Hardware

Jak to dopadne, když si koupíte čínskou kopii AirPods?

iphone a airpods

Jak to dopadne, když si koupíte čínskou kopii AirPods? Nedávno jsem zde psal článek o tom, jak na mě působí čínská kopie AirPodů. Jednalo se o označení TWS i80, kterou jsem představil v preview. Negativní zkušenosti jsem při testování ani nepociťoval. Dnes je však pravda trochu jinde. Čínské kopie se prodávají s nižší cenou na úkor kvality výsledného produktu.

Tak je to bohužel s veškerou elektronikou, kterou si z Číny koupíte. Nízká cena přináší problémy a následnou reklamaci. Z Číny to jsem jde za dva dolary, nazpět však za dolarů dvacet. Čínská vláda export dotuje ze své kapsy. Tam to ve většině případů ani nemá smysl posílat. Prodejci většinou vrací peníze nebo posílají nový kus.

Jak to dopadne, když si koupíte čínskou kopii AirPods?

Jak to dopadne, když si koupíte čínskou kopii AirPods?

No a jak jsem dopadl s kopií AirPods?

AirPody přišly v krabičce odpovídající originálům. Ale pokud je vyndáte, určitě se pozastavíte nad kvalitou balení samotných sluchátek. AirPody po několika dnech nejdou nabíjet. Vypadá to na špatný kontakt plošky v nabíjecí krabičce. Jelikož se sluchátka párují sólo, je nemožné je používat. Můžete tedy používat jen jedno jako handsfree ale zvuk je na telefonování příšerný. Mikrofon má nedostačující kvalitu a protistrana vás vůbec neslyší. Originálům nesahají ani po kolena.

Tipy na nákupy z Číny. 6 rad jak nakupovat na Aliexpressu

Aktuálně jsem vytvořil v administraci AliExpressu spor a uvidím jak to vše dopadne. O zkušenosti s obchodem se podělím asi sem do článku, až budu mít více informací od prodejce jak budeme s reklamací postupovat. Prodávající mi v první větě napsal, ať nabiju řádně krabičku, tak jsem mu poslal screen s nabitím. Bohužel se již dříve krabička nechovala korektně a párování mělo velké mouchy.

Jak postupovat a jak reklamovat?

AliExpress nebo další čínský eshop si peníze nechává až do doby, pokud je zákazník spokojený s kupovaným produktem. Drží tedy peníze do té doby, než potvrdíte příjem zboží a jeho kvalitu. Prodejce na své peníze čeká prakticky měsíc. Pokud otevřete spor, čas se samozřejmě ještě prodlužuje. Zákazník je pán zde moc nefunguje a prodej jde ještě přes třetí osobu. Reklamaci musíte do systému zanést co nejdříve. Jen tehdy máte větší šanci kladně reklamovat svůj produkt. Musíte vytrvat a dávat rozumné důvody proč zboží nesplnilo vaše očekávání.

Je na zařízení nebo příslušenství nějaký problém? Chybí nějaké příslušenství nebo je balení poničené? Je v balíčku úplně jiný produkt, než jste z eshopu objednali? Je produkt ještě v nižší kvalitě, než jste očekávali?

MŮŽE SE VÁM TAKÉ LÍBIT ▼

Komentuj ▼

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Více článků ► Hardware