Tiskové zprávyZe světa IT

15 skvělých důvodů, proč letos navštívit pražské WebExpo 2017

Webexpo logo 2017

Ještě zvažujete, jestli se i letos vydat na WebExpo? Prozradíme vám prvních 15 skvělých důvodů, proč si WebExpo 2017 nenechat ujít!

Irene Pereyra (US) – Spoluzakladatelka designérského studia Anton & Irene, která vedla strategie a UX iniciativy pro klienty jako jsou USAToday.com, EA nebo RedBull. Její projekty získaly ocenění v The webbys a Cannes. Irene učí, jak zjednodušit digitální svět pro koncového uživatele.

Anton Repponen (US) – Další mozek ze studia Anton & Irene a pravděpodobně nejvlivnější kreativní ředitel digitálního průmyslu. Anton je zastáncem UX, strukturovaného designu a do detailu propracovaných řešení. Každé slovo, které vyřkne, budete hltat!

Guillermo Rauch (US) – Spolutvůrce Next.js, hyper-specialista na JavaScript a realtime web. Nejspíš budete znát jeho projekt socket.io, jeden z nejpopulárnějších JavaScriptových projektů na GitHubu, který je implementovaný do mnoha různých programovacích jazyků a rozhraní.

WebExpo 2017

15 skvělých důvodů, proč letos navštívit pražské WebExpo 2017

Erika Hall (US) – Spoluzakladatelka Mule Design, která se věnuje dopadu designu na offline svět a také kritickému myšlení. Autorka knihy Just Enough Research patří mezi špičkové světové řečnice – všichni designéři se mají na co těšit!

Mike Amundsen (US) – Ředitel API Architecture a API Academy, který šíří osvětu o možnostech API jak pro zákazníka, tak pro firmy. Jeho kniha Building Hypermedia APIs with HTML5 and Node bývá často citovaným zdrojem při budování adaptabilních distribuovaných systémů.

Scotty Allen (US) – Hacker, podnikatel a dobrodruh, který vyrobil svůj vlastní iPhone ze součástek, které nakoupil na trhu v Číně. Ukáže nám všem, co se skrývá uvnitř pro nás často nepostradatelného zařízení a podělí se o aplikace, bez kterých v Číně nedokáží žít.

Philip Bonhard (UK): Jaké je tajemství úspěchu start-upů z bankovního sektoru? Phill nám odhalí, jak pomocí customer-centric technologie způsobily start-upy revoluci v tak tradiční oblasti jako je bankovnictví.

Saskia Videler (BE): Saskie není jen odbornicí na obsahovou strategii, ona je doslova content aktivistka! Ukáže nám, jakým výrazným způsobem může dobře zvolený obsah ovlivnit vnímání celého produktu.

Joe Macleod (UK): Joe je jedním z největších světových odborníků v oblasti životního cyklu zákazníků. Zaměřuje se na Closure Experiences u digitálních produktů a služeb. V přednášce nás ohromí ukázkami strategií, které zvyšují engagement zákazníků.

Jan Řezáč (CZ): Jeho motto mluví za vše – I weby mají pravidla. Jan je uznávaným odborníkem v oblasti UX, má hluboké know-how v oblasti obsahu a funkčnosti webových stránek. Ví se o něm, že všechno testuje a výsledky používá jako součást selektivního procesu.

Honza Kvasnička (CZ): Expert na zvyšování konverzního poměru a také specialista na návrh a testování webových aplikací, které jsou nejen uživatelsky přívětivé, ale zároveň splňují výkonnostní parametry. Spolu s Honzou Řezáčem pořádal v ČR velmi úspěšné školení na téma strategického webdesignu.

Markéta Kabátová (CZ): Markéta neustále bojuje za efektivnější PPC kampaně, už několik let pořádá nejodbornější PPC akci v ČR. Ve Webnode vybudovala mezinárodní marketingový tým, v Googlu měla pod palcem exportní klienty. Bude mluvit o tom, proč vidí budoucnost PPC temně.

Pavel Ungr (CZ): Jeden z nejznámějších SEO expertů a inbound marketing specialistů v České republice. Pavel pomáhá firmám jako nezávislý poradce v oblasti SEO strategií, kromě toho je také lektorem v projektu Googlu – Digitální garáž.

Tomáš Metz (CZ): Architekt a senior developer, který se s námi podělí o své obrovské know-how o Elm – funkcionálním jazyku pro vývoj webu. Tomáš nám na příkladech ukáže, proč zrovna Elm nabízí efektivnější a spolehlivější nástroje pro vývoj aplikací.

Vladislav Iliushin (CZ): Správně implementovaný bezpečnostní systém chrání značky, produkty i naši práci. Vladislav, QA Engineer ve společnosti Avast, bude mluvit o tom, jak snadno se můžeme stát obětí hackerů, jak chránit svou značku před možnými útoky a podělí se také o tipy pro kontrolu škod v krizové situaci.

Potřebujete ještě další argumenty? Letošní ročník zase o trošku povyroste – napočítali jsme celkem 80 známých řečníků a těšíme se na 2 000 účastníků z celého světa. Nové tváře budeme postupně zveřejňovat na webu. Přijede vás víc? Řekněte si o slevu. Od skupiny 4 osob od nás dostanete 10% slevu na každou vstupenku. Je vás 6 nebo více? Pak je to rovnou 20 % dolů. Taková malá ráda na závěr. Vstupenky bývají vyprodané poměrně rychle. Tak to nepropásněte.

MŮŽE SE VÁM TAKÉ LÍBIT ▼

Komentuj ▼

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Více článků ► Tiskové zprávy