Světová trojka v prodeji telefonů po Q1 ovládá čtvrtinu trhu: Huawei


Huawei MWC 2016

Napsal: 11/05/2018 1 comments 628 shlédnutí

Huawei vyšplhal na historické maximum globálního podílu na trhu. Světová trojka v prodeji mobilních telefonů po Q1 ovládá 16,1% evropského trhu a dál boduje s Huawei P20 Pro.

Podle údajů výzkumné agentury International Data Corporation, dosáhl čínský výrobce mobilních zařízení Huawei v rámci globálního trhu Huawei historicky nejvyšší podíl na trhu 11,8%. Ve stejném období podle analýzy Canalys, renomované společnosti zkoumající technologický trh, zaznamenal Huawei na evropském trhu v Q1 nárůst 38,6 % a ovládl tak 16,1% podíl v prodeji chytrých telefonu.

Světová trojka v prodeji telefonů po Q1 ovládá čtvrtinu trhu: Huawei
Světová trojka v prodeji telefonů po Q1 ovládá čtvrtinu trhu: Huawei

Podle Canalys došlo k významnému zvýšení podílu díky dodání 7,4 milionu zařízení uživatelům v evropských zemích, a to i přes nasycenosti trhu mobilních zařízení, kdy naopak došlo ke globálnímu poklesu dodávky.

Pokračovaní růstu hospodářských výsledků Huawei na poli chytrých zřízení se dá očekávat i v dalším období roku 2018, kdy úspěchy slaví aktuální řada P20 včetně modelu Huawei P20 Pro, který byl oceněný prestižní TIPA Award jako fotomobil roku. Jeho největší předností je skvělý fotografický arzenál, který boří bariéru mezi profesionálními a amatérskými fotografy, a je odbornou veřejností označován jako průlom na poli mobilní fotografie.

Obří motýli na zastávkách a nepřehlédnutelná Gal Gadot na letišti

V rámci propagace nových produktů se společnost Huawei rozhodla investovat do OOH reklamy, o jejíž realizaci se postarala mediální agentura Wavemaker ve spolupráci s firmou JCDecaux. Až do konce června se tak Češi i Slováci mohou setkat s bigboardy, megabannery, CLV i reklamou v prostředcích MHD. Nejrozsáhlejší reklamní plocha se nachází ve stanici metra Florenc, a to konkrétně v tunelu na přestupu mezi linkami B a C. Veškeré materiály přitom vychází z globálního klíčového vizuálu, který sází na tvář ambasadorky Gal Gadot a motiv motýla.

Obří motýl „přistál“ také na dvou pražských a jedné bratislavské zastávce MHD. Jednalo se o interaktivní instalaci se simulací umělé inteligence, která vznikla ve spolupráci s agenturou Wavemaker a společností JCDecaux. Nepřehlédnutelný motýl byl v průběhu dubna k vidění na pražském Náměstí Republiky a Andělu, v Bratislavě se pak jednalo o zastávku na Zochově ulici. S další rozsáhlou reklamní plochou se můžou setkat cestující na Letišti Václava Havla – prostor nad gaty na Terminálu 2 v průběhu zdobí LED obrazovka o rozměrech 8 x 4 metry s tváří Gal Gadot a modelem Huawei P20 Pro.



Slova napsal

Martin Kohout

Správa a content webů. Pracovně s Applem. Technologické novinky o smartphonech.

Web: https://freebit.cz

Komentáře (1)

[…] Světová trojka v prodeji telefonů po Q1 ovládá čtvrtinu trhu: Huawei […]

Odpovědět

Chceš se vyjádřit? Tento článek okomentuj, projev názor!