Tiskové zprávyZe světa IT

Sea Hero si stáhlo přes 100 tisíc lidí, pomůže proti demenci

TmobileTV logo

Mobilní hru Sea Hero, která pomůže vědcům v boji proti demenci, si v České republice stáhlo přes 100 tisíc lidí. T-Mobile Czech Republic tak ve skupině Deutsche Telekom dosáhl jednoho z nejvyšších počtů stažení. Ze zemí skupiny DT se srovnatelným počtem obyvatel si hru stáhlo více uživatelů pouze v Maďarsku (přes 120 tisíc). Absolutně největšího počtu stažení bylo dosaženo v USA (přes 150 tisíc), kde ale žije v porovnání s Českou republikou zhruba 30x více obyvatel.

Český T-Mobile zahájil propagaci hry 4. května tiskovou konferencí v pražském Karolinu ve spolupráci s prof. Jakubem Hortem z Neurologické kliniky 2. LF UK a FN Motol, odborným garantem Sea Hero v České republice, a Alzheimer nadačním fondem. Během května operátor postupně spustil marketingovou kampaň (TV, outdoor, online, print, shopy) a v červnu přidal facebookovou kampaň s názvem Nebuď dement. V jejím rámci vzniklo mimo jiné video známého youtubera Jirky Krále, které za 12 dní od publikování zaznamenalo téměř 230 tisíc zhlédnutí.

Sea hero hra

Sea Hero si stáhlo přes 100 tisíc lidí, pomůže proti demenci

V červenci bude T-Mobile Sea Hero podporovat na letních hudebních festivalech, jichž se účastní jako partner, tedy na Rock for People a Kryštof Kempech. Přesně před měsícem operátor oznámil, že hru si celosvětově do svých chytrých telefonů a tabletů uložil už milion lidí, kteří jejím hraním poskytli vědcům data odpovídající více než 1 500 rokům klasického výzkumu. Více o Sea Hero se dočtete na stránce seahero.cz.

Nejedná se o pouhou hru, je to výprava za poznáním, která pomůže vědcům bojovat proti demenci!“

Zní to neuvěřitelně, ale je to opravdu unikátní hra, v níž si budete užívat spoustu zábavy při pronásledování nestvůr po kouzelných mořích, a zároveň tím pomůžete bojovat proti nemoci, kterou je v současné době postiženo 45 milionů lidí po celém světě.

Budete-li hrát Sea Hero Quest po dobu 2 minut, vygenerujete množství dat, na jejichž sběr by vědci potřebovali 5 hodin. Hru SEA HERO QUEST vytvořila společnost GLITCHERS a přináší ji Deutsche Telekom. Hru podporují i vědci z University College London, University of East Anglia a skvělí lidé z centra pro výzkum Alzheimerovy choroby. Tato hra představuje velkolepou kombinaci vědy a hravosti, která navždy změní způsob, jakým se provádí výzkum demence.

MŮŽE SE VÁM TAKÉ LÍBIT ▼

Komentuj ▼

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Více článků ► Tiskové zprávy