3. čtvrtletí více hodnoty pro zákazníky, růst služeb a expanze sítě: UPC



Napsal: 06/11/2017 0 comments 261 shlédnutí

Nová nabídka služeb pro zákazníky s názvem Happy Home, spolu s novou kampaní a pokračujícími investicemi do dalšího rozšiřování optické sítě, přinesly více hodnoty pro zákazníky a podpořily růst prodeje digitálních služeb společnosti UPC Česká republika ve 3. čtvrtletí 2017, s celkovým dosaženým počtem 1 166 100 služeb (RGU´s).

Klíčové momenty v UPC za 3. čtvrtletí 2017

Uvedení nové nabídky Happy Home a nová vizuální identita společnosti, včetně nového loga a sloganu „Užijte si každý moment“ podpořily prodej televizních, internetových a telefonních služeb UPC o dalších 12 200 ve 3. čtvrtletí, a to na celkový počet 1 166 100. Pokračující investice do expanze optické sítě umožnily nárůst počtu domácností, které byly na konci 3. čtvrtletí připojené na giga-ready širokopásmovou síť UPC v České republice, o 17 300 na celkových 1 482 700 domácností. Posílení konektivity uvedením nového internetového připojení až do 500 Mb/s, poskytovaného prostřednictvím inovativních Wi-Fi routerů Connect Boxů, je ukázkou superiorní technologie potvrzující vedoucí pozici internetového připojení od UPC. Společnost UPC Česká republika k 30. září 2017 evidovala 1 166 100 služeb.

3. čtvrtletí více hodnoty pro zákazníky, růst služeb a expanze sítě: UPC
3. čtvrtletí více hodnoty pro zákazníky, růst služeb a expanze sítě: UPC

Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika

Společnost UPC ve třetím čtvrtletí úspěšně navázala na předchozí období a opět vykázala nárůst v prodeji služeb ve většině segmentů. Přispělo k tomu i uvedení nové kampaně Happy Home, která ztělesňuje superrychlou Wi-Fi a nekonečnou zábavu pro všechny členy domácnosti, v každém koutu domova a kdykoliv. Je to výsledek dlouhodobých investicí, které společnost UPC realizuje jako součást Liberty Global, největšího světového poskytovatele kabelových služeb. Díky tomu budeme i v budoucnu schopni obohacovat naši nabídku a přinášet inovace, a tím ještě více naplňovat očekávání a požadavky našich zákazníků v souladu s naším novým sloganem „Užijte si každý moment“. Happy Home přináší víc hodnoty pro zákazníky a silnější konektivitu.

S nabídkou Happy Home, která odstartovala ve 3. čtvrtletí, a s novou kampaní se sloganem „Užijte si každý moment“, společnost UPC přinesla více hodnoty pro zákazníky a posílenou konektivitu, podpořenou uvedením nové rychlosti připojení až do 500 Mb/s a špičkového Wi-Fi routeru Connect Boxu. Všechny tyto skutečnosti podpořily nárůst prodeje internetových služeb v porovnání se 2. čtvrtletím o 5 700, s celkovým počtem 492 100 na konci 3. čtvrtletí. Nabídka Happy Home v kombinaci s inovativní platformou Horizon přinesla zároveň dalších 6 500 uživatelů digitálních TV služeb, s celkovým počtem 521 300 na konci 3. čtvrtletí. Protože je nabídka Happy Home jako výsledek pokračujících investicí do rozšíření sítě kontinuálně zpřístupňována i v dalších lokalitách, je zároveň motorem růstu prodeje.

Pokračující investice do expanze širokopásmové sítě

V důsledku výrazných investicí do rozšiřování kabelové sítě byly digitální služby společnosti UPC v České republice na konci 3. čtvrtletí zpřístupněny až pro 1 482 700 domácností. Oproti konci druhého čtvrtletí se tak počet domácností, které mohou využívat digitální služby UPC, zvýšil až o 17 300. V období od začátku letošního roku k 30. září byly služby UPC v České republice zpřístupněny téměř 36 000 domácnostem. Tato expanze širokopásmové sítě je součástí víceletého investičního plánu společnosti Liberty Global s názvem GigaWorld, zaměřeného na rozšíření širokopásmové giga-ready infrastruktury pro milióny nových domácností napříč Evropou.

Slova napsal

Martin Kohout

Správa a content webů. Pracovně s Applem. Technologické novinky o smartphonech.

Webstránky: https://freebit.cz

Chceš se vyjádřit? Tento článek okomentuj, projev názor!