O vyhledávači Seznam.cz se teď mluví v celku často, co za tím stojí? V první řadě český vyhledávací král pořádá velkou akci, která je nesena na novém sloganu „Seznam, najdu tam, co hledám.“ Dnešním dnem také spouští reklamní televizní spot, ve kterém bude k vidění právě zbrusu nová slovní hříčka.
Začínáme horkou kávou, padáme do světa reality, chceme být tam, kde jsou naši kamarádi, e-mail pro našeho nového prcka, … Seznam.cz Vám chce být blíž …
„Internet byl tehdy neznámým prostředím a tomu také odpovídal slogan Seznam … najdu tam, co neznám. Nyní už je ale internet pro většinu lidí něčím, bez čeho by se neobešli. Stal se pro nás zdrojem všeho, co zrovna hledáme. Změna sloganu je proto jen reakce na internet současné doby.“ dává na vědomí generální ředitel Seznamu Pavel Zima.
Z druhého soudku si vytáhneme téma vyhledávání, Google.cz na české scéně rozhodně nabral na síle, vyplívá to ze statistik na portálu toplist.cz. Ač je Seznam zatím na zlatém stupínku, nevypadá to s ním vůbec dobře.
Google.cz je těsně v závěsu a nehodlá to vzdát bez boje. Počkejme si tedy na další měsíce, které rozhodnou, kdo se na vítězné bedně udrží na prvním stupínku.