Tiskové zprávy

Po letošním veletrhu budete fit pro práci v digitální kanceláři: CeBIT 2018

cebit logo freebit
Foto: CEBIT

CEBIT 2018 (pondělí 11. června – pátek 15. června 2018) – Hannover. Work smarter, not harder: Nový CEBIT, který se uskuteční v červnu 2018, připraví své návštěvníky na práci v digitální kanceláři.

V halách č. 14 až 17 najdou profesionálové v oboru IT, vedoucí pracovníci z podniků, návštěvníci z veřejného sektoru a obchodu všechno, co je nutné pro digitalizaci ekonomiky a správy – od Data Management a Cloud Applications přes Customer Centricity až po Workplace 4.0.

Na dvou pódiích budou k dispozici informace o využívání digitálních technologií

Dvě pódia v halách č. 14/15 a 17 budou informovat o tom, jak se vytvářejí pomocí nových koncepcí kanceláří podmínky pro digitalizaci mnoha obchodních procesů. Ve středu 13. června bude na programu mimo jiné CEBIT Digital Office Summit. Workflow dokumentů lze řídit a kontrolovat prostřednictvím mobilního zařízení už nyní, počínaje procesem skenování kamerou smartphonu přes schvalování odpovědnými pracovníky až po zapojení do příslušných aplikací nebo procesů. Smart Data znamená kouzelnou formuli, která umožňuje jednoznačnou klasifikaci dokumentů a jejich přiřazení k obchodním transakcím.

Po letošním veletrhu budete fit pro práci v digitální kanceláři: CeBIT 2018

Po letošním veletrhu budete fit pro práci v digitální kanceláři: CeBIT 2018

Novinka: Společný stánek Open Stack/Open Source

Novinkou je společný stánek „Open Stack/Open Source“ v hale č. 15 věnovaný tématu růstu, který nabídne volné definování architektur pro cloud computing. O možnostech využití, trendech a tématech této softwarové platformy proběhnou diskuse na veletrhu CeBIT v pátek 15. června, na summitu Open Stack Summit na pódiu expertů v hale č. 14/15. V rámci aktuálního výzkumu předpovídá nadace Open Stack Foundation roční míru růstu ve výši cca 30 %, který má přinést do roku 2021 obrat přes 6 miliard dolarů, vytvořený využíváním Open Stack.

Novinka: Dny pro cílové skupiny a Guided Tours

Poprvé organizované dny cílových skupin a známé Guided Tours dovedou návštěvníky cíleně k odpovídajícím řešením. Jejich tématy jsou mimo jiné digitalizace personalistiky, marketing 5.0 a Easy Finance. Mimoto mohou vystavovatelé i návštěvníci veletrhu CeBIT využít d!campus v srdci výstaviště veletrhu CEBIT 2018 k navázání nových kontaktů prostřednictvím networkingu a na veletrhu prožít závěr dne v uvolněné atmosféře. Kompaktnost, kterou tvoří veletrh, konference a networking, má ohlas. Veletrh CEBIT je svou kompaktností, kterou tvoří veletrh, konference a networking-event jedinou akcí v Evropě, která představuje a kde je možno zažít všechna řešení v digitálním pracovním prostoru.

Veletrh CEBIT je proto pro podniky jako je Matrix42, který je jednou z předních firem nabízejících Workspace Management Software, opět zajímavý, a proto se po pauze v roce 2017 veletrhu CEBIT znovu zúčastní: „Kompaktní koncepce s důrazem na digitalizaci nás přesvědčila. Těšíme se jako německý výrobce softwaru na nový veletrh CEBIT. Společně se svými partnery do Hannoveru přijedeme rádi pod heslem ‚Simplify Digital Work’,“ zdůraznil Jörg Petzhold, viceprezident pro oblast marketingu.

Umělá inteligence v digitální kanceláři?

Zajímavá bude rovněž přednáška Lukase Hebeisena, který má funkci Head of Technology & Digital Transformation ve Swiss Post Solutions, firmě nabízející správu dokumentů, v úterý 12. června v hale č. 17, ve které se bude zabývat potenciálem umělé inteligence v digitální kanceláři: „I když je sen o umělé inteligenci starý a mediální rozruch velký, ve skutečnosti není zatím umělá inteligence v mnoha podnicích využívána. Přitom představuje cca 80 % strukturovaných dat ve formě textových a obrazových dokumentů, které denně přicházejí do organizací, pro umělou inteligenci velký potenciál. S její pomocí vstoupí digitální kancelář do dalšího stupně.“

Dobré podmínky pro firmy nabízející řešení pro digitální kancelář

Podmínky pro firmy nabízející digitální aplikace v digitální kanceláři jsou dobré. Studie Bitkomu ukazuje, že téměř každý pátý malý nebo středně velký podnik by v nadcházející době rád investoval do propojeného softwarového řešení pro kanceláře. Dalších osm procent plánuje obnovení nebo rozšíření svého Enterprise-Content-Management nebo systému pro správu dokumentů.

Inteligentní software a digitální asistenti na postupu

Jak razantně se dále rozvíjí digitální Workspace, ukáže veletrh CEBIT v tomto roce: Umělá inteligence, která už pronikla do mnoha obchodních řešení, je schopná přebírat stále komplexnější úkoly, včetně automatizace robotizovaných procesů – Robotic Process Automation – a přitom zvládat v podniku komplexní procesy bez zásahu člověka. Mimoto v digitálním pracovním prostoru také stoupá význam digitálních asistentů, kteří reagují na zavolání. Tím se digitální kancelář stane důležitou součástí široce propojeného internetu věcí.

CEBIT 2018 – Byznys, náskok a nové myšlenky

Komplexnost, kterou tvoří veletrh, konference a networking-events, umožňuje celkový pohled na digitalizaci firem, správy a společnosti. Na veletržní platformě “d!economy“ naleznou profesionálové oboru IT a manažeři podniků, z veřejného sektoru a obchodu všechno, co je nutné k digitalizaci ekonomiky a správy. Veletržní formát „d!tec“ se obrací na vývojáře softwaru. Statupy zde předvedou disruptivní obchodní modely a vědci ukážou technologie blízké i vzdálenější budoucnosti.

CeBIT: Konference d!talk healthcare umožní nahlédnout do medicíny budoucnosti

Na pódiích „d!talk“ kde proběhnou konference, budou hovořit vizionáři, kreativní osobnosti a experti z celého světa. Emocionálním jádrem veletrhu CEBIT je „d!campus“, který nabídne místo pro networking s příjemnou atmosférou, živou hudbou a stánky s občerstvením. CEBIT představí digitální transformaci nově – ale jedno zůstává: Půjde o obchod a kontakty, kontakty, kontakty! CEBIT 2018 začíná v pondělí 11. června konferencí a dnem pro média, výstava začíná v úterý 12. června. Veletržní haly budou otevřené od úterý do čtvrtka od 10 do 17 hodin.

MŮŽE SE VÁM TAKÉ LÍBIT ▼

Komentuj ▼

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Více článků ► Tiskové zprávy