Společnost HP si z letošního udělování cen Nejdůvěryhodnější značka 2018 odnesla prvenství hned ve dvou kategoriích. V anketě, do které posílají hlasy sami čeští spotřebitelé, se jí podařilo obhájit loňské vítězství v kategorii Kancelářská technika. Letos k němu navíc přidala další cennou trofej v kategorii Počítače.
„Z obou ocenění máme obrovskou radost. Co jiného by bylo lepším důkazem naší práce než důvěra spotřebitelů. Češi jsou přitom v tomto ohledu poměrně konzervativní a věrní. To, že jsme si letos dobyli jejich důvěru i v kategorii počítačů, pro nás představuje opravdu velký úspěch,“ řekla Helena Slavíková, marketingová manažerka HP pro Českou republiku a Slovensko, která ocenění za HP přebírala.
4000 respondentů tvořících reprezentativní vzorek
Ceny pro vítěze ankety Nejdůvěryhodnější značka 2018 se předávaly ve čtvrtek v rámci slavnostního galavečera 4. ročníku marketingového programu Důvěryhodné značky, který se opět uskutečnil v prostorách Pražské křižovatky – kostela sv. Anny. Letošním ročníkem hosty provedl Ladislav Špaček, lektor společenské etikety a bývalý mluvčí prezidenta Václava Havla.
Nejdůvěryhodnější značka roku je nejrozsáhlejší nezávislá anketa zaměřená na spotřebitelskou důvěru ve značky rychloobrátkového a spotřebního zboží, doplňků stravy, obchodních sítí, služeb, financí a automotive. Ve druhé polovině září se do ní zapojilo celkem 4000 respondentů tvořících reprezentativní vzorek českých spotřebitelů, kteří hodnotili téměř 600 značek v 60 kategoriích. Hlavním parametrem pro zařazení jednotlivých značek do hodnocení byly jejich prodeje. Anketa byla realizována v rámci programu Důvěryhodné značky agenturou Nielsen.