytrých telefonů Samsung Galaxy S6, S6 edge, S6 edge+, S7, S7 edge a S8. Jakmile uživatel připojí svůj chytrý telefon Galaxy ke QLED TV, televizor na základě stanovené diagnózy uživatele automaticky upraví nastavení barev.

SeeColors je vytvořena ve spolupráci s maďarskou společností Colorlite

Aplikace SeeColors je vytvořena ve spolupráci s maďarskou společností Colorlite, která využívá certifikované technologie podložené 20 lety vědeckého výzkumu čoček, které lidem pomáhají řešit problémy s barvoslepostí. Aplikace SeeColors je prvním případem využití technologie Colorlite v televizorech a chytrých telefonech. Společnost Samsung Electronics se zavázala, že bude prostřednictvím svých inovativních produktů poskytovat široké spektrum funkcí pro usnadnění přístupu, a její snahy byly v letech 2015, 2016, 2017 a 2018 odměněny udělením ceny CES za inovace.

*Výpočet na základě práce autorů Fletcher, R. a Voke, J. (1985) Porucha barevného vidění: základy, diagnóza a léčba. Adam Hilger, Bristol.

V České republice e-mailové spamy a hoax nejvíce šíří senioři: Starci na netu

E-mailové spamy nejvíce šíří senioři. Nejaktivnějšími šiřiteli e-mailového spamu, ať již pravdivého či nepravdivého, jsou senioři ve věku nad 65 let. S přibývajícími léty uživatelé šíří spam podstatně více než uživatelé mladší. Spam zahrnuje jak pravdivé zprávy, tak i hoaxy a dezinformace. Vyplývá to z výzkumu Starci na netu realizovaného společností Seznam.cz a Centrem prevence rizikové virtuální komunikace Pedagogické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci.

E-maily, které varují před údajným nebezpečím, například migrací nebo islámem, rozšiřuje 35 % osob ve věku 55-64 let a 47 % respondentů starších 65 let – to je čtyřikrát více než u lidí mladších (35 až 44 let). Pravdivé i nepravdivé zprávy o politickém dění pak šíří senioři šestkrát častěji než osoby mladší.

V České republice e-mailové spamy a hoax nejvíce šíří senioři: Starci na netu
V České republice e-mailové spamy a hoax nejvíce šíří senioři: Starci na netu

E-mailové spamy, dezinformace a hoax nejvíce šíří senioři

V řadě případů si senioři informace, které sami šíří, vůbec neověří, protože důvěřují autoritě, která jim e-mail poslala. Tou mohou být jejich kamarádi, bývalí spolužáci nebo kolegové. To s sebou nese celou řadu rizik – starší uživatele internetu lze snadno ovlivnit a ti potom aktivně ovlivňují své přátele a známé prostřednictvím e-mailového spamu.

Proto je velmi důležité učit uživatele internetových služeb rozlišovat pravdivé a nepravdivé informace, učit je s informacemi kriticky pracovat, naučit je hledat primární a věrohodné zdroje a upozorňovat je na strategie, které autoři nepravdivých zpráv (hoaxů, dezinformací, fake news) využívají,“ říká Doc. Mgr. Kamil Kopecký, Ph.D. z Univerzity Palackého v Olomouci.

Seniory k používání internetu přivedl jejich zaměstnavatel

Senioři (nad 65 let) začali v téměř polovině případů (41 %) používat internet sami, bez vlivu jiné osoby. V 28 % pak seniory k používání internetu přivedl jejich zaměstnavatel, případně jejich vlastní děti (15 %), známí a přátelé (6 %) či vnoučata (5 %).

„Vyrůstal jsem bez internetu a v rámci výzkumu už se mohu směle řadit do zkoumané kategorie technologických starců. K internetu jsem přivedl rodiče, kteří přes internet dokáží používat širokou škálu služeb nebo si běžně kupují zájezdy,“ říká devětatřicetiletý Martin Kožíšek, manažer pro internetovou bezpečnost ze společnosti Seznam.cz.

Senioři na internetu realizují v online prostředí velké množství nejrůznějších aktivit. K jednoznačně nejrozšířenějším patří používání e-mailu (používá 97 % seniorů) a vyhledávání informací (95 %). Senioři jsou ze všech sledovaných skupin nejaktivnější ve čtení zpráv v rámci zpravodajských a zájmových serverů (čte je 96 % seniorů). Naopak nejméně čtou senioři (jen 34 %) elektronické knihy nebo jiné než zpravodajské články. Méně aktivní než mladší uživatelé jsou senioři také v používání internetového bankovnictví, které využívá 64 % seniorů, zatímco například z lidí ve věku 35-44 let ho používá 89 % respondentů. Téměř tři ze čtyř seniorů na internetu také aspoň jednou měsíčně nakupují.

Třetina všech respondentů výzkumu se v online prostředí také seznamuje

Přibližně třetina všech respondentů výzkumu se v online prostředí také seznamuje. Z této skupiny téměř čtyři z pěti dotázaných napříč všemi kategoriemi využívají online seznamky. Senioři k seznámení s protějškem ve 29 % využívají také online inzerci, ve 14 % Skype či jinou aplikaci, v 10 % se seznamují skrze prostředí online her a v 8 % případů přes webové stránky zájmové organizace. Mladší respondenti (35–44 let) preferují často seznámení přes sociální sítě (ve 34 %), ještě více ale k tomuto účelu využívají chatovací portály (37 %).

Výzkum Starci na netu probíhal v období od 1. 10. 2017 do 31. 12. 2017. Přes online formulář se ho zúčastnilo 1072 respondentů, kteří byli rozděleni do čtyř věkových kategorií od 35 let výše. Kompletní výzkumná zpráva je k dispozici na webu www.starcinanetu.cz.

Společnost Asus uvedla na český trh smartphone ZenFone Max Plus (M1)

ASUS ZenFone Max Plus (M1) – smartphone s 5,7“ FullView displejem a dlouhou výdrží. ASUS uvedl na český trh smartphone ZenFone Max Plus (M1), který je prvním modelem společnosti ASUS s 5,7“ Fullview displejem s rozlišením Full HD+ v kompaktním kovovém těle.

Zásluhou tenkých rámečků nejsou celkové rozměry telefonu větší než standardní 5,2“ smartphony. Novinka dále nabízí duální zadní fotoaparát s rozlišením 16 Mpx a možností přepnutí na 120° širokoúhlou kameru. O dlouhou výdrž se stará baterie s kapacitou 4130 mAh, která má i funkci rychlého nabíjení. Smartphone disponuje funkcí odemknutí pomocí rozpoznání obličeje, doplněnou o snímač otisků na zadní straně. Výhodou jsou dva sloty na SIM karty a další slot pro paměťové microSD karty. Nový člen řady ZenFone Max, pro kterou je typická prodloužená výdrž baterie, se v Česku prodává za 6990 Kč s DPH.

Společnost Asus uvedla na český trh smartphone ZenFone Max Plus (M1)
Společnost Asus uvedla na český trh smartphone ZenFone Max Plus (M1)

Maximální displej telefonu Max Plus M1

ZenFone Max Plus (M1) je vybaven Full HD+ displejem o úhlopříčce 5,7 palců, který má moderní poměr stran 18:9 s tenkým rámečkem. Displej díky tomu zabírá 80 % přední strany telefonu a má kompaktní tělo, které se příjemně drží v jedné ruce. Rozšířený displej zpříjemňuje prohlížení fotografií stejně jako sledování širokoúhlých videí. Při procházení webu není také potřeba tak často obraz posunovat. Na velkém displeji je rovněž snazší multitasking, protože na obrazovku se vedle sebe pohodlně vejdou dvě aplikace.

Smartphone má štíhlý a elegantní design s povrchovou úpravou z kovu. Displej navíc chrání sklo s 2,5D zakřivením umožňující pohodlný úchop. Zařízení se prodává ve třech různých barvách – černé (Deepsea Black), zlaté (Sunlight Gold) a azurově stříbrné (Azure Silver).

Maximální snímky díky novému fotoaparátu

Mimo předního selfie fotoaparátu se světelností f/2.0 nabízí ZenFone Max Plus (M1) systém duálního zadního kamerového systému. Jeho hlavní PixelMaster fotoaparát s rozlišením 16Mpx je vybaven objektivem se světelností f/2.0 a systémem automatického ostření pomocí fázové detekce (PDAF), který dokáže přesně zaostřit na objekt za pouhých 0,03 sekundy i v případě, že objekt je v pohybu.

Sekundární 120° širokoúhlý fotoaparát má zorné pole o 200 % širší než standardní mobilní fotoaparáty, což umožňuje na snímky vměsnat více krajiny či osob, a vytvářet panoramatické snímky, skupinové fotografie či snadnější fotografování v uzavřených prostorách.

Maximální výdrž smartphonu

Charakteristickým znakem řady ZenFone Max je vysoká kapacita baterie. ZenFone Max Plus (M1) obsahuje baterii s vysokou hustotou energie 4130 mAh, která nabízí uživatelům až 26 hodin pohotovostního režimu, 26 hodin hovoru ve 3G síti, až 21 hodin prohlížení webu přes Wi-Fi nebo až 13 hodin přehrávání videa. Větší kapacita umožňuje vytvořit z telefonu ZenFone Max Plus (M1) powerbanku pro nabíjení dalších zařízení.

Systém napájení v telefonu je vybaven řadou inteligentních technologií řízení spotřeby energie, které vzájemně spolupracují a optimalizují životnost baterie, zajišťují bezpečnost a dlouhodobý výkon, poskytují zpětné nabíjení a další praktické funkce. 12 bezpečnostních kontrolních bodů – včetně monitorování teploty a přepěťové ochrany – v kombinaci s automatickým nastavením údržby – zachovává baterii ZenFone Max Plus (M1) v optimálním provozu, což zdvojnásobuje průměrnou životnost oproti běžným bateriím ve smartphonech.

Maximální bezpečnost systému Android

ZenFone Max Plus (M1) je první ZenFonem, a zároveň jedním z mála telefonů ve své třídě, vybavený funkcí odemknutí pomocí rozpoznání obličeje, která uživatelům poskytuje rychlou, bezpečnou a pohodlnou alternativu k zadnímu snímači otisků prstů pro odemknutí telefonu.

10 GB rodinám a výhodné kombinace tarifů s Vodafone Pass: Nové tarify

10 GB rodinám a výhodné kombinace tarifů s Vodafone Pass a neomezeným pevným internetem. V rodinných tarifech Red+ a tarifech Business Red+ Vodafone od 12. února výrazně zvyšuje datové objemy pro nové i stávající zákazníky, a to až šestinásobně.

Tarify navíc zákazníci mohou nově zkombinovat v nabídce Red Home a Red+ Home, která zahrnuje mobilní tarify Red Naplno pro jednotlivce a Red+ pro rodiny či firmy, Vodafone Pass a neomezený pevný internet.

10 GB rodinám a výhodné kombinace tarifů s Vodafone Pass: Nové tarify
10 GB rodinám a výhodné kombinace tarifů s Vodafone Pass: Nové tarify

„Velmi oblíbený rodinný tarif Red+ a jeho firemní varianta Business Red+ slaví na jaře již 3 roky na trhu. Požadavky zákazníků na velikost objemů dat se každým rokem zvyšují, a proto zákazníkům s těmito tarify zásadně navyšujeme objem dat, a to bez změny ceny nebo smlouvy,“ říká generální ředitel Vodafonu, Petr Dvořák, a dodává: “Zároveň přinášíme možnost pohodlně zkombinovat si všechny služby do jedné a získat tak významnou finanční úsporu.“

Smlouva ani měsíční cena tarifů se nijak nemění a všechny podmínky zůstávají stejné. Navýšení dat je automatické od 12. února 2018 jak pro stávající, tak pro nové zákazníky.

Ceny Kombinované nabídky u Vodafone

Pokud by zákazníkům nestačila rychlost 20 Mbps a jejich přípojka to umožní, mohou si rychlost navýšit buď na 50 Mbps za 100 Kč měsíčně, nebo na 100 Mbps za 200 Kč. Zákazníci mají možnost získat i jiné kombinace. Zadáním poptávky na vodafone.cz/red-home nebo na zákaznické lince jim zaměstnanci Vodafonu pomohou najít ideální řešení. Informace na webových stránkách budou pro zákazníky dostupné od 15. února 2018. Nabídka je ve stejné podobě dostupná také pro firemní zákazníky Vodafonu pod názvem Red Office a Red+ Office.

Budoucnost je datování bez počítání mobilních dat: Vodafone PASS

Vodafone také vylepšil nabídku Pevného internetu o nové varianty. Služba využívá technologie ADSL, VDSL nebo optické připojení. Maximální rychlost připojení závisí na technických možnostech v místě bydliště zákazníka a může dosáhnout až 100 Mbit/s. Zákazníci neplatí žádný aktivační poplatek za zřízení služby.

Díky stávající nabídce Pevného internetu přes LTE je teď neomezený pevný internet od Vodafonu v některé z výše uvedených variant dostupný pro 99 % obyvatel ČR. Dostupnost a možnosti Pevného internetu si mohou zákazníci zjistit na stránkách vodafone.cz/pevny-internet, v prodejnách Vodafonu nebo na zákaznické lince.

Softwarové řešení společnosti Samsung pro obrazové snímače ISOCELL Dual

Softwarové řešení společnosti Samsung pro obrazové snímače ISOCELL Dual umožňuje nové funkce u širší řady chytrých telefonů se dvěma fotoaparáty.

Nové softwarové řešení pro obrazové snímače ISOCELL Dual podporuje zaostřování a fotografování při slabém osvětlení u hardwarově omezených chytrých telefonů střední a základní třídy.

Samsung Electronics, přední světová společnost v oblasti vyspělých polovodičových technologií, představila ucelené řešení pro smartphony se dvěma fotoaparáty, které obsahuje obrazové snímače ISOCELL Dual a proprietární software pro dvě oblíbené funkce – úpravu zaostření (bokeh) a fotografování za špatných světelných podmínek (LLS). Zatímco dříve byly tyto funkce využívající dva fotoaparáty běžně vyhrazeny pro chytré telefony vyšší třídy, snímače ISOCELL Dual společnosti Samsung a její knihovna proprietárních softwarových algoritmů umožňují tyto funkce i u mobilních zařízení v nižší cenové kategorii.

Softwarové řešení společnosti Samsung pro obrazové snímače ISOCELL Dual
Softwarové řešení společnosti Samsung pro obrazové snímače ISOCELL Dual

Dva fotoaparáty nabízejí nové a vzrušující možnosti fotografování na mobilních zařízeních,“ uvedl Ben K. Hur, viceprezident pro marketing divize System LSI společnosti Samsung Electronics. „Komplexní řešení společnosti Samsung pro snímače ISOCELL Dual usnadní našim zákazníkům proces vývoje produktů a umožní jim nabídnout širšímu spektru spotřebitelů nejoptimalizovanější funkce pro telefony se dvěma fotoaparáty.

Telefony se dvěma fotoaparáty mají dva obrazové snímače

Smartphone se dvěma fotoaparáty mají dva obrazové snímače, které získávají různé světelné informace, a umožňují tak nové funkce, jakou je například úprava zaostření a fotografování za špatných světelných podmínek. Díky těmto přednostem jsou špičková mobilní zařízení se dvěma fotoaparáty na vzestupu.

Samsung Galaxy S9 oficiálně? Co vše chcete o tomto smartphonu vědět

Integrace dvou fotoaparátů však může být pro výrobce původního zařízení (OEM) obtížným úkolem, jelikož vyžaduje časově náročnou optimalizaci mezi OEM a různými dodavateli zabývajícími se vývojem snímačů a algoritmického softwaru. Komplexní řešení společnosti Samsung pro telefony se dvěma fotoaparáty tento proces zjednoduší a umožní mobilním zařízením střední a základní třídy využívat některé fotografické funkce, které jsou k dispozici především u zařízení vyšší třídy vybavených dalším procesorem obrazového signálu.

Samsung jako první v oboru nabídl komplexní řešení

V zájmu urychlení vývoje a odstranění potíží při optimalizaci smartphonů se dvěma fotoaparáty nabízí nyní společnost Samsung jako první v oboru komplexní řešení, které zahrnuje snímače ISOCELL Dual a algoritmický software optimalizovaný pro tyto snímače. To umožní mobilním zařízením střední a základní třídy využívat populární funkce, které nabízí existence dvou fotoaparátů, např. úpravu zaostření a fotografování za špatných světelných podmínek.

Samsung poskytuje svůj algoritmus pro úpravu zaostření k sadě obrazových snímačů s rozlišením 13 megapixelů (Mp) a 5 Mp a algoritmus pro fotografování za špatných světelných podmínek (LLS) k sadě dvou snímačů s rozlišením 8 Mp, aby zjednodušil jejich implementaci ze strany OEM.

Samsung v brněnském olympijském parku otevírá svou arénu: ZOH 2018

Samsung dnes v brněnském olympijském parku otevírá svou arénu. Za atmosférou XXIII. zimních olympijských her nemusíte až do jihokorejského Pchjongčchangu.

Stejný zážitek je pro všechny připravený i v brněnské Samsung aréně, kde si návštěvníci užijí spoustu interaktivních atrakcí. Společnost Samsung Electronics, která je celosvětovým partnerem olympijských her, dnes na Olympijském festivalu v Brně otevírá unikátní Samsung arénu pro všechny sportovní nadšence a fanoušky. Síla olympijských zážitků bude všudypřítomná díky 25metrovému plátnu, na kterém se budou promítat přímé přenosy a videa z Jižní Koreje.

Samsung v brněnském olympijském parku otevírá svou arénu: ZOH 2018
Samsung v brněnském olympijském parku otevírá svou arénu: ZOH 2018

„Samsung dlouhodobě podporuje myšlenku olympijských her a jsme proto nesmírně rádi, že právě v brněnské Samsung aréně napomohou naše technologické inovace jedinečným zážitkům, díky kterým si mohou tento sportovní svátek užít všichni opravdu naplno,“ říká Tereza Vránková, Head of Marketing and PR Communication společnosti Samsung.

Návštěvníci Samsung arény se mohou těšit na mnoho atrakcí

Díky virtuální realitě Samsung Gear VR na vlastní kůži zažijí jízdu na sáňkách s využitím pohyblivého simulátoru. Za asistence profesionálního instruktora se naučí speciální triky na snowboardu, přičemž kamera Gear 360 zachytí každý okamžik jejich zážitku. Hlasem ovládaným telefonem Galaxy S8 si pořídí jedinečnou fotografii u 3D fotostěny s interaktivními sportovci. Pomocí S Penu telefonu Galaxy Note8 mohou vytvořit vzkaz svému oblíbenému sportovci, který se mu ihned zašle přímo do olympijské vesnice.

Samsung aréna je veřejnosti otevřená v rámci Olympijského festivalu na brněnském výstavišti až do 25. února. Více informaci se dozvíte na www.olympijskyfestival.cz nebo na Facebook profilu Samsung Česko a Slovensko.

O zapojení společnosti Samsung do olympijských her

Olympijských her se Samsung zúčastnil poprvé jako lokální sponzor Letních olympijských her 1988 v Soulu. Počínaje Zimními olympijskými hrami 1998 v Naganu společnost svoji podporu olympijského hnutí dále rozšířila, stala se celosvětovým olympijským partnerem pro bezdrátová komunikační zařízení a poskytovatelem vlastní bezdrátové komunikační platformy a mobilních zařízení. Tyto inovativní mobilní technologie poskytují olympijské komunitě, sportovcům a fanouškům po celém světě interaktivní komunikační a informační služby a službu Samsung Pay.

Zimní olympijské hry 2018 v Pchjongčchangu díky inovativním zážitkům: Samsung

Samsung pořádá řadu různých olympijských kampaní, jejichž cílem je podělit se o nadšení pro olympijské hry s lidmi po celém světě a umožnit každému osobně se olympijských her účastnit prostřednictvím inovativních mobilních zařízení. Společnost Samsung bude svůj závazek v roli celosvětového olympijského partnera v oblasti bezdrátových komunikačních zařízení a počítačového vybavení naplňovat i na hrách v Pchjongčchangu 2018 a Tokiu 2020.

Dánský výrobce představuje reproduktor s realistickým zvukem: DALI Katch

DALI vstupuje do českých obchodů se světově nejlépe hodnoceným BT reproduktorem na trhuPředstavujeme unikátní přenosný reproduktor s realistickým zvukem DALI Katch.

Dánský výrobce audio techniky DALI zahájil v České republice prodej přenosného BT reproduktoru DALI Katch. Nejlépe hodnocený reproduktor roku 2016 a 2017 podle prestižní ankety What Hi-Fi? nabízí v designovém těle probarvený realistický zvuk a kombinaci těch nejmodernějších digitálních technologií. Reproduktor je vybaven koženým páskem s nastavitelnou délkou pro pohodlné přenášení.

Obvodový rám je vyroben ze slitiny hliníku a postranní části z odolného třívrstvého materiálu s jádrem z pleteného silonu, což zajistí dostatečnou bezpečnost při přenosu. Zabudovaný akumulátor se postará až o 24 hodin nepřetržitého přehrávání na jedno nabití.

Dánský výrobce představuje reproduktor s realistickým zvukem: DALI Katch
Dánský výrobce představuje reproduktor s realistickým zvukem: DALI Katch

Dali Katch v sobě ukrývá čtyři reproduktory. Dvojici výškových reproduktorů s výkonem 25 W pohání digitální zesilovač, tyto dva reproduktory jsou dále doplněny o dva 3,5“ velké basové reproduktory. Tato kombinace zaručí kvalitní poslech v interiéru, ale také v exteriéru. Pro nejlepší možný výsledek v každé situaci Dali Katch nabízí dva zvukové profily Clear a Warm. Profil Clear najde využití pro většinu situací a hudebních žánrů. Profil Warm zdůrazní basové tóny a je ideálním pro poslech ve větších místnostech.

DALI Katch lze jednoduše propojit s mobilním telefonem

Reproduktor DALI Katch lze jednoduše propojit s mobilním telefonem pomocí technologie Bluetooth 4.0 (s podporou kodeku Apt-X), ale také prostřednictvím 3,5mm jack konektoru. USB výstup umožňuje nabíjet připojené zařízení a lze jej také využít k připojení adaptéru Chromecast Audio. To zajistí snadné přehrávání v domácí síti. Pro snadné spárování s mobilním telefonem nechybí technologie NFC. Baterie s kapacitou 2600 mAh se postará až o 24 hodin nepřetržitého přehrávání na jedno nabití, zatímco plné nabití trvá pouhé 2 hodiny.

Dostupnost reproduktoru

Reproduktor je k mání ve třech barevných provedeních – Dark Shadow (modrá), Green Moss (mechově zelená) a Cloud Gray (béžová) za doporučenou cenu 9 990 Kč.

Bang & Olufsen zahájil prodej nejvyšší řady sluchátek Beoplay H9i a Beoplay H8i

B&O PLAY zahájilo prodej nejvyšší řady sluchátek Beoplay H9i a Beoplay H8i. Do České republiky i Slovenska přichází Beoplay H9i a Beoplay H8i s lepší výdrží, proximity senzory a možností přehrávání hudby skrze USB-C.

B&O PLAY představilo své vlajkové lodě v nejvyšší řadě sluchátek Beoplay H8i a Beoplay H9i. Tato sluchátka přinášejí další promyšlené funkce, nový design a nově vyladěný zvuk Bang & Olufsen. Ten je navržený tak, aby oslňoval svou přesností, sílou a detaily.

B&O PLAY zahájilo prodeje nejvyšší řady sluchátek Beoplay H9i a Beoplay H8i
B&O PLAY zahájilo prodeje nejvyšší řady sluchátek Beoplay H9i a Beoplay H8i

Beoplay H9i – pohodlnost a nejvyšší možný zážitek z poslechu

Bezdrátová sluchátka Beoplay H9i přicházejí v over-ear verzi a jsou vyrobená z luxusních materiálů. Hlavový můstek je vyroben z pevné a lehké slitiny hliníku, kterou pokrývá hovězí kůže. Mušle jsou vyhotoveny z eloxované slitiny hliníku a pod jemnou jehněčí kůží se nachází paměťová pěna, která se adaptuje uším posluchače pro ten nejlepší možnost komfort. Nová sluchátka Beoplay H9i přinášejí:

Štíhlejší design – Beoplay H9i přicházejí s ještě štíhlejším designem a se zvětšeným hliníkovým diskem s fascinujícím dotykovým ovládáním. Mřížka mikrofonu pro ANC má čistší design a sluchátka tak vypadají mnohem elegantněji. Výměnný akumulátor je nyní ukryt pod levým hliníkovým diskem. Vylepšené ANC – Hybridní aktivní potlačení okolního hluku bylo ve sluchátkách Beoplay H9i vylepšeno tak, aby podávalo lepší výkon v rozmezí 300-800 Hz, což má za následek lepší potlačení lidského hlasu.

Kvalitnější zvuk – Představujeme Bass Port, který zajistí optimální a výkonnější basy. Transparency Mode – Pouhým jedním rychlým gestem lze vypnout přehrávanou hudbu a aktivní potlačení okolního hluku, aby bylo lépe slyšet okolí. Proximity senzory – Senzory umožňují automatické přerušení přehrávání hudby nebo videa, pokud jsou sluchátka sundány. Jakmile jsou sluchátka zpět nasazeny, hudba nebo video se začne znovu přehrávat. Možnost připojení dvou zařízení – Sluchátka lze spárovat simultánně se dvěma zařízeními. Není tak potřeba jedno zařízení odpojovat před připojením druhého. Zvýšená doba přehrávání a kvalita hovorů – Optimalizací elektrického obvodu bylo dosaženo až 18 hodin přehrávání, což je o 4 hodiny více, než tomu bylo u Beoplay H9. Beoplay H9i obsahují o jeden mikrofon navíc, který zaručí vylepšenou kvalitu hovorů.

Větší konektivita – ke sluchátkům je nově dodáván 1,25m dlouhý USB-C kabel. Skrz něj lze nově sluchátka propojit se zařízením a využít tak USB-C výstup jako jednu z možností pro přehrávání.

Beoplay H8i – revitalizovaná moderní klasika

B&O PLAY zjednodušilo klasický design a Beoplay H8i získávají současnější a lehčí vzhled, vyšší dobu přehrávání o více než 100 % a chytré funkce pro zlepšení poslechu. Nová sluchátka Beoplay H8i přinášejí:

Vylepšený design – B&O PLAY přepracovalo Beoplay H8 do současného a moderního designu. Eloxované hliníkové disky byly navrženy tak, aby splývaly s ušními kryty. Zavěšení mušle se dočkalo také minimalističtějšího a modernějšího designu. Ovládací tlačítka – Beoplay H8i přichází s ovládacími tlačítky na obou mušlích sluchátek, pro ty, kteří ocení tradiční ovládání oproti chytrému dotykovému ovládání sluchátek Beoplay H9i.

Nejlepší výdrž Beoplay sluchátek – Beoplay H8i vydrží přehrávat hudbu až 30 hodin skrze Bluetooth se zapnutým aktivním potlačováním okolního hluku, což je více než o 100 % více oproti Beoplay H8. Transparency Mode – Pouhým jedním rychlým gestem lze vypnout přehrávanou hudbu a aktivní potlačení okolního hluku, aby bylo lépe slyšet okolí. Proximity senzory – Senzory umožňují automatické přerušení přehrávání hudby nebo videa, pokud jsou sluchátka sundány. Jakmile jsou sluchátka zpět nasazeny, hudba nebo video se začne znovu přehrávat.

Možnost připojení dvou zařízení – Sluchátka lze spárovat simultánně se dvěma zařízeními. Není tak potřeba jedno zařízení odpojovat před připojením druhého. Zvýšená kvalita hovorů – Sluchátka jsou vybavena dalším mikrofonem navíc, což má za následek lepší kvalitu hovorů. Větší konektivita – ke sluchátkům je nově dodáván 1,25m dlouhý USB-C kabel. Skrz ten lze nově sluchátka propojit se zařízením a využít tak USB-C výstup jako jednu z možností pro přehrávání.

Personalizujte svůj zážitek s aplikací Beoplay App

Se sluchátky Beoplay H8i a H9i mohou uživatelé obohatit svůj zážitek z poslechu používáním aplikace Beoplay App, která je dostupná pro Android, iOS a Apple Watch. V aplikaci lze zvuk nastavovat pomocí intuitivního B&O Play ToneTouch, vybrat si jeden z přednastavených profilů speciálně pro sluchátka Beoplay H8i a Beoplay H9i pro různé typy aktivit jako jsou cvičení, cestování a poslouchání podcastů. V aplikaci je také možné aktivovat Transparency Mode.

Cena a dostupnost

Sluchátka Beoplay H8i a Beoplay H9i jsou dostupná v obchodech za doporučenou cenu 10 090 Kč, resp. 12290 Kč za model Beoplay H9i. Dostupná budou v přírodní hnědé a v černé barvě. V balení naleznete bavlněný vak na sluchátka, 1,25m dlouhý USB-C kabel a audio kabel s 3,5mm jack konektorem.