Google ve svých GA metrikách spouští nové personifikované prvky. Aktivace funkce Google Signals je zatím v Beta režimu. Inzertní funkce se vylepšují, abyste pomocí údajů uživatelů přihlášených k účtu Google lépe porozuměli svým zákazníkům bez ohledu na zařízení. Toto nové nastavení upgraduje stávající ovládací prvky inzertních funkcí a nabízí:
Nové možnosti pokrytí mezi zařízeními. Včetně nových přehledů zahrnujících různá zařízení a remarketingu mezi zařízeními. Více statistik s využitím dat Google. Poskytuje podrobnější statistiky o zákaznících na základě údajů společnosti Google, jako jsou rozšířené demografické přehledy a přehledy zájmů.

Všechny stávající inzertní funkce?
Zahrnuje všechny stávající inzertní funkce, jako jsou přehledy zobrazení a remarketing v rámci platformy Display & Video 360, přehledy zobrazení a remarketing v Obsahové síti Google a remarketingové seznamy pro reklamy ve vyhledávání.
Data uživatelů, kteří zapnuli personalizaci reklam
Když uživatelé zapnou personalizaci reklam, Google může vytvořit holistické zobrazení toho, jak tito uživatelé interagují s jednou online službou z více prohlížečů a více zařízení. Můžete se například podívat, jak uživatelé procházejí produkty na vašem webu na telefonu a později se vrátí, aby nákup dokončili na tabletu nebo notebooku.
Z důvodu velkého objemu dat generovaných uživateli, kteří zapnuli personalizaci reklam, může Google z těchto dat odhadovat chování na různých zařízeních pro celou uživatelskou základnu. Ve výchozím nastavení vyprší údaje uživatelů, kteří jsou přihlášení k účtu Google, za 26 měsíců. Pokud však možnost Uchovávání dat nastavíte na hodnotu kratší než 26 měsíců, údaje uživatelů, kteří jsou přihlášení k účtu Google, se budou řídit touto kratší hodnotou.
Google Analytics bude shromažďovat informace
Když aktivujete signály Google, bude služba Google Analytics shromažďovat informace o návštěvách z vašeho webu nebo aplikací a přidružovat je k informacím z účtů Google přihlášených uživatelů, kteří s tímto přidružováním pro účely personalizace reklam souhlasili. Tyto informace mohou zahrnovat polohu koncového uživatele, jeho historii vyhledávání, historii YouTube a data z webů partnerů společnosti Google a slouží k vytváření agregovaných a anonymizovaných statistik o chování uživatelů používajících různá zařízení.
Zapnutím těchto funkcí potvrzujete, že jste uživatele řádně poučili o tom, jak bude s jejich údaji nakládáno, že vám koncoví uživatelé udělili právo k tomuto přidružování svých údajů a že budou mít k takovým údajům přístup na své stránce Moje aktivita, kde je mohou také smazat. Na tyto funkce se rovněž vztahují zásady služby Google Analytics pro inzertní funkce.
Zdroj: Google Signals