Společnost Google a jejich známý vyhledávač je to nejlepší, co nás na internetu může potkat.
Přesné a informaci nesoucí výsledky jsou na denním pořádku. Nedávno jsem shlédl video, v kterém se jeden z představitelů společnosti zastavuje nad pozicemi právě ve vyhledávači Google. Bere si na paškál SEOmágy, kteří se snaží namluvit svým klientům zajímavé praktiky, a hlavně nereálnou první pozici ve vyhledávači.
První pozici vám nezaručí ani samotný Google. Ano, tak s tímto se je možné setkat pokud právě vy vyhledáváte SEO Experta, který se vás bude snažit procpat v té velké megakouli plných dat. Proč nabízí něco, co nemohou splnit? Kvůli penězům? Slávě? Pojďme si to rozebrat, klíčová slova, která jsou hlavní prioritou ve vyhledávání se pořád mění, stejně jako přicházejí nové produkty.
Vezmu si jako příklad jedno slovo, Kingston, známý výrobce pamětí. Pokud do vyhledávače zadáte právě toto slovo, vypadne z vyhledávače jako první oficiální stránka zmiňované společnosti. Pokud ale zadáte přesnější produkt – např. Kingston DataTraveler R500, máte možnost se ve vyhledávači prodrat až na vítězný stupínek. Pořád je ale jasné, že doména pod jménem Kingston se vám to bude snažit znepříjemnit.
Google staví na tom, že chce svým uživatelům přinést kvalitní vyhledávání a to se jim skvěle daří. Dle toho, co jsem si z videa odnesl je jasné, že je lepší optimalizovat na dvě až tři slova. Sice nebudou mít větší přísun návštěvníků ale řiďme se starým příslovím nemusí pršet, stačí když kape.