Samsung překonává omezení spjatá s Out of Home reklamou. Velkolepá podívaná a multismyslové zážitky spotřebitelů na mrakodrapu Burdž Chalífa podtrhují nové inovativní funkce telefonů Galaxy S9 a S9+.
Společnost Samsung Electronics posouvá hranice tradičních reklamních kampaní a marketingových akcí prostřednictvím velkolepé podívané na budově ikonického mrakodrapu Burdž Chalífa v Dubaji. Nové telefony Galaxy S9 a S9+, představené 25. února 2018 na akci Samsung Unpacked v Barceloně a vybavené skvělým fotoaparátem, budou prezentovány pomocí LED světel a formou multismyslových zážitků. Ty mají za cíl upoutat pozornost spotřebitelů na celém světě a prokázat odhodlání společnosti Samsung vytvářet smysluplné inovace, které boří bariéry. Samsung je první technologickou společností, která bude na LED průčelí mrakodrapu Burdž Chalífa prezentována.
V rámci kampaně propagující telefony Galaxy S9 a S9+
Burdž Chalífa, jenž je ikonickým dílem celosvětového významu, se těší pozornosti jako oblíbené místo setkávání i zásluhou fantastického LED displeje, který byl středem zájmu při akci Light Up 2018. Společnost Samsung bude 2.–3. března v rámci kampaně propagující telefony Galaxy S9 a S9+ na průčelí této ikonické stavby celkem pětkrát promítat spot The Camera.Reimagined. Společnost také na ploše v přízemí uspořádá reklamní akci, jejíž součástí budou zážitkové zóny, které spotřebitelům umožní bezprostředně se seznámit s novými pokročilými vizuálními a zvukovými schopnostmi přístrojů Galaxy S9 a S9+. V interaktivních stáncích si spotřebitelé mohou vytvořit své vlastní emotikony s rozšířenou realitou, v zrcadlové místnosti vyzkoušet fungování nového fotoaparátu za nepříznivých světelných podmínek a ve stánku s konfetami zachytit slavnostní okamžiky s využitím funkce superzpomalených záběrů.
Samsung vytváří produkty, služby a zážitky
Kampaň se nese v duchu manifestu značky Samsung „Do What You Can’t“ (DWYC), tedy výzvy k boření bariér a „dělání nemožného“, a prostřednictvím podmanivých zážitků, mediálního a digitálního obsahu a televizních reklam seznamuje spotřebitele s telefony Galaxy S9 a S9+. Samsung vytváří produkty, služby a zážitky, které odpovídají způsobu, jímž se spotřebitelé vyjadřují a objevují skryté okamžiky.
Samsung a UCSF představují aplikaci pro chytré telefony: My BP Lab
„Tato kampaň, která zůstává věrna tradici neutuchajícího inovačního úsilí, je dalším příkladem toho, jak společnost Samsung neustále posunuje hranice možného – stejně jako v případě našich produktů a služeb,“ uvedla YH Lee, globální marketingová ředitelka společnosti Samsung Electronics. „Prostřednictvím velkolepé projekce Light Up na budově mrakodrapu Burdž Chalífa, jakož i multismyslových zážitků a nových telefonů Galaxy S9 a S9+ pronikáme do způsobu, jakým mezi sebou spotřebitelé komunikují, zapojují se do dění v dnešním světě a prožívají jej.“
Kromě projekce v Dubaji uspořádá Samsung venkovní propagační akce na významných a frekventovaných místech na hlavních světových trzích, kde si spotřebitelé budou moci vyzkoušet přístroje Galaxy S9 a S9+ včetně pokročilých fotografických funkcí, díky nimž dokážou zachytit prchavý okamžik, vysoce kvalitního zvuku a inteligentního připojení, které uživatelům umožňuje bezproblémově zvládat všechny aspekty společenského života.
Program velkolepé projekce
Spot propagující telefony Galaxy S9 a S9+ promítne společnost Samsung na průčelí ikonické stavby od 2. března 19:57 GST do 3. března 20:27 GST celkem pětkrát.