Kryptoměny

Manchester United a společnost Tezos uzavřely víceletou sponzorskou smlouvu

smlouva
Foto: pixabay.com, Tag: Smlouva

Manchester United se chystá uzavřít víceletou sponzorskou smlouvu s kryptosítí Tezos, uvedl The Athletic. Obě strany se údajně dohodly na smlouvě v hodnotě přes 27 milionů dolarů ročně a Tezos se objeví na tréninkové soupravě fotbalového klubu. Dohoda naváže na předchozí osmiletou smlouvu Manchesteru United s americkou pojišťovnou AON, která skončila na konci minulé sezony.

V letošní sezóně se tréninková souprava Manchesteru United obešla bez sponzora na titulní straně. Deník The Athletic uvádí, že Manchester United se k této zprávě odmítl vyjádřit a společnost Tezos, která byla kontaktována, před zveřejněním neodpověděla.

Tato zpráva navazuje na dlouhou řadu sportovního marketingu spojeného s kryptoměnami, který v posledních měsících zachvátil širší svět sportu – nejen fotbalu.

Manchester United a společnost Tezos uzavřely víceletou sponzorskou smlouvu
Manchester United a společnost Tezos uzavřely víceletou sponzorskou smlouvu

Kryptoměny a sportovní reklamy

Není to poprvé, co se společnost Tezos pustila do sportovní marketingové kampaně. V květnu 2021 spustil závodní tým F1 Red Bull několik NFT na blockchainu Tezos. „Tezos nám pomůže maximalizovat naši angažovanost u fanoušků prostřednictvím vývoje NFT,“ uvedl tehdy Christian Horner, generální ředitel týmu Red Bull Racing Honda.

Jedná se o nesmírně vzrušující oblast, v níž jsme hledali vhodného partnera, a pevně věříme, že jsme ve společnosti Tezos vybrali vítěze, který nám pomůže poskytnout našim fanouškům nový, jedinečný a inovativní způsob spojení s týmem,“ dodal Horner.

Jinde ve světě sportu a fotbalu se k platformě Socios pro tokeny fanoušků připojili fotbaloví giganti jako FC Barcelona, Juventus a Manchester City.

Pro fotbalové kluby a jejich zamýšlené přijetí kampaní souvisejících s kryptoměnami to však nebylo úplně jednoduché. V prosinci loňského roku britský Úřad pro reklamní standardy (ASA) zakázal fanouškovské tokeny Arsenalu FC. Úřad ASA uvedl, že reklamy „trivializovaly investice do kryptoaktiv a využívaly nezkušenosti nebo důvěřivosti spotřebitelů„.

MŮŽE SE VÁM TAKÉ LÍBIT ▼

Komentuj ▼

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Více článků ► Kryptoměny