Následující text je nejnovější aktualizací v sérii blogových příspěvků popisujících náš závazek neustále zlepšovat zákaznickou zkušenost.
V minulých blogových příspěvcích jsme upozornili na naši pokračující cestu k vytvoření větší hodnoty pro zákazníky v oblasti podpory. V roce 2021 jsme investovali do poskytování lepších zkušeností s podporou zvýšením počtu zaměstnanců, zrychlením doby odezvy a také přidáním desítek vzdělávacích zdrojů na naše stránky nápovědy, aby zákazníci mohli získat co nejpřesnější informace o našich produktech a službách.
Nové možnosti živé podpory pro naše zákazníky
V rámci naší snahy poskytovat zákazníkům nejdůvěryhodnější služby zákazníkům v oblasti kryptografických služeb s potěšením upozorňujeme na nové možnosti živé podpory pro naše zákazníky.
Ve čtvrtém čtvrtletí jsme začali nabízet lokalizovanou telefonickou podporu pro maloobchodní zákazníky v USA, Velké Británii, Irsku, Německu a Japonsku. Ať už je otázka jednoduchá nebo složitá, naši vyškolení odborníci jsou připraveni pomoci. Tyto nové možnosti telefonické podpory rozšiřují podporu Coinbase One, která byla spuštěna v říjnu 2021 a je zákazníkům ve Spojených státech k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu od specializovaného týmu a s nejrychlejšími časy odpovědí v oblasti kryptoměn.
V prosinci 2021 jsme začali maloobchodním zákazníkům v USA poskytovat živé zprávy prostřednictvím naší nové platformy Help Center. Zasílání zpráv v reálném čase nabízí zákazníkům flexibilitu, díky níž se s námi mohou spojit, kdykoli je čas, a plynule pokračovat v konverzaci, pokud se musí vzdálit. Náš tým odborníků na služby zákazníkům je prostřednictvím zpráv k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a s rychlostí, kterou naši zákazníci očekávají.
Vylepšení naší podpory v aplikacích pro systémy iOS a Android
Cesta pokračuje i v roce 2022, kdy poskytneme více lokalizovaných možností telefonování a zasílání zpráv pro naše zákazníky po celém světě a také přineseme další vylepšení naší podpory v aplikacích pro systémy iOS a Android.
I nadále se hluboce soustředíme na poskytování intuitivní technologie podpory našim zákazníkům a oceňujeme trpělivost při našem dalším růstu. Těšíme se na neustálé vylepšování, proto prosím sledujte tento blog, kde najdete aktuální informace o stavu naší cesty.