All in

Vítej v rubrice všech novinek na IT magazínu. Novinky a jejich sběr, na webu naleznete nové příspěvky, články a recenze v podobě novinek ze světa IT, hardware, mobilního software, mobilních telefonů (smartphone) či nositelného zařízení. Nechybí ani rubrika o tabletech s Androidem či systémem iOS. Můžete také nahlédnout do sekce tiskových zpráv, které také agregujeme. Zajímáte se o novinky, které jsou pevně spjaty s internetem?

CeBIT: Konference d!talk healthcare umožní nahlédnout do medicíny budoucnosti

CEBIT 2018 (pondělí 11. června – pátek 15. června 2018). CEBIT 2018: Digital Health – Digitalizace míří do zdravotnictví. Konference d!talk healthcare umožní nahlédnout do medicíny budoucnosti. Přednáškový program s tématy a trendy v oblasti zdravotnictví.

Hannover. Aplikace určené pro zdravotnictví shromažďují tělesné údaje a údaje o fyzické zdatnosti, operace live jsou celosvětově přenášeny online stejně, jako se lze objednat online u lékaře. Téma Digital Health představuje pro zdravotnictví nové výzvy. Jeho dopad na zdravotnický systém, pacienty a lékaře ukáže veletrh CEBIT 2018 v rámci konference d!talk healthcare s bohatým přednáškovým programem 13. června 2018, od 10.30 do 15.30 hodin. Svou účast potvrdili už první přednášející, mezi nimi Dr. Axel Wehmeier, mluvčí vedení společnosti Deutsche Telekom pro Healthcare and Security Solutions: „Connectivity“.

CeBIT: Konference d!talk healthcare umožní nahlédnout do medicíny budoucnosti
CeBIT: Konference d!talk healthcare umožní nahlédnout do medicíny budoucnosti

Trh s aplikacemi pro zdravotnictví zatím není dostatečně transparentní

Veletržní téma Digital Health se zabývá vlivem digitalizace a tudíž i využitím nejmodernějších informačních a komunikačních technologií ve zdravotnictví. Důraz je přitom kladen na optimalizaci zdravotní péče. Podle ankety svazu Bitkom a bavorské TelemedAllianz (BTA) okolo 45 % německých majitelů smartfonů využívá zdravotnické aplikace k zaznamenávání svých tělesných dat a dat o tělesné zdatnosti. U pacientů je rovněž zájem o digitalizaci zdravotních karet. 32 % dotazovaných uvedlo, že už obdrželi výsledky lékařských vyšetření na CD a dalších 43 % by rádo do budoucna dostávalo výsledky lékařských vyšetření v digitální podobě.

Trh s aplikacemi pro zdravotnictví zatím není dostatečně transparentní ani pro uživatele, zdravotní pojišťovny, poskytovatele služeb ani pro podniky. Důvodem je jednak široká nabídka a jednak silná dynamika v důsledku plynulého uvádění na trh nových inovací, jejich rozšiřování stejně jako jejich stahování z trhu. Dalším významným bodem jsou požadavky na dostatečnou ochranu dat. Většina dotazovaných německých občanů, 74 %, požaduje právo spolurozhodovat, co se týká digitálních zdravotních dat.

Digital Health in one day: CeBIT 2018

„Digitalizace změní revolučním způsobem lékařskou vědu a klinickou péči. Protože je zdravotní péče spíše konzervativní branže, pokulhává za jinými průmyslovými branžemi, jako je spotřební průmysl, obchod a finanční hospodářství. To má ale tu výhodu, že je možno předejít chybám, které se udělaly v jiných průmyslových odvětvích a současně mohou jako vzor a inspirace posloužit vize a reality mezitím vytvořené v jiných branžích. Veletrh CEBIT svým novým zvláštním formátem umožňuje seznámit se s ‚Digital Health in one day‘- během jednoho dne: Kde se nacházíme dnes? Jak se může digitalizace uplatnit ve zdravotnictví? Co se můžeme naučit od ostatních? Jaké to je využívat digitalizaci? Žádná jiná akce nedokáže spojit význam a šíři tématu jako nový veletrh CEBIT 13. června 2018,“ řekl o letošní konferenci d!talk healthcare prof. Matthias P. Schönermark, M. D., Ph. Dr., Managing Director poradenské společnosti SKC Beratungsgesellschaft mbH und Partner.

Na konferenci d!talk healthcare v rámci veletrhu CeBIT 2018 v Hannoveru bude všechno, co se týká tématu digitalizace. Partneři, kteří veletrh podpořili, jsou svaz Bitkom, svaz Gesundheitswirtschaft Hannover e. V., medcon & more GmbH a poradenská společnost SKC Beratungsgesellschaft mbH. Na konferenci se sejdou a budou si během diskusí vyměňovat zkušenosti přednášející, lidé s rozhodovacími kompetencemi a vizionáři z oblasti digitálního zdravotnictví a branže zdravotního pojištění.

Témata a mluvčí, kteří už potvrdili svou účast

• Dr. Axel Wehmeier, mluvčí vedení společnosti Deutsche Telekom Healthcare and Security Solutions: „Connectivity“
• Dr. Werner Eberhardt, Chief Product Officer, SAP Connect Health: „Big Data and Analytics”
• Dr. Daniel Sonntag, DKFI Saarbrücken, šéfredaktor časopisu Cognitive Technologies a německého časopisu pro umělou inteligenci: „Artificial Intelligence“
• Prof. Markus Fischmann, Professor animace a VFX, Vysoká škola Hannover, ředitel Ústavu digitálních médií (Institut für digitale Medien), spoluzakladatel společnosti digitalfish GmbH: „Virtual/Augmented/Mixed Reality“
• Dr. Jens Baas, předseda představenstva technické zdravotní pojišťovny (Techniker Krankenkasse): „Elektronická zdravotní karta jako základ digitálního propojení“
• Sebastian Pitzler, jednatel svazu Insurlab Germany e. V.: „Budoucnost (zdravotního) pojištění v digitálním věku“
• Siegmar Nesch, místopředseda představenstva AOK Baden-Württemberg: „Digitální transformace: Use Case AOK BaWü“
• Dusty Majumdar PhD, VP and Chief Marketing Officer, IBM Watson Health a IBM Healthcare and Life Sciences: „Does Cognitive Computing disrupt Healthcare as we know it?”

Registrace na konferenci je možná od poloviny února.

VDE Tec Summit v červnu na novém veletrhu CeBIT 2018: Convention Centrum

CEBIT 2018 (pondělí 11. června – pátek 15. června 2018). VDE Tec Summit v červnu na novém veletrhu CEBIT. Svaz technologií zve na přehlídku Tec Innovation Tank a Tec Meets Science na veletrhu CEBIT 2018, která dva dny kompletně zaplní Convention Centrum.

Hannover/Frankfurt. Svaz VDE přijede na nový CEBIT 2018 v červnu 2018 s přehlídkou TecSummit, která má dva nové prvky. Svaz VDE představí na výstavišti během veletrhu CEBIT 2018 ve čtvrtek a v pátek všechna témata digitálních technologií v rámci Tec Innovation Tank a Tec Meets Science, obou součástí přehlídky Tec Summit. Toto vrcholné setkání techniky obsadí po dva dny celé Convention Centrum. „Jsme rádi, že můžeme na novém veletrhu CEBIT poprvé uskutečnit náš inovativní VDE Tec Summit, “ řekl Ansgar Hinz, předseda představenstva VDE dr. Thomas Becks, vedoucí oddělení techniky a inovací ve svazu VDE. K tomu dodal: „Naše hlavní témata a nový veletrh CEBIT jsou velmi kompatibilní, a proto během zajímavých veletržních akcí a přehlídky Tec Summit vzniknou pro návštěvníky atraktivní synergie.“

VDE Tec Summit v červnu na novém veletrhu CeBIT 2018: Convention Centrum
VDE Tec Summit v červnu na novém veletrhu CeBIT 2018: Convention Centrum

Hlavní součásti přehlídky Tec Summit (CeBIT 2018)

Oliver Frese, člen představenstva veletržní správy Deutsche Messe AG, k tomu doplnil: „Účast VDE opět ukazuje, že je pro nové partnery nový veletrh CEBIT atraktivní. V Convention Centru nalezne Tec Summit pro mnohostranné formáty VDE ty nejlepší podmínky.“ Hlavní součásti přehlídky Tec Summit, které svaz VDE představí v Hannoveru, nesou název Tec Innovation Tank a Tec Meets Science. Ještě před zahájením akce se sejdou odborníci online, aby společně připravili náplň přehlídek. Výsledky jejich spolupráce online budou v rámci veletrhu CEBIT finálně zpracované a prezentované během akcí s kreativními formáty.

Vztah k trendu Low Cost Robotics a Raspberry PI

Přehlídka Tec Innovation Tank je zaměřená především do budoucnosti, soustředí se na další generace, kterou ve svazu VDE představují v rámci „VDE Young Net“ studenti a mladí profesionálové. V rámci přehlídky budou mít možnost najít podniky, ve kterých potřebují mladé pracovníky. Přehlídky se zaměří na témata umělá inteligence, Data Analytics, Cybersecurity, Robotics atd. v branžích Energy, Industry, Mobility, Health a Living. V rámci Think Tanks, kreativních workshopů a laboratoři, se uskuteční spolupráce těchto branží. Velmi zajímavé bude plánované začlenění tak zvaných maker se zaměřením na schopnosti a řemeslnou šikovnost ve vztahu k trendu Low Cost Robotics a Raspberry PI.

Rok 2018 ve znamení bezpečnosti IT a data-security také na veletrhu CEBIT 2018

Chcete se podívat do budoucnosti, jak bude vypadat za dalších pět nebo sedm let? V rámci části přehlídky Tec Meets Science se sejdou vědci z vysokých škol, ústavů a podniků, kteří se vizionářským pohledem odváží nahlédnout do stále komplexnější budoucnosti. V centru jejich pozornosti budou témata jako je inteligentní automatizace, umělá inteligence, Mixed Reality, budoucnost IKT, Smart Information a Cybersecurity. Člen představenstva veletržní správy Deutsche Messe Oliver Frese k tomu dále řekl: „Veletrh CEBIT bude atraktivní svou novou koncepcí, důsledným zaměřením na obchod a významnými tématy digitální inovací i pro nové partnery. Spolupráce se svazem VDE přinese další impulzy a nová zajímavá témata.“

Deutsche Messe a blogfoster organizuje na veletrhu CeBIT akci pro kreativce

Nový veletrh CEBIT začne v pondělí 11. června dnem pro média a konference, veletržní haly a d!campus v srdci veletržního areálu budou pro veřejnost otevřeny v úterý. Tec Summit svazu VDE začíná ve čtvrtek v Convention Centru. Obě akce skončí v pátek 15. června 2018.

Svaz elektrotechniky, elektroniky a informační techniky VDE

VDE. Svaz elektrotechniky, elektroniky a informační techniky VDE je jeden z největších svazů technických věd v Evropě. Má 36.000 členů (včetně 1.300 podniků) a 1.600 pracovníků. Svaz VDE spojuje pod jednou střechou vědu, normalizaci a zkušebnictví. Hlavními tématy, kterými se svaz VDE zabývá, jsou obrat v energetice, Průmysl 4.0, Smart Traffic a Smart Living až po zabezpečení IT. Svaz VDE se zasazuje zvláště za podporu výzkumu a mládeže, ale také ochranu spotřebitele. Znak VDE, který 67 % obyvatel Německa zná, je synonymem nejvyšších bezpečnostních standardů. Hlavní sídlo VDE je ve Frankfurtu nad Mohanem.

Deutsche Messe a blogfoster organizuje na veletrhu CeBIT akci pro kreativce

CEBIT 2018 (pondělí 11. června – pátek 15. června 2018). SIGNALS: Veletržní správa Deutsche Messe a blogfoster organizují na veletrhu CeBIT největší evropskou akci pro kreativce, ovlivňovatele trhu & marketingové experty, Berlín, Hannover.

Bloggeři, ovlivňovatelé trhu, kreativci, experti pro oblast marketingu z celé Evropy registrují nový CEBIT díky Signals. Signals je největší evropskou akcí pro pro influencer-marketing a online komunikaci. Bude mít svoji premiéru na novém obchodním festivalu CEBIT v červnu 2018 a jde o joint-venture mezi organizátorem veletrhu, veletržní správou Deutsche Messe, a blogfoster, přední německou platformou pro influencer-marketing. V pátek na veletrhu CEBIT 2018 vystoupí více než 60 mluvčích z Německa a ze zahraničí na dvou pódiích, aby v rámci Signals prezentovali vizionářské koncepce a technologie pro influencer marketing.

Deutsche Messe a blogfoster organizuje na veletrhu CeBIT akci pro kreativce
Deutsche Messe a blogfoster organizuje na veletrhu CeBIT akci pro kreativce

The Platform for Creators, Influencers & Brands

Pod názvem „The Platform for Creators, Influencers & Brands“ vystřídá platforma Signals na veletrhu CEBIT dosavadní, už velmi úspěšné formáty pro bloggery a ovlivňovatele trhu. V jejím rámci budou hovořit o digitálních trendech vizionáři z celého světa.

Influencer marketing je živá forma oslovení cílových skupin. „Platforma Signals je nejen nový konferenční formát, ale také logická evoluce: sdružuje formáty veletrhu CEBITu a blogfosteru a zaměřuje se na všechny social influencer v rámci aplikace Instagram, webové stránky Pinterest, Youtube, blogů – zkrátka na všechny, kdo chtějí prostřednictvím sociálních kanálů vydělat peníze,“ říká výkonný ředitel společnosti blogfoster Jan Homann.

Rok 2018 ve znamení bezpečnosti IT a data-security také na veletrhu CEBIT 2018

Blogfoster svou technologickou platformou automatizuje kooperaci mezi značkami a influencery. S dosud více než 15.000 úspěšnými kampaněmi je nejvyužívanější platformou na trhu. Nárůst influencer marketingu na trhu je od roku 2017 do roku 2020 odhadován na 56% ročně. Influencer marketing je proto nyní v rámci marketingu považován za nejvíce rostoucí disciplínu. Simon Staib, spoluzakladatel a vedoucí nákupu ve společnosti blogfoster, zdůrazňuje: „Influencer marketing není krátkodobý trend, ale živá budoucnost komunikace s cílovými skupinami – platforma Signals reaguje na stoupající potřebu informací a jejich výměnu.“ Blogfoster má v německy a anglicky mluvícím prostoru 35.000 registrovaných profilů bloggerů a influencerů. V Evropě dosahuje počet přístupů 60 milionů.

Plány na rozšíření nového formátu Signals (CeBIT 2018)

Oba organizátoři hodlají formát Signals během následujících let v Německu, ale i v mezinárodním měřítku dále rozšířit. „Spolupráce s blogfoster má pro nás velký strategický význam. Veletrh CeBIT důsledně pojímáme jako festival byznysu se zaměřením na inovace a digitalizaci a soustředíme se ještě více na to, co bude zítra hýbat a iniciovat ekonomiku a společnost,“ říká Oliver Frese, člen představenstva veletržní správy Deutsche Messe AG. „Doplníme proto známé součásti veletrhu inspirativními konferenčními formáty pro nové cílové skupiny. Platforma Signals určí nové standardy. S tímto formátem máme ještě mnoho plánů.” Součástí těchto plánů je mimo jiné celoroční nabídka satelitních akcí, vývoj doplňkových formátů a internacionalizace.

O platformě blogfoster: jak využít influencer marketingu

blogfoster je přední německá platforma pro influencer a blog marketing. V současnosti propojuje značky a zadavatele reklamy s více než 60 miliony čtenářů. blogfoster se zaměřuje na automatizaci a analýzu. Poprvé je možno marketingový rozpočet využívat cíleně a tím určovat návratnost a zhodnocovat influencer marketing. blogfoster má sídla své společnosti v Berlíně a v Londýně. Má 50 zaměstnanců.

Rok 2018 ve znamení bezpečnosti IT a data-security také na veletrhu CeBIT 2018

CEBIT 2018 (pondělí 11. června – pátek 15. června 2018). Hannover. Útoky hackerů nebo kyberkriminalita jsou samozřejmou součástí každodenních zpráv už téměř stejně jako počasí. V politice, ekonomice, veřejné správě nebo ve společnosti se v roce 2018 bezpečnosti IT nikdo nevyhne. Proto je bezpečnost jedním z hlavních témat nového veletrhu CEBIT v červnu 2018.

Je k tomu dobrý důvod: „Bezpečnost informací je předpokladem úspěšné digitalizace,“ jak se říká ve zprávě o situaci bezpečnosti IT, kterou nedávno vydal Spolkový úřad pro bezpečnost v informační technice (Bundesamts für Sicherheit in der Informationstechnik (BSI)). Výrok se opírá o aktuální studii Národní iniciativy pro informační a internetovou bezpečnost NIFIS. Podle této studie 95 % dotazovaných odborníků v oboru IT a bezpečnosti IT počítá s rostoucím zaměřením na ochranu a bezpečnost dat, které bude určovat rok 2018. Mnoha uživatelům však chybí know-how. Podle aktuální ankety svazu Bitkom se snaží 88 % majitelů počítačů svá zařízení chránit, ale jen každý třetí si myslí, že se v počítačové ochraně vyzná.

Rok 2018 ve znamení bezpečnosti IT a data-security také na veletrhu CEBIT 2018
Rok 2018 ve znamení bezpečnosti IT a data-security také na veletrhu CEBIT 2018

Bezpečnost informací je předpokladem úspěšné digitalizace

Veletrh CEBIT 2018 bude objasňovat a pomáhat při uskutečňování vhodných bezpečnostních opatření. Odborníci zodpovídající za bezpečnost a IT ve velkých a středně velkých podnicích, manažeři firem a uživatelé v malých firmách a startupech se mohou kromě jiného informovat o tom, s jakými nástroji a pomocí jakých strategií lze rozpoznat kyberútoky a jaká je možná podpora při zajišťování bezpečnosti IT. Odborníci zde představí první scénáře best-practice k realizaci nařízení EU o ochraně dat a budou hovořit o svých zkušenostech při jeho implementaci. Odborné přednášky o efektivních a cílených řešeních pro bezpečnost IT budou určené především malým a středně velkým firmám.

IT Security se v rámci veletrhu CEBIT poprvé představí ve dvou halách (č. 12 a 13). Vedle výstavní části budou každý den veletrhu na dvou pódiích prezentována nejdůležitější témata IT, a to prakticky, se zaměřením na uživatele a na vize.

Tématy na pódiích budou například bezpečnost IT v prostředí

Na programu pódií expertů v halách č. 12 a 13 budou Security Showcases a jednotlivé bezpečnostní technologie. Tématy na pódiích budou například bezpečnost IT v prostředí internetu věcí a umělé inteligence. Zajímavé budou především přednášky na téma Awareness, tedy jak citlivě pracovníci zacházejí s daty a zařízením. Nebude se zde jen diskutovat, návštěvníci se zde mohou na veletrhu CEBIT opravdu něčemu naučit. Prominentním mluvčím bude Sebastian Schreiber, který provádí penetrační testy a je odborníkem na bezpečnost IT. Bude hovořit o postupech hackerů a ukáže, jak lze odhalovat mezery v zabezpečení. S. Schreiber je přesvědčený o tom, že „s významem systémů IT roste také naše závislost na nich. Naši planetu provozuje všemocná IT, kterou manipulují a řídí hackeři z celého světa.“

“Ready – steady – go”: Start mladých podniků na novém veletrhu CeBIT 2018

Na centrálním podiu – Center Stage – v hale č. 12 se bude hovořit o nových a budoucích nebezpečích na síti. Bude se zde mimo jiné diskutovat o evropské kyberbezpečnosti a významu bezpečnosti IT v budoucnosti. Prominentním mluvčím bude Mikko Hypponen, Chief Research Officer finské společnosti F-Secure. Bude hovořit o možných scénářích útoků a jak se lze před kyberútoky chránit. M. Hypponen se intenzívně zabývá internetem chytrých věcí a ve firemním blogu zdůrazňuje, že slabá místa zabezpečení IT jsou všechna založená na základní realitě IT a ta zní: Když se něco dá naprogramovat, může to být také terčem hackerů.

Huawei MWC 2016

Pošlete blízkým valentýnku na velkoplošnou obrazovku: Huawei a Valentýn

Huawei a Valentýn: pošlete svým blízkým valentýnku na velkoplošnou obrazovku, soutěžte o Huawei Mate 10 lite a buďte #stalespolu

Společnost Huawei, třetí největší výrobce smartphonů na světě, spouští valentýnskou kampaň #stalespolu. Přáníčka, která zájemci nahrají skrze předinstalovanou mobilní aplikaci na vybraných prodejních místech, se zobrazí na velkoformátové LED obrazovce v Praze. Huawei zároveň přináší i facebookovou aplikaci, díky které budou moci uživatelé poslat své vyznání i prostřednictvím sociálních sítí, případně soutěžit o nejhezčí a nejoriginálnější valentýnské přání a vyhrát smartphone Huawei Mate 10 lite.

Pošlete blízkým valentýnku na velkoplošnou obrazovku: Huawei a Valentýn
Pošlete blízkým valentýnku na velkoplošnou obrazovku: Huawei a Valentýn

Valentýn je ideální čas pro to, abychom si uvědomili, jak důležití jsou pro nás naši blízcí, zda jim věnujeme dostatečnou pozornost a zda je někdy neupozaďujeme za svým chytrým pomocníkem (smartphonem). V současnosti už s sebou smartphony nosíme do ložnice, na toaletu, přerušují naši konverzaci a Huawei chce během valentýnského období na tuto skutečnost poukázat, aby si lidé uvědomili, navzdory tomu, jak důležitou roli smartphony v našich životech mobily hrají, že je mají na Valentýna dát stranou a strávit tento den se svým milovaným.

Smartphony nám umožňují zůstat v kontaktu s nebližšími, i když zrovna nemůžeme být přímo s nimi. Jak ale dostáhnout té správné rovnováhy, aby nás „mobilní svět“ nevytrhl zcela mimo realitu? To je jedno z nejdůležitějších poselství valentýnské kampaně Huawei a taktéž téma průzkumu, který Huawei realizoval ve spolupráci s agenturou IPSOS ve 12 zemích střední a východní Evropy.

Valentýnské přání na LED obrazovce u Národní třídě

Od 1. do 7. února mají zájemci možnost na vybraných prodejních místech Huawei (značkové prodejny Huawei v OC Quadrio u Národní třídy a Huawei pop up store na Chodově, stejně jako v holešovické Alze napsat valentýnku pro svou milovanou osobu do předinstalované aplikace v Huawei Mate 10 lite a těšit se, že toto přání se v období od 10. do 14. února zobrazí na velkoformátové venkovní LED obrazovce u Národní třídy. Všichni uživatelé budou následně formou SMS informováni, kdy bude jejich přáníčko na obrazovce publikováno, tak aby jejich blízký tuto chvíli nepropásl.

Soutěž o Huawei Mate 10 lite

Prostřednictvím speciální aplikace na Facebooku Huawei a TV Óčko mohou zájemci soutěžit o krasavce se čtyřmi fotoaparáty (duálním předním i zadním) Mate 10 lite. V období od 1. do 14. února mohou uživatelé přes FB aplikaci zadávat valentýnská přáníčka s tím, že autor toho nejkrásnějšího a zároveň nejoriginálnějšího získá právě vzpomínaný model smartphonu Huawei. Do valentýnské kampaně se u nás zapojí i známá jména, jako například Olga Roučková, první Češka, která na štvorkolke zvládla respektovanou motoristickou soutěž Dakar, youtuber ATI nebo instagramová hvězda A.N.D.U.L.A.

Společnost Huawei rovněž k tomuto tématu a probíhající kampani #stalespolu natočila tematické video, které můžete zhlédnout na odkaze zde. Více informací o samotné soutěži naleznete na Facebooku Huawei nebo na komunitním webu Huawei HuaFan.cz.

Online nástroje v široké řadě alternativních jazyků pro kryptoměny: Zloadr

Společnost Zloadr, jedna z předních světových kryptoměnových platforem, oznámila, že spustí v nejbližší budoucnosti vybrané části oblíbeného obsahu a online nástrojů v široké řadě alternativních jazyků.

Společnost Zloadr se snaží zlepšit dostupnost své platformy ve světě a překlenout značnou mezeru mezi online informacemi a mezinárodními obchodníky, proto se očekává, že specifické aspekty platformy by měly být k dispozici ve španělštině, němčině, portugalštině, francouzštině, italštině, indonézštině, ruštině, čínštině, japonštině a dalších jazycích.

Novinky v soustavné snaze společnosti Zloadr o zlepšení jejího zastoupení ve světě, lepší viditelnost a dostupnost, přichází v době, kdy zájem o kryptoměny a technologii blockchainů na celém světě rapidně stoupá. Tím se zvyšuje potřeba, aby takové platformy jako je Zloadr, rozšiřovaly své mezinárodní služby pro uspokojení stále rostoucí poptávky, stejně jako potřeb, požadavků a preferencí rozrůstající se základny zákazníků.

Online nástroje v široké řadě alternativních jazyků pro kryptoměny: Zloadr
Online nástroje v široké řadě alternativních jazyků pro kryptoměny: Zloadr

V mnoha zemích se objevují známky toho, že se těší na „krypto“ budoucnost. Ve Španělsku se kryptoměna Dash (DASH) spojila se společností Bitnovo, aby přinesla kryptoměnu do více než 10.000 španělských maloobchodů, v Portugalsku bylo nedávno zveřejněno, že na krypto coiny nebudou uplatňovány žádné daně, v Rusku centrální banka navrhla nadnárodní kryptoměnu, v Japonsku se kryptoměny stávají součástí národní kultury nejrychleji.

Kalendář počátečních nabídek coinů ICO Calendar a kalkulačka

Počáteční spuštění více jazykových mutací bude zahrnovat většinu nejoblíbenějších online nástrojů platformy a informační služby, které jsou pravidelně navštěvovány zahraničními uživateli platformy Zloadr. Mezi tyto funkce patří kalendář počátečních nabídek coinů ICO Calendar, kalkulačka pro převod kryptoměn a seznam tržní kapitalizace kryptoměn (Cryptocurrency Market Capitalisations) . Očekává se, že další funkce a nástroje budou spuštěny ve více jazycích později.

Tým Zloadr vybral na začátek své expanze tři nejužitečnější a nejpřínosnější online nástroje. Kalendář počátečních nabídek coinů zaznamenává minulé, aktuální a nastávající počáteční nabídky coinů, zatímco kalkulačka převodů měn přepočítává různé kryptoměny, aby pomohla uživatelům určit, kdy je nejlepší čas pro nějakou transakci. Seznam tržní kapitalizace kryptoměny, jako poslední nástroj, jasně zobrazuje tržní kapitalizaci všech tokenů a coinů v oběhu a poskytuje komplexní přehled stavu na trhu.

Uvedení nabídky ve více jazykových mutacích je poslední z rychlé série oznámení o expanzi, které společnost Zloadr učinila od začátku roku. V několika posledních týdnech rovněž společnost Zloadr uvedla, že navázala spolupráci s listem The Guardian v Nigérii, aby rozšířila dosah své publikační činnosti v oblasti kryptoměn. Ale asi nejzajímavější oznámení bylo učiněno v souvislosti s novým projektem zakladatele platformy Zloadr, kterou je platformy pro chytré kontrakty známá jako DocTailor.

Zloadr soustavně hledá nové cesty

Tým Zloadr soustavně hledá nové cesty, jak podpořit širokého přijetí technologie blockchainů a prezentovat benefity kryptoměn. Tím pomáhá zajistit, aby platforma zůstala jedním z předních světových zdrojů informací o kryptoměnách, nabízela uživatelům nejaktuálnější důležité zprávy, nejnovější informace o tržní kapitalizaci a digitální podporu pro obchodníky, jako je například kalendář počátečních nabídek coinů a kalkulačky pro převody měn.

Seznam.cz testuje v beta verzi novou službu pro sdílení obsahu: Seznam Jede

Česká internetová jednička, společnost Seznam.cz, spouští v pondělí 5. února v beta verzi novou službu nazvanou Seznam Jede. Jejím cílem je umožnit lidem vybírat a sdílet zajímavý obsah, který bude přístupný i ostatním uživatelům.

Do služby Seznam Jede může kdokoli vložit odkaz na obsah, který mu přijde vtipný, zajímavý nebo inspirativní a chce se o něj podělit s dalšími uživateli na internetu. Pro vložení příspěvku je potřeba se přihlásit skrze účet na Seznamu, číst příspěvky může kdokoli bez nutnosti registrace.

Seznam.cz testuje v beta verzi novou službu pro sdílení obsahu: Seznam Jede
Seznam.cz testuje v beta verzi novou službu pro sdílení obsahu: Seznam Jede

Služba Seznam Jede by nám měla dodat obsah

„V loňském roce jsme na domovské stránce zavedli rubriku Další články z českého internetu, kde se objevuje obsah tuzemských vydavatelství a mediálních domů. Služba Seznam Jede by nám měla dodat obsah, na který dnes nedosáhneme. Uvidíme, zda půjde o seriózní články, videa z YouTube nebo o animované kočky,“vysvětluje důvody spuštění Marek Vacek, produktový manažer domovské stránky Seznam.cz, a dodává, že internetová jednička se chce tímto způsobem dozvědět o obsahu, který lidi aktuálně zajímá a hýbe internetem.

Seznam.cz bude nyní službu několik měsíců testovat a následně rozhodne, jaký bude její další osud. „S napětím očekáváme, jak na Seznam Jede lidé zareagují. V zahraničí jsou podobné servery velmi populární, ale v Česku se jedná o novinku, na jejíž používání si uživatelé budou muset zvyknout,“ říká Vacek. „Jsme sami zvědaví, co bude lidi zajímat a jaká témata budou mít největší odezvu. Seznam Jede totiž umožňuje vkládat všechny odkazy s výjimkou těch, které šíří nelegální, podvodný nebo erotický obsah,“ uzavírá Marek Vacek.

Huawei MWC 2016

Na Mate 10 Pro získáte zpět 3000 Kč, Mate 10 Lite zlevnil o 2000 Kč: Huawei

Výjimečná únorová nabídka Huawei: při koupi Huawei Mate 10 Pro získáte zpět 3000 Kč, Huawei Mate 10 lite zlevnil o 2000 Kč.

Společnost Huawei, třetí největší výrobce smartphonů na světě, od února nabízí modely z řady Mate 10 za výrazně nižší ceny. Při koupi šestipalcového vlajkového modelu Huawei Mate 10 Pro a splnění podmínek získají zákazníci v rámci akce trvající do konce února 3 000 Kč zpět. Huawei Mate 10 Lite s full view displejem a čtyřmi kamerami od února zlevňuje o 2 000 Kč, a to bez časového omezení.

Na Mate 10 Pro získáte zpět 3000 Kč, Mate 10 lite zlevnil o 2000 Kč: Huawei
Na Mate 10 Pro získáte zpět 3000 Kč, Mate 10 lite zlevnil o 2000 Kč: Huawei

Huawei Mate 10 lite levnější o 2000 Kč bez časového omezení

Huawei Mate 10 lite s úhlopříčkou 5,9 palce od února zlevňuje o 2 000 Kč. Zákazníci si tak model mohou zakoupit za doporučenou maloobchodní cenu 7 999 Kč, a to bez časového omezení. Model se vyznačuje čtyřmi fotoaparáty (hlavní duální 16 Mpx+2 Mpx; přední duální 13 Mpx+2 Mpx). K dispozici jsou barevné varianty Graphite Black (černá), Prestige Gold (zlatá) a Aurora Blue (modrá).

Huawei Mate 10 lite disponuje 8jádrovým procesorem Hisilicon Kirin 659, kapacitou baterie 3 340 mAh, 64 GB paměťového úložiště ROM nebo 4 GB operační paměti RAM a běží na verzi operačního systému Android 7. K dispozici nabízí, kromě všech běžných senzorů rovněž čtečku otisku prstů.

Výjimečná nabídka: při koupi Huawei Mate 10 Pro do konce února lze získat 3 000 Kč zpět

Při koupi vlajkového modelu Huawei Mate 10 Pro v období od 1. 2. do 28. 2. 2018 zákazníci obdrží 3000 Kč zpět. Zákazník musí pro získání zpětného bonusu splnit několik podmínek: zaregistrovat se na www.huaweibenefit.cz a uvést verifikační náležitosti: IMEI smartphonu (unikátní číslo zařízení); scan účtenky nebo faktury a fotografie balení telefonu, kde bude čitelně vidět jeho IMEI. Při dodržení výše zmíněných podmínek obdrží zákazník peníze na bankovní účet do jednoho měsíce od registrace. Tuto nabídku může zákazník využit maximálně u dvou zařízení. Huawei Mate 10 Pro je k dostání v barvách Midnight Blue (modrá), Titanium Gray (šedá) a Mocha Brown (hnědá) za doporučenou maloobchodní cenu 20 990 Kč. Po uplatnění „peněžní vratky“, tak zákazníci získají tento top model už za 17 990 Kč.

Celokovový šestipalcový model s rozlišením displeje 2160×1080 px je vybaven 6 GB operační paměti RAM, 128 GB interního úložiště, duálním hlavním fotoaparátem 20 Mpx + 12 Mpx, selfies fotoaparátem 8 Mpx (všechny vyvinuté ve spolupráci se světoznámou fotografickou společností Leica), čtečkou otisků prstů, voděodolností dle IP67, rychlým nabíjením, baterií 4000 mAh nebo konektorem USB Type-C. Zařízení běží na nejnovější verzi operačního systému Android 8 (Oreo). Fotoaparát Huawei Mate 10 Pro je vybavený speciálními funkcemi, které souvisejí se zabudováním pokročilé umělé inteligence (AI).

Například dokáže rozpoznat scénu a objekty v reálném čase a automaticky vybírá optimální nastavení na základě snímaného objektu a prostředí. Huawei Mate 10 Pro podporuje pokročilou funkci digitálního přiblížení s detekcí pohybu pomocí AI pro jasnější portréty a ostřejší snímky objektů. Huawei Mate 10 Pro je první zařízení poháněné novým procesorem Kirin 970, který je navíc posílen umělou inteligencí Díky neuronové procesorové jednotce NPU (Neuro-Processing Unit) získal telefon schopnost učit se a porozumět svému uživateli. Optimalizuje a přizpůsobuje spotřebu energie i paměť přesně podle jeho potřeb.

Samsung vydal oficiální aplikaci PyeongChang 2018 ke stažení: ZOH

Samsung vydal oficiální aplikaci PyeongChang 2018. Aplikace uživatelům umožní zůstat ve spojení s aktuálním olympijským děním a přenese sportovní fanoušky blíže k Zimním olympijským hrám 2018 v Pchjongčchangu.

U příležitosti Zimních olympijských her 2018 v korejském Pchjongčchangu společnost Samsung Electronics coby celosvětový olympijský partner v kategorii bezdrátových komunikačních zařízení a počítačového vybavení, oznámila, že je k dispozici ke stažení oficiální aplikace PyeongChang 2018.

Samsung tak opět vyvinul speciální mobilní aplikaci, jejímž cílem je poskytnout všem uživatelům ještě bohatší zážitky ze Zimních olympijských her a nabídnout jim během těchto sportovních klání chytřejší a přirozenější možnosti bezdrátové komunikace. Oficiální aplikace PyeongChang 2018 byla vyvinuta v partnerství s Mezinárodním olympijským výborem (MOV) a Pchjongčchangským organizačním výborem pro Zimní olympijské a paralympijské hry 2018 (POCOG). Díky této aplikaci typu „vše v jednom“ si sportovní fanoušci budou moci lépe vychutnat zimní olympijské hry a získají přístup ke sportovním výsledkům v reálném čase, k informacím o jednotlivých sportovcích, získaných medailích i paralympijských rekordech.

Samsung vydal oficiální aplikaci PyeongChang 2018 ke stažení: ZOH
Samsung vydal oficiální aplikaci PyeongChang 2018 ke stažení: ZOH

Oficiální aplikace PyeongChang 2018, která navazuje na službu Wireless Olympic Works z roku 2004, nabízí obsah uzpůsobený aktuální lokalitě, nejnovější zprávy, informace o vstupenkách a místech konání, jakož i službu umožňující fandit sportovcům online.

Oficiální aplikace PyeongChang 2018 ke stažení

Jsme odhodláni poskytovat sportovcům, fanouškům a spotřebitelům co nejkrásnější zážitky ze zimních olympijských her, a jsme proto hrdí na to, že nám bylo svěřeno zajištění komunikační infrastruktury, která přispěje k šíření olympijského ducha po celém světě,“ prohlásil Younghee Lee, marketingový ředitel a výkonný viceprezident společnosti Samsung Electronics. „Naším cílem je za pomoci našich pokročilých inovativních technologií zprostředkovat všem účastníkům smysluplné a nezapomenutelné zážitky.“

Oficiální aplikace PyeongChang 2018, která poskytuje nejaktuálnější informace o zimních olympijských hrách, umožňuje uživatelům přizpůsobit si obsah tak, aby dostávali nejčerstvější informace o konkrétních akcích a výsledcích, které je zajímají nejvíc, a upozornění na dění týkající se jejich oblíbených zemí, sportů nebo sportovců.

Oficiální aplikace PyeongChang 2018 je k dispozici v angličtině, korejštině, francouzštině, japonštině a čínštině a lze ji zdarma stáhnout na Google Apps, Google Play Store a iOS App Store.

O zapojení společnosti Samsung do olympijských her

Olympijských her se Samsung zúčastnil poprvé jako lokální sponzor Letních olympijských her 1988 v Soulu. Počínaje Zimními olympijskými hrami 1998 v Naganu společnost svoji podporu olympijského hnutí dále rozšířila, stala se celosvětovým olympijským partnerem pro bezdrátová komunikační zařízení a poskytovatelem vlastní bezdrátové komunikační platformy a mobilních zařízení.

Zimní olympijské hry 2018 v Pchjongčchangu on-line spolu se Samsungem

Tyto inovativní mobilní technologie poskytují olympijské komunitě, sportovcům a fanouškům po celém světě interaktivní komunikační a informační služby a službu Samsung Pay. Samsung pořádá řadu různých olympijských kampaní, jejichž cílem je podělit se o nadšení pro olympijské hry s lidmi po celém světě a umožnit každému osobně se olympijských her účastnit prostřednictvím moderních mobilních zařízení.

Společnost Samsung bude svůj závazek v roli celosvětového olympijského partnera v oblasti bezdrátových komunikačních zařízení a počítačového vybavení naplňovat i na hrách v Pchjongčchangu 2018 a Tokiu 2020.

Liga mistrů exkluzivně on-line až do roku 2021 pouze na O2 TV

Liga mistrů až do roku 2021 pouze v O2 TV. Společnost O2 získala exkluzivní práva na všechna utkání.

Digitální televize O2 TV, která se obsahem a unikátními funkcemi řádí mezi špičku na trhu, potvrzuje své postavení nákupem vysílacích práv na nejslavnější fotbalovou soutěž světa. Prestižní Ligu mistrů UEFA bude exkluzivně nabízet v sezonách 2018/2019, 2019/2020 i 2020/2021. Navíc s velkou pravděpodobností se diváci mohou těšit po dlouhé době na účast českého týmu přímo v základní skupině. Výhradní práva na kompletní Ligu mistrů UEFA se vztahují na český i slovenský trh.

Liga mistrů exkluzivně on-line až do roku 2021 pouze na O2 TV
Liga mistrů exkluzivně on-line až do roku 2021 pouze na O2 TV (Photo by Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

UEFA mohou všichni fanoušci sledovat nejen ve svých domácnostech

Ligu mistrů UEFA mohou všichni fanoušci sledovat nejen ve svých domácnostech, kde stačí mít internetové připojení od libovolného poskytovatele, ale také ve více než 1200 restauracích po celé České republice. Další stále populárnější možností je O2 TV Sport s přístupem na 24 hodin, kde přenosy běží v prohlížeči nebo v aplikaci O2 TV na mobilu i tabletu.

Společnost O2 touto investicí do vysílacích práv potvrzuje, že svým zákazníkům bude i v příštích letech přinášet ty nejatraktivnější fotbalové zážitky v maximálním možném rozsahu. Od srpna 2018 tak odvysílají z prestižní UEFA Ligy mistrů všechna utkání pouze stanice O2 TV Sport a O2 TV Fotbal. Výhradní práva se vztahují na zápasy ve 4. předkole, v základních skupinách i ve vyřazovací fázi Ligy mistrů, včetně samotného finále a Superpoháru UEFA. V každé sezoně se tak fanoušci pouze v O2 TV dočkají více než 140 přímých přenosů v osmnácti hracích týdnech.

Liga mistrů exkluzivně online až do roku 2021

UEFA Champions league nabízí nepochybně ten nejlepší a nejžádanější obsah, který lze na trhu získat. Jsme pyšní na to, že právě tuto cennou a významnou soutěž můžeme předplatitelům O2 TV poskytnout. Za velké vítězství rovněž považujeme, že se vůbec poprvé podařilo zajistit unikátní dohodu o exkluzivitě na všechny hrací dny. Kdo chce sledovat kompletní Ligu mistrů v nadcházejícím období, tak ji uvidí pouze v O2 TV,“ sdělila Anna Lenerová, šéfka obsahu O2 TV.

„O2 TV byla pro UEFA Champions League klíčovým partnerem na českém trhu během posledních tří sezon. Proto nás velmi potěšilo, že jsme nyní naši spolupráci rozšířili nejen na všechna utkání, ale také i na slovenský trh, a to až do roku 2021. Fotbaloví fanoušci v Česku i na Slovensku se i v dalších ročnících dočkají řady zajímavých přenosů, jejichž kvalitu bude utvářet moderní zázemí O2 TV,“ řekl Guy-Laurent Epstein, marketingový ředitel UEFA.

Věřím, že potěšíme i naše obchodní partnery. Teď mají jistotu, že i v dalších letech najdou jen v O2 TV ten divácky nejsledovanější fotbal. Plánujeme nadále využívat výhody multidimenze, přinášet zápasová studia a magazíny. Navíc od příští sezony nás čeká nový herní formát, který zajistí nejenom atraktivnější podívanou, ale také více možností, jak sledovat ještě více fotbalu,“ prohlásil Marek Kindernay, výkonný ředitel stanice O2 TV Sport.

Zmíněné změny se týkají především nových herních časů, kdy se budou hrát dva duely již od 19 hodin a zbývajících šest pak od 21 hodin. Z nového formátu také vyplývá, že český mistr ze sezony 2017/2018 postoupí s největší pravděpodobností přímo do základní skupiny Ligy mistrů, druhý tým HET ligy se pak představí v předkole této milionářské soutěže.

Společnost O2 Czech Republic se stala zároveň držitelem kompletních práv na Ligu mistrů i pro slovenský trh, kde bude také zajišťovat výhradní distribuci obsahu. Bližší informace o vysílání Ligy mistrů UEFA na Slovensku budou zveřejněny do začátku nového ročníku.