Facebook mění smluvní podmínky pro vlastní okruhy uživatelů



Napsal: 11/04/2018 1 comments 673 shlédnutí

Facebook vlastní okruhy uživatelů vám umožňují vytvořit si okruh uživatelů pomocí vlastních dat, jako jsou třeba e-mailové adresy nebo telefonní čísla. Když na Facebooku používáte funkci vlastních okruhů uživatelů, vaše data se nejprve ve vašem systému lokálně zašifrují a teprve potom je nahrajete a odešlete Facebooku za účelem vytvoření vlastního okruhu uživatelů („zašifrovaná data“).

Aniž by to omezilo jakoukoli smlouvu mezi vámi a společností Facebook, kliknutím na tlačítko „Souhlasím“ a předáním zašifrovaných dat Facebooku nebo používáním vlastních okruhů uživatelů vyjadřujete souhlas s těmito ustanoveními:

Facebook mění smluvní podmínky pro vlastní okruhy uživatelů
Facebook mění smluvní podmínky pro vlastní okruhy uživatelů
  • Aniž by to omezilo jakékoli ustanovení v těchto podmínkách, prohlašujete a zaručujete, že máte všechna potřebná práva a oprávnění a právní základ ke zveřejnění a používání zašifrovaných dat v souladu se všemi příslušnými zákony, předpisy a oborovými nařízeními. Pokud k vytvoření vlastního okruhu uživatelů používáte identifikátor Facebooku, musíte ho získat přímo od subjektu údajů, a to v souladu s těmito smluvními podmínkami.
  • Pokud poskytujete zašifrovaná data jménem inzerenta, musíte nahrát zašifrovaná data přímo na účty pro reklamu daného inzerenta. Souhlasíte, že budete používat pouze vlastní data daného inzerenta k vytvoření vlastních okruhů uživatelů a nebudete je nijak upravovat ani je doplňovat jinými daty, pokud k tomu nejste výslovně oprávněni společností Facebook. Prohlašujete a zaručujete, že máte jako zástupce inzerenta oprávnění zveřejňovat a používat taková data jeho jménem a zavázat jej k dodržování těchto podmínek.
  • Prohlašujete a zaručujete, že zašifrovaná data se netýkají žádné konkrétní osoby, která se výslovně rozhodla pro možnost (kterou jste se vy, ať už přímo či nepřímo, zavázali poskytnout nebo kterou jste poskytli) zakazující, aby tato data byla vámi nebo vaším jménem zveřejněna nebo použita pro cílenou reklamu. Souhlasíte, že tato data týkající se některé konkrétní osoby, která jste již při vytváření vlastního okruhu uživatelů použili, odeberete z tohoto vlastního okruhu i dodatečně, a to v rozsahu, v jakém konkrétní osoba takové odhlášení provede.
  • Žádáte Facebook o použití zašifrovaných dat pro proces párování. Facebook nebude sdílet zašifrovaná data s třetími stranami ani jinými inzerenty a odstraní zašifrovaná data okamžitě po dokončení procesu párování. Společnost Facebook zachová důvěrnost a zabezpečení zašifrovaných dat a shromážděných ID uživatelů Facebooku, která tvoří vlastní okruh uživatelů vytvořený ze zašifrovaných dat („váš vlastní okruh uživatelů“), a to včetně udržování technických a fyzických bezpečnostních opatření, jejichž cílem je (a) chránit bezpečí a integritu dat v době, kdy se nacházejí v systémech společnosti Facebook, a (b) zabránit náhodnému nebo neoprávněnému přístupu k těmto datům a jejich použití, změně nebo odtajnění v systémech společnosti Facebook.
  • Společnost Facebook neposkytne přístup k vašemu vlastnímu okruhu uživatelů ani informace o něm jiným inzerentům či třetím stranám, nepřipojí jej k informacím, které má o svých uživatelích, nesestaví na jeho základě profily založené na zájmech ani jej žádným způsobem nepoužije s výjimkou případů, kdy jde o poskytování služeb pro vás, pokud nezíská vaše svolení nebo pokud to od ní nebude vyžadováno na základě zákona.
  • Společnost Facebook může přístup k funkci vlastních okruhů uživatelů kdykoli pozměnit, pozastavit nebo ukončit, případně ji zcela znepřístupnit. Vy můžete funkci vlastních okruhů uživatelů kdykoli přestat používat. Svůj okruh uživatelů můžete ze systému společnosti Facebook kdykoli odstranit pomocí nástrojů vašeho účtu.
  • Pokud zašifrovaná data používáte jménem třetí strany, pak také prohlašujete a zaručujete se, že máte oprávnění jednat jako její zástupce při zveřejňování a používání těchto dat jejím jménem a zavázat tuto třetí stranu k dodržování těchto smluvních podmínek. Data dané třetí strany smíte použít jen k vytvoření vlastních okruhů uživatelů jejím jménem a nesmíte je nijak upravovat ani je doplňovat jinými daty, pokud k tomu nejste výslovně oprávněni společností Facebook. Vlastní okruhy uživatelů nesmíte prodávat či převádět a ani jejich prodejem či převodem nesmíte pověřit žádnou třetí stranu.
  • Funkci vlastních okruhů uživatelů nesmíte používat, pokud nejste inzerentem (nebo agenturou jednající jménem inzerenta), partnerem API pro reklamy nebo vlastní okruhy uživatelů, datovým partnerem, který podepsal se společností Facebook smlouvu, jež vám dává oprávnění nahrávat a vytvářet vlastní okruhy uživatelů, nebo pokud jste nezískali výslovné písemné oprávnění od společnosti Facebook.
  • Vlastní okruhy uživatelů nesmíte prodávat či převádět a ani nesmíte pověřit žádnou třetí stranu, aby je prodávala nebo převáděla.
  • Poznámka pro správce údajů z EU a Švýcarska: V rozsahu, v jakém zašifrovaná data obsahují osobní údaje spojené s osobou, která má bydliště v Evropské unii nebo ve Švýcarsku, berou smluvní strany na vědomí a souhlasí s tím, že pro účely vytváření vlastních okruhů uživatelů, jak je popsáno výše, jste správcem údajů s ohledem na osobní údaje a požádali jste společnost Facebook Ireland Limited o zpracování těchto osobních údajů vaším jménem jako zpracovatele údajů podle těchto smluvních podmínek a smluvních podmínek Facebooku pro zpracování údajů, které jsou v tomto dokumentu začleněny formou odkazu. Tímto berete na vědomí a souhlasíte s tím, že k účelu plnění závazků společnosti Facebook Ireland Limited podle těchto smluvních podmínek může pro společnost Facebook Ireland Limited a jejím jménem jako dílčí zpracovatel působit společnost Facebook, Inc. Termíny „osobní údaje“, „správce údajů“ a „zpracovatel údajů“ mají v tomto odstavci význam uvedený v obecném nařízení o ochraně údajů (nařízení (EU) 2016/679).

Tyto smluvní podmínky pro vlastní okruhy uživatelů a v příslušném rozsahu také smluvní podmínky pro zpracování údajů řídí to, jak společnosti Facebook poskytujete zašifrovaná data, jak používáte funkci vlastních okruhů uživatelů a jak používáte vlastní okruhy uživatelů za účelem reklamy. Nenahrazují žádné smluvní podmínky, které se vztahují na váš nákup reklamního inventáře od společnosti Facebook (mimo jiné také pravidla pro reklamu na Facebooku uvedená na adrese www.facebook.com/ad_guidelines.php), a tyto smluvní podmínky zůstávají v platnosti pro vaše reklamní kampaně zacílené na vaše vlastní okruhy uživatelů.

Funkce vlastních okruhů uživatelů je součástí „Facebooku“ ve smyslu smluvních podmínek Facebooku (www.facebook.com/legal/terms, „smluvní podmínky“) a vaše používání funkce vlastních okruhů uživatelů (včetně vašeho používání dat) se považuje za součást vašeho používání „Facebooku“ a akcí, které na něm provádíte. V případě výslovného konfliktu mezi těmito smluvními podmínkami pro vlastní okruhy uživatelů a smluvními podmínkami se budou tyto smluvní podmínky pro vlastní okruhy uživatelů vztahovat výhradně jen na vaše použití funkce vlastních okruhů uživatelů a výhradně jen v rozsahu tohoto konfliktu. Společnost Facebook si vyhrazuje právo monitorovat nebo auditovat vaše dodržování těchto smluvních podmínek a občas tyto smluvní podmínky aktualizovat.



Slova napsal

Martin Kohout

Správa a content webů. Pracovně s Applem. Technologické novinky o smartphonech.

Web: https://freebit.cz

Komentáře (1)

Chcete-li se připojit k hromadné žalobě na nakládání s osobními daty touto společností, stačí napsat.

Odpovědět

Chceš se vyjádřit? Tento článek okomentuj, projev názor!