Tiskové zprávyZe světa IT

Rostoucí zákaznická základna a rozšíření sítě: UPC Česká republika

logo upc cz new

UPC Česká republika v 1.čtvrtletí 2018: rostoucí zákaznická základna a rozšíření sítě. Společnost UPC Česká republika, vedoucí poskytovatel inovativních digitálních služeb televize, internetu a telefonie v České republice, evidovala v prvním čtvrtletí 2018 další růst prodeje digitálních služeb a rozšiřování své širokopásmové sítě.

Pokračující výrazné investice do síťové expanze a zkvalitňování služeb přinesly na konci 1. čtvrtletí více hodnoty pro zákazníky a růst prodeje, s celkovým dosaženým počtem 617 500 zákazníků, kteří využívali 1 206 800 služeb (RGU´s).

Klíčové ukazatele za 1. čtvrtletí 2018

Dosažení milníku – 500 000 zákazníků superrychlého internetu od UPC v únoru tohoto roku a uvedení nového internetového portfolia s rychlostmi 150, 300 a 500 Mb/s – potvrdilo pozici UPC jako vedoucího poskytovatele internetových služeb v ČR, který svým zákazníkům nabízí neomezené možnosti a zážitky při využívání internetu.

Rostoucí zákaznická základna a rozšíření sítě: UPC Česká republika

Rostoucí zákaznická základna a rozšíření sítě: UPC Česká republika

Happy Home nabídka – pokračující kampaň s novou vizuální identitou společnosti, včetně nového loga a sloganu „Užijte si každý moment“, podpořila v 1. čtvrtletí prodej TV, internetových a telefonních služeb se značkou UPC na celkový počet 1 206 800, což je o 70 300 více než na konci 1. čtvrtletí 2017.

Další investice do rozšiřování optické sítě podpořily nárůst počtu domácností, které byly na konci 1. čtvrtletí 2018 připojené na giga-ready širokopásmovou síť UPC v České republice, na celkových 1 512 400 domácností, což je o 61 800 více než v 1. čtvrtletí 2017. Růst zájmu o digitální služby – byl podpořený posílením konektivity (uvedením nového internetového portfolia s rychlostmi 150, 300 a 500 Mb/s, poskytovaného prostřednictvím wifi routerů Connect Boxů) a uváděním inovativních funkcí (7-denní Zpětné zhlédnutí, rozšiřování nabídky HD a SD programů, dosažení počtu víc než 120 programů v nabídce mobilní televize Horizon Go, rozšiřování nabídky videotéky MyPrime).

Společnost UPC Česká republika k 31. 3. 2018 evidovala 1 206 800 služeb, včetně:

Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika: „Společnost UPC má na českém trhu za sebou úspěšné první čtvrtletí, ve kterém vykázala nárůst v prodeji služeb ve všech segmentech. Přispělo k tomu i pokračování kampaně Happy Home, která ztělesňuje superrychlou Wi-Fi a nekonečnou zábavu pro všechny členy domácnosti, kdykoliv a v každém koutě domova. Je to výsledek dlouhodobých investic, díky kterým budeme i v budoucnu schopni obohacovat naši nabídku a přinášet inovace, a tím naplňovat očekávání a požadavky našich zákazníků v souladu s naším sloganem Užijte si každý moment.“

Společnost UPC Česká republika k 31. 3. 2018 evidovala 1 206 800 služeb, včetně:

Společnost UPC v prvním čtvrtletí pokračovala s poskytováním nabídky Happy Home, která přinesla více hodnoty pro zákazníky a posílenou konektivitu. Její součástí bylo také uvedení nového internetového portfolia s rychlostmi připojení 100, 200 a 500 Mb/s, se kterými si spolu se špičkovým Wifi routerem Connect Boxem mohou superrychlou wifi a nekonečnou zábavu vychutnávat všichni členové domácnosti, kdykoliv a v každém koutě domova. I tyto skutečnosti podpořily v 1. čtvrtletí 2018 nárůst prodeje internetových služeb na celkových 500 800, tj. o 19 300 služeb více než na konci 1. čtvrtletí 2017. Zároveň se významně zvýšil i počet uživatelů telefonních služeb, kterých společnost na konci 1. čtvrtletí 2018 evidovala 173 100, tedy až o 26 200 více oproti stejnému období před rokem.

Vodafone kupuje UPC. Aktivity nastanou v ČR, Německu a Maďarsku

Společnost UPC Česká republika zaznamenala nárůst prodeje i v segmentu TV služeb, jejichž počet na konci března tohoto roku dosáhl 532 900, tj. o 24 800 více oproti 1. čtvrtletí 2017. Ke zvýšenému zájmu uživatelů o TV služby přispělo také přidávání nových HD i SD stanic do digitální televize, jakož i rozšiřování nabídky filmových a seriálových titulů ve videotéce MyPrime. Programová expanze nevynechala v prvním čtvrtletí ani mobilní televizi Horizon Go, jejíž nabídka již přesáhla 120 programů.

UPC pokračuje v investicích do rozšiřování sítě

V důsledku výrazných investicí do rozšiřování kabelové sítě byly digitální služby společnosti UPC v České republice na konci 1. čtvrtletí 2018 zpřístupněné až pro 1 512 400 domácností. Je to o 61 800 více než na konci 1. čtvrtletí 2017. Tato expanze širokopásmové sítě je součástí víceletého investičního plánu společnosti Liberty Global s názvem GigaWorld, zaměřeného na rozšíření širokopásmové giga-ready infrastruktury pro milióny nových domácností napříč Evropou.

MŮŽE SE VÁM TAKÉ LÍBIT ▼

Komentuj ▼

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Více článků ► Tiskové zprávy