Hannover myslí na jaro, nová sezóna 2016 pro CeBIT už začala



Napsal: 14/10/2015 2 comments 1871 shlédnutí

Hannover. Nová sezóna 2016 pro CeBIT už začala. „Nový CeBIT má v digitálním průmyslu velkou podporu. Zaznamenáváme vysoký počet podniků, které jsou už dnes rozhodnuté, že budou na veletrhu CeBIT 2016 zase přitom,“ řekl Oliver Frese, člen představenstva veletržní správy Deutsche Messe AG, ve čtvrtek v Hannoveru: CeBIT 2016 – pondělí 14. až pátek 18. března.

„Digitalizace bude stále rychleji a zřetelněji určovat všechny oblasti ekonomiky a společnosti, “ prohlásil O. Frese. „CeBIT dává sbohem své minulosti jako veletrh počítačů a IT a stává se předním globálním veletrhem digitalizace.“ CeBIT je proto věnován třem hlediskům digitalizace.

„Jde se o digitalizaci podniků a celých branží, digitalizaci státu a veřejné správy a celé společnosti.“ Tímto svým zaměřením veletrh CeBIT pokrývá jako jediná akce na světě jak ekonomický, tak mezinárodně společenský a politický aspekt digitalizace. Pozornost upírá na digitální transformaci, internet věcí a bezpečnost IT.

CeBIT 2015 Press
Nová sezóna 2016 pro CeBIT už začala

Veletrh tvoří jedinečnou souhru s konferencemi a se zaměřením na uživatele spolu s nimi představuje a přibližuje všechny stránky digitalizace. Konference, přednášky a fóra poskytují další prostor pro diskusi o šancích a potřebných rámcových ekonomických a společensko-politických podmínkách.

„Ohlas digitálního průmyslu je velmi pozitivní,“ prohlásil O. Frese. Svou účast na veletrhu CeBIT chtějí významné společnosti v příštím roce dále podstatně rozšířit. „Nová koncepce veletrhu CeBIT se ve svém druhém roce osvědčila a získala si jak zúčastněné podniky, tak návštěvníky.“ Na veletrh CeBIT se například po dvouleté přestávce vrací s vlastním stánkem společnost G-Data, známý výrobce řešení digitální bezpečnosti. Čínské koncerny ITK Huawei a ZTE hodlají svou účast opět rozšířit.

Vzhledem k vysoké dynamice digitalizace chce CeBIT vytvořit především pro německé uživatelské podniky další platformu. „Toptéma 2015 – d!conomy – je určeno hlavnímu trendu digitálního hospodářství,“ řekl O. Frese. „Chceme proto společně s Euroforem, naším partnerem, v listopadu v Düsseldorfu na toto významné téma poprvé zorganizovat konferenci CeBIT.“

Na dvoudenní konferenci d!conomy, která proběhne 2. a 3. listopadu 2015, očekáváme až 400 účastníků. „Chceme se cíleně zaměřit na různé pohledy uživatelů digitálních řešení,“ řekl O. Frese. Momentálně intenzívně pracujeme na detailech programu konference. „Jako veletržní správa Deutsche Messe hodláme konferencí d!conomy potvrdit v oblasti digitalizace naši celosvětově vedoucí pozici.“

O. Frese dále oznámil, že se bude CeBIT od léta prezentovat novou formou. „Nové úspěšné postavení vedoucího globálního digitálního veletrhu chceme prezentovat také směrem ven.“ Hlavní reklamní motiv byl vytvořen pomocí nejnovější digitální technologie a je složen a vypočítán pomocí několika tisíců fotografií digitálního světa.

Bilance veletrhu CeBIT 2015 z konce března je pozitivní. V porovnání s minulým rokem dosáhl nárůst návštěvníků a výstavní plochy 6 %. „Především v hlavních oblastech veletrhu CeBIT, které hrají pro digitalizaci ekonomiky ústřední roli, jako Enterprise Content Management (ECM), Enterprise Resource Planning (ERP), Business Security, Communication & Networks nebo Human Resources (HR), byli vystavovatelé s průběhem velmi spokojeni,“ řekl O. Frese. Tři čtvrtiny podniků proto už na pevno přislíbily v některých oblastech svou účast i na veletrhu CeBIT 2016.

Firmy byly zvláště spokojené s aktivitami veletržní správy Deutsche Messe směrem ke středně velkým a malým uživatelským podnikům. „Lounge určena středně velkým a malým firmám v hale č. 5 měla velký ohlas. Pro velký zájem návštěvníků a vystavovatelů jsme se rozhodli aktivity dále rozšířit. Hlavně středně velké a malé firmy čelí v Německu velké výzvě, kterou je rozsáhlá a rychlá digitalizace. Digitalizace představuje velké šance, které spočívají v efektivních procesech jako Smart Data a Smart Services, nové obchodní modely a digitální zákaznická rozhraní.” Nové studie opětovně upozorňují na to, že pokud firmy šance nevyužijí, mohou ztratit v mezinárodní konkurenci svou konkurenceschopnost.

O veletrhu CeBIT

Veletrh CeBIT v Hannoveru je nejvýznamnější světová akce v oblasti digitalizace. Jsou zde v rámci jedinečného spojení veletrhu a konferencí zastoupeny světové koncerny, středně velké, malé i začínající podniky, které prezentují významná témata průmyslu IT a digitalizace jako Big Data and Analytics, aplikace Cloud, Mobile, Social Business, bezpečnost IT nebo Internet of Things. Přednášky a fóra v rámci CeBIT Global Conferences poskytují přehled o nejvýznamnějších trendech a tématech digitálního světa. Další informace jsou k dispozici na adrese www.cebit.de.

Slova napsal

Martin Kohout

Správa, tvorba a content webů. Pracovně s Applem, baví mě technologické novinky o telefonech.

Webstránky: https://freebit.cz

Komentáře (2)

CeBIT: Hannover myslí na jaro, nová sezóna 2016 pro CeBIT už začala…

Odpovědět

[…] Hannover myslí na jaro, nová sezóna 2016 pro CeBIT už začala, Švýcarsko se stává partnerskou zemí veletrhu CeBIT […]

Odpovědět

Chceš se vyjádřit? Tento článek okomentuj, projev názor!