Novinky ze světaTiskové zprávy

SIM kartu s číslem 1,5 milionu převzal rodinný autodopravce: Vodafone

vodafone logo final

Firemních zákazníků Vodafonu přibývá, SIM kartu s číslem 1,5 milionu převzal rodinný autodopravce. Společnost Vodafone předala v prosinci slavnostně jubilejní firemní SIM kartu s číslem 1,5 milionu.

Firemních zákazníků společnosti v Česku výrazně přibylo, před čtyřmi lety předával Vodafone milióntou SIM. Od letošního ledna také přichází Vodafone Business – nová mezinárodní značka a komunikační styl pro firemní zákazníky napříč všemi trhy, která nahrazuje dosavadní Vodafone Enterprise. Jubilejní SIM kartu v prosinci převzala společnost JIMI-Dlouhý, která poskytuje dopravní, skladovací i celní služby a která sídlí na okraji Prahy v Lochkově.

Důležitý byl přístup obchodního zástupce, protože podpora ze strany zástupce je z našeho pohledu klíčovým faktorem při rozhodování,“ řekl Antonín Kříž, provozní ředitel společnosti JIMI-Dlouhý. Ta změnila operátora po patnácti letech.

SIM kartu s číslem 1,5 milionu převzal rodinný autodopravce: Vodafone

Od letošního ledna také přichází Vodafone Business – nová mezinárodní značka

Firma přitom nevyužívá jen mobilní a pevné telefony nebo internet, ale síť Vodafonu jí také pomáhá s tím, aby k přepravě zboží docházelo včas a v pořádku.

Díky datovým službám jsme v současnosti schopni přesněji plánovat další postup při přepravě a v případě dotazů můžeme zákazníky okamžitě informovat nebo reagovat na jejich požadavky. Když je to potřeba, jsme schopni každému řidiči v reálném čase zadat přímo do navigace automobilu přesnou polohu cílového místa,“ dodal Antonín Kříž.

Vodafone má důvěru více než deseti milionů firem po celém světě a od letošního ledna jim služby nabízí pod novou značkou Vodafone Business s novým logem, designem a stylem.

Našim firemním zákazníkům chceme nabízet vždy to, co podpoří jejich úspěch. Ať už jde o služby nebo právě způsob, jakým se o firmy o našich nabídkách a řešeních dozvídají,“ popisuje Jonathan Rutherford, viceprezident společnosti Vodafone Czech Republic pro firemní zákazníky.

Rok 2019 přinese další digitalizaci a robotizaci ve firmách. Vodafone aktivně přispívá v této oblasti svými řešeními například v takzvaném internetu věcí (IoT). Ten umožňuje připojit do sítě řádově miliony zařízení včetně čidel. S jejich pomocí mohou firmy sledovat třeba obsazenost budov a skladů, a snižovat tak náklady podobně jako díky efektivní přepravě zboží. Vodafone také letos klade důraz na konvergentní nabídku, kdy firmám přináší společné řešení pro mobilní a pevný internet i telefony. Například nabídka Red+ Office obsahuje za necelé tři tisíce korun kromě výhodného tarifu s neomezeným voláním a balíkem mobilních dat až pro šest SIM karet nově i neomezený pevný internet a virtuální pevnou linku zdarma.

Doporučeno pro vás >

Komentuj článek

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *