Samsung dělá malou revoluci v zákaznické péči se službou Live Assistant



Napsal: 30/08/2017 1 comments 405 shlédnutí

Vrcholné produkty Samsungu jsou na špičce svých segmentů nejenom funkcí, ale především cenou. To si Samsung dobře uvědomuje a proto se rozhodl svým zákazníkům dát něco navíc. Je to unikátní asistenční služba Samsung Live Assistent.

Samsung dává majitelům své vlajkové lodi, modelů Galaxy S8 a S8+ a majitelům televizí řady QLED unikátní možnost, jak se spojit s pracovníky jejich podpory. Jsou to interaktivní videohovory, kde školení asistenti pomohou s nastavením přístrojů. Tato forma má simulovat osobní setkání, které je příjemnější, než online chat, nebo volání na infolinku. K využití služby musí být zákazník připojený k internetu, ale stačí mu běžný telefon nebo počítač s mikrofonem a ideálně i kamerou.

Samsung Live Assistant
Samsung dělá malou revoluci v zákaznické péči se službou Live Assistant

Asistenti pomůžou zákazníkovi s nastavení a instalací nových zařízení, ale i s nákupem nebo výběrem příslušenství. Nabídka je daná aktuální nabídkou českého Samsung e-shopu. Klíčový je osobní přístup, což ukazuje i to, že si zákazník na stránce služby může předem vybrat svého asistenta a v případě jeho aktuální nedostupnosti si rezervovat termín. Tohle vše je zadarmo a dostupné ve všední dny od 8 hodin ráno do 6 hodin odpoledne.

Zažijte nový rozměr zákaznické péče bez hranic. Samsung Live Assistant vám v interaktivním videohovoru osobně poradí s jakýmkoliv nastavením vašeho Samsung přístroje. Poradci jsou dostupní každý pracovní den v čase 08:00 až 18:00 hodin. Pokud si chcete zarezervovat videohovor na konkrétní čas, vyberte si termín.

Samsung se tu vydává naproti svým nejlepším zákazníkům a ukazuje jim, že ani po tom, co mu za přístroj zaplatí často nemalé peníze, neztrácí o ně zájem. Jsme docela zvědaví, jak se tato služba uchytí. Určitě je to krok správným směrem, který kdyby zopakovali další výrobci, nebudeme se zlobit.

Slova napsal

Matěj Zima

Šéfredaktor mobilního magazínu o smartphonech a bývalý fanoušek BlackBerry telefonů.

Webstránky: https://freebit.cz

Komentáře (1)

[…] kvalitu a komfort zákaznické péče. Proto společnost spustila unikátní zákaznickou službu Samsung Live Assistant, která propojuje moderní online prostředí a osobní přístup simulující osobní […]

Odpovědět

Chceš se vyjádřit? Tento článek okomentuj, projev názor!