Tiskové zprávy

Společnost HP se stala nejdůvěryhodnější značkou roku 2018

hp logo freebit
Foto: HP

Společnost HP si z letošního udělování cen Nejdůvěryhodnější značka 2018 odnesla prvenství hned ve dvou kategoriích. V anketě, do které posílají hlasy sami čeští spotřebitelé, se jí podařilo obhájit loňské vítězství v kategorii Kancelářská technika. Letos k němu navíc přidala další cennou trofej v kategorii Počítače.

„Z obou ocenění máme obrovskou radost. Co jiného by bylo lepším důkazem naší práce než důvěra spotřebitelů. Češi jsou přitom v tomto ohledu poměrně konzervativní a věrní. To, že jsme si letos dobyli jejich důvěru i v kategorii počítačů, pro nás představuje opravdu velký úspěch,“ řekla Helena Slavíková, marketingová manažerka HP pro Českou republiku a Slovensko, která ocenění za HP přebírala.

Společnost HP se stala nejdůvěryhodnější značkou roku 2018

Společnost HP se stala nejdůvěryhodnější značkou roku 2018

4000 respondentů tvořících reprezentativní vzorek

Ceny pro vítěze ankety Nejdůvěryhodnější značka 2018 se předávaly ve čtvrtek v rámci slavnostního galavečera 4. ročníku marketingového programu Důvěryhodné značky, který se opět uskutečnil v prostorách Pražské křižovatky – kostela sv. Anny. Letošním ročníkem hosty provedl Ladislav Špaček, lektor společenské etikety a bývalý mluvčí prezidenta Václava Havla.

Nejdůvěryhodnější značka roku je nejrozsáhlejší nezávislá anketa zaměřená na spotřebitelskou důvěru ve značky rychloobrátkového a spotřebního zboží, doplňků stravy, obchodních sítí, služeb, financí a automotive. Ve druhé polovině září se do ní zapojilo celkem 4000 respondentů tvořících reprezentativní vzorek českých spotřebitelů, kteří hodnotili téměř 600 značek v 60 kategoriích. Hlavním parametrem pro zařazení jednotlivých značek do hodnocení byly jejich prodeje. Anketa byla realizována v rámci programu Důvěryhodné značky agenturou Nielsen.

MŮŽE SE VÁM TAKÉ LÍBIT ▼

Komentuj ▼

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Více článků ► Tiskové zprávy