Značka mobilních telefonů Honor spouští svou první televizní kampaň v České republice. Ústřední postavou lokálního imageového spotu je olympijská vítězka a ambasadorka značky Eva Samková. Kampaň vytvořila agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group.
PRVNÍ REKLAMNÍ SPOT ZNAČKY HONOR V ČESKÉ REPUBLICE
Centrální postavou televizního spotu je snowboardcrossová hvězda Eva Samková, která je od září 2015 hlavní marketingovou tváří značky. Spot byl natáčen ve švýcarském Saas Fee v náročných podmínkách 3 500 m n. m. Je to zároveň první TV spot, ve kterém se Eva Samková objevuje.
„Je to tak, jde o moji první reklamu. Dost dobře si to nedokážu představit, až se uvidím v televizi, ale výsledek se mi líbí, tak se snad bude líbit i ostatním,” dodává k tomu Samková. Hlavní myšlenkou spotu je, že největší výzvou v životě je překonat především sám sebe, což dokážou jen ti odvážní. Reklama tak reflektuje hlavní claim značky Honor „For the Brave“.
Cílem nové kampaně je posílení povědomí o značce Honor a její pozice na trhu s mobilními telefony. Podpoří také jasné vyprofilování brandu jako značky pro mladou generaci „digital natives“. Spot vytvořila agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group, ve spolupráci s produkční společností Pilotmedia. V televizi poběží od 11. ledna. Kampaň podpoří POS i online komunikace.
„Televizní spot a doprovodné POS aktivity odstartují další fázi doposud velmi úspěšné kampaně na naši vlajkovou loď, smartphone honor 7. Do této doby se těžiště kampaně nacházelo hlavně v online médiích a také OOH,“ říká k tomu Tomáš Veselý, Marketing & e-Commerce manager značky Honor pro střední Evropu.
SPOJENÍ SE SPORTOVNÍ CELEBRITOU SLAVÍ ÚSPĚCHY
Úspěch dosavadní kampaně odráží například počet unikátních návštěvníků na kampaňových webech www.honor7.cz a www.jizdasevou.cz, na které během první vlny zavítalo přes 400 tisíc unikátních návštěvníků. Na FB stránkách Honor CZ/SK narostl za dobu kampaně počet fanoušků o více než jedenáct tisíc uživatelů. Kromě posílení povědomí o značce, takto vysoký zájem výrazně pomohl i k překonání prodejních cílů značky v roce 2015.
SAMKOVÁ SE VSÁZELA S FANOUŠKY
Velký ohlas v první fázi kampaně získala také sázka Evy Samkové s fanoušky Honoru na kampaňové microsite Jízda s Evou, kde se značka Honor ve spojení se Samkovou prezentovala poprvé. V ní mohli soutěžící tipovat, jak rychle snowboardistka zajede svou tréninkovou trať ve švýcarském Saas Fee. Poté, co se Samkové na trati nepodařilo dosáhnout času, ke kterému se zavázala, musela na pražském Václavském náměstí splnit výzvu od soutěžících a zahrát zde na ukulele.
V prosinci byly Samková a honor 7 k vidění také na CLV nosičích a POS materiálech, v rámci kampaně vznikl i první showroom značky Honor. Aktuální část kampaně doplní i online komunikace.