Samsung se stal jedničkou na trhu mobilních telefonů a na tomto místě se jednoznačně ocitl zcela oprávněně. Jeho úspěch tkví hlavně v dobrém vyvážení výbavy, a tak se smartphony jihokorejského původu staly populární.
Jeho oblíbenost však možná spočívá ještě v další skutečnosti, a to v jeho inspiraci cupertinským velikánem. Viděli jsme již několikrát, že se přístroje Samsung často setkávali s designem Applu. Teď už jsou Jihokorejci v tomto ohledu ostražití a říká se, že design vytvářejí právníci, aby nedocházelo ke zbytečným sporům.
Samsung si uvědomuje svou dominanci na trhu a hodlá ji patřičně využít. Opět se hodlá inspirovat jablíčkáři a plánuje otevření značkových obchodů podobných Apple Storům. Jihokorejci míří na rozvinutý trh severní Ameriky, je však trochu zarážející, že jejich cílem není USA nýbrž Kanada.
V obchodech bude k dostání celé portfolio výrobků Samsung, což znamená, že se zákazníci v obchodě setkají nejen se smartphony a tablety, které se těší největší úspěšnosti, ale i s domácími spotřebiči, televizemi, notebooky a spoustou dalších produktů.
Přesné umístění zatím není známo, ale jistě ho zanedlouho znát budeme. Společnost má centrální obchod v New Yorku, z něj by měli menší značkové prodejny expandovat a dostat se tak do celého světa.
Jak to tedy ty společnosti mají udělat. Vše je stejné, což o to. Vždyť snad není jen jedna společnost co prodává toaletní papír. Proč si Apple dělá nároky, co chce? Prodávat nám předraženou elektroniku jen on sám? Jen ať si ji tam nechá!