Ze světa IT

Něco nového? Síť Twitter aktualizuje zásady ochrany osobních údajů

twitter logo freebit
Foto: freebit.cz, Tag: Twitter

Provádíme aktualizaci našich zásad ochrany osobních údajů, aby reflektovaly nejnovější zlepšení Twitteru. Doporučujeme vám přečíst si aktualizované zásady v plném znění – používáním našich služeb od 18. června 2017 souhlasíte s provedenými změnami. Zde je přehled těch nejdůležitějších aktualizací:

Transparentnost a kontrola: Spustili jsme nové nastavení Personalizace a údaje a rozšířili jsme nastavení Vaše údaje na Twitteru za účelem transparentnějšího přístupu k informacím a lepší kontroly nad tím, jak Twitter používá vaše údaje. Tato vylepšená nastavení nahradí nastavení Twitteru zakazující sledování prohlížeče, které už dále nebudeme podporovat.

Síť Twitter aktualizuje zásady ochrany osobních údajů
Něco nového? Síť Twitter aktualizuje zásady ochrany osobních údajů. #twitter

Údaje z webu: Aktualizovali jsme informace o tom, jak ukládáme a používáme údaje z ostatních webových stránek, které integrují obsah z Twitteru, jako například vložené časové osy, za účelem zlepšení našich služeb a personalizace zobrazovaného obsahu včetně reklam. Údaje o navštívených webových stránkách neukládáme pro uživatele z Evropské unie a států EFTA.

Sdílení údajů: Aktualizovali jsme informace o tom, jak sdílíme neosobní agregované údaje a údaje na úrovni zařízení, včetně dohod o vybraných partnerstvích, které v případě udělení souhlasu příslušnému partnerovi umožňují propojení s vaším jménem, e-mailovou adresou nebo dalšími osobními údaji. Možnosti sdílení vašich údajů v rámci těchto partnerství můžete nastavit v nastavení Personalizace a údaje.

Personalizace napříč všemi zařízeními: Vysvětlili jsme, jak používáme údaje k personalizaci napříč zařízeními, a dali jsme vám ještě více kontroly nad nastavením personalizace a údajů pro zařízení, která jste nepoužili k přihlášení na Twitter.

Privacy Shield a Digital Advertising Alliance: S nadšením oznamujeme, že se budeme účastnit švýcarsko-amerického programu Privacy Shield program a že se budeme řídit regulačními zásadami pro online reklamu (Digital Advertising Alliance Self-Regulatory Principles for Online Behavioral Advertising).

Věříme, že tyto změny pro vás budou užitečné. I nadále pracujeme na tom, aby vaše zážitky z používání Twitteru byly co nejlepší. Nedílnou součástí této naší snahy je i závazek chránit a bránit vaše soukromí. Pokud máte jakékoli otázky, neváhejte nám napsat. Můžete tak učinit tady. Děkujeme, že používáte Twitter.

MŮŽE SE VÁM TAKÉ LÍBIT ▼

Komentuj ▼

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Více článků ► Ze světa IT