Vodafone zítra představí nové internetové stránky. Jejich hlavními pilíři jsou jednodušší struktura, přehlednější design i lepší použitelnost. Stránky budou zároveň následně propojeny s novou Internetovou samoobsluhou.
„Nové webové stránky se chovají adaptivně, což znamená, že se svým vzhledem přizpůsobí tabletům i chytrým telefonům,“ popsala jedno z hlavních vylepšení webu Eva Štípková, senior manažerka oddělení přímého a interaktivního marketingu Vodafonu a dodala: „Web je postaven na moderní technologii HTML5 a CSS 3, takže nám do budoucna dává spoustu příležitostí pro další rozvoj jak v oblasti kreativní, tak i technologické.“
Vedle moderního designu se novému webu dostalo především významného zjednodušení celkové struktury, zredukování počtu stránek a odstranění duplikovaných informací.
Stránky jsou optimalizované pro prohlížeče podporující HTML5 (Chrome, Firefox, Opera, Safari a novější verze MSIE), ale i ve starších verzích nepodporujících HTML5 se zobrazí správně.
Nový web vznikal přibližně půl roku ve spolupráci s žižkovskou agenturou Media Factory. Dále se ještě podílely firmy H1, Zaraguza Digital, IBM a Mather Advertures. Základní struktura a design webu vycházejí z globálního know-how skupiny Vodafone a jejich použitelnost je proto prověřená zákazníky v mnoha zemích, kde Vodafone působí.
O Vodafone Czech Republic
Mobilní operátor Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí jedné z největších telekomunikačních skupin na světě Vodafone Group. V České republice v současnosti poskytuje služby pro více než tři miliony zákazníků. Od roku 2007 poskytuje společnost pod názvem Vodafone OneNet komplexní telekomunikační služby (hlasové i datové služby v pevné a mobilní síti) firemním zákazníkům jak ze soukromého, tak veřejného sektoru. Společnost je také aktivní v oblasti společenské odpovědnosti.
Založila Nadaci Vodafone ČR, která je podle objemu rozdělených prostředků třetí největší firemní nadací v ČR a rozdělila za 6 let neziskovému sektoru více než 85 milionů korun. Loni Vodafone oslavil desetileté výročí na českém trhu netradiční kampaní. Jsme stejná krevní skupina, kterou masivně propagoval bezplatné dárcovství krve a počátkem roku 2011 spustil První zelenou síť.
Vodafone se opakovaně stal vítězem soutěží CSR Award a Top Filantrop v oblasti společenské odpovědnosti.