Ze světa IT

Osvěžte si marketingovou strategii pro firmy

strategie
Foto: Strategie

Maloobchodní podniky byly zasaženy letošními ekonomickými výpadky, ale stále existují příležitosti pro podniky, aby optimalizovaly, přežily a prosperovaly.

Zahájení maloobchodu nebylo nikdy snazší. Ať ž jsou vaše zájmy jakékoli, je celá řada věcí, která umožnila zahájit prodej mnohem efektivněji, než řekněme, před 10 lety.

Pokud byste se raději zaměřili pouze na marketing, což je platforma sociálních médií a online elektronického obchodování velmi efektivní. Zahájení maloobchodu je však úplně jiné než jeho růst a pravdo je, že většina podniků selže po krátké době. Jak světová ekonomika vstoupí do období turbulencí, bude se tento počet pravděpodobně zvyšovat, ale podniky, které implementují účinné strategie, přežijí a dokonce porostou.

Optimalizujte svůj dodavatelský řetězec

Od začátku roku je narušení dodavatelského řetězce pro společnosti všech velikostí hlavním problémem v důsledku omezení místní i mezinárodní dopravy. Přesto podniky s odolnějšími dodavatelskými řetězci dokázaly zůstat funkční.

Osvěžte si marketingovou strategii pro firmy
Osvěžte si marketingovou strategii pro firmy

Můžete optimalizovat mnoho aspektů, jako je místo, kde vyrábíte nebo nakupujete, množství zásob, které máte po ruce a způsoby přepravy. Podívejte se, jak vás současná situace ovlivnila, a zjistěte, kde můžete provést změny, abyste vylepšili svůj systém.

Služby zákazníkům

Většina podniků má hrozný zákaznický servis a většina zákazníků bere v úvahu kvalitu služeb před nákupem nebo doporučením obchod. To je jasná příležitost odlišit se do konkurence tím, že nabídnete nejlepší možný zákaznický servis. Tento proces začíná vašimi náborovými praktikami: Lidé se špatným způsobem nemohou poskytovat trvale vynikající služby zákazníkům. Ujistěte se, že také poskytujete svým zaměstnancům rozsáhlé školení a požádejte své zákazníky o zpětnou vazbu, abyste mohli rychle identifikovat oblasti, kde je třeba zlepšení.

Efektivní marketing

Každá značka je v současné době na sociálních sítích a zůstává to jako dobrý způsob, jak získat informace o vaší firmě a návštěvnost webových stránek. Pokud jde o skutečnou konverzi lidí z návštěvníků na zákazníky, nejlepší možností jsou e-maily a volání. Oba mají osobní prvek, který je obtížné replikovat na sociálních sítích, zejména pokud využíváte efektivní marketingové techniky. U e-mailu nezapomeňte segmentovat seznam e-mailů a psát vysoce cílené zprávy.

Partnerství

Překonání konkurence by mělo být jedním z vašich cílů, ale nesmíte zavírat oči před příležitostmi, které existují pro spolupráci s jinými značkami. Značky, které prodávají doplňkové produkty, mohou najít úspěch ve spolupráci a vzájemné propagaci publika. Například kravata a oblek mohou například posílat provoz na weby druhé strany, protože lidé, kteří hledají jednu položku, mohou mít zájem o druhou. Nezapomeňte postupovat opatrně, abyste zajistili, že nevědomky nepropagujete potenciálního konkurenta.

Jaké jsou nejlepší marketingové strategie?

Používání sociálních sítích

Nemůžete ignorovat média. Tam se děje veškerá takzvaná magie. Některé podniky byly postaveny výhradně přes sítě. Samozřejmě můžete také najmout manažera sociálních sítí, pokud máte dostatečné finance. Zveřejněte vše, co považujete za relevantní a užitečné, které by vašemu publiku pomohlo získat více informací o vás a vaší firmě.

Pomocí přímých zpráv na platformách oslovte další úspěšné firmy nebo komunikujte s potenciálními zákazníky, kteří možná hledají vaše produkty a služby.

Vytvořte videonávody

Jedním z nejúčinnějších způsobů, jak získat slovo ve vaší firmě, je vytvoření videonávodů. Naučte lidi něco užitečného. Proveďte je firmou. Čím lépe jste na tom a čím větší hodnotu poskytujete, tím rychleji můžete zvýšit viditelnost a nakonec i prodej. Dnes je YouTube druhým větším vyhledávačem na světě za Googlem. Kdykoli se někdo chce něco naučit, zamíří tam. Pravděpodobně jste to udělali i vy sami nesčetněkrát.

Nejtěžší část? Slyšíte svůj vlastní hlas? Nemusíte se objevovat vizuálně, ale pravděpodobně je vhodné zjistit, jak je váš hlas vnímám publikem a časem najmout někoho, kdo to bude dělat za vás a bude mít příjemnější čas pro publikum.

Začnete blogovat

Pokud pro svou firmu nemáte blog, musíte jej založit. Většina lidí shledává blogování dobrým, protože jim nechybí viditelnost. Pravda je, že váš blog bude jako pustá poušť, pokud nevíte, co děláte. Nejlepší je, najmout si zkušeného copywritera, který článek sepíše bez pravopisných chyb s vhodnými slovy pro optimalizaci vyhledávačů. Ale nejde jen o zveřejnění vašich nápadů.

Měli byste začít autorizovat blogování. Když děláte blog, ujistěte se, že blog bude efektivní. Přemýšlejte o přidané hodnotě. Dejte lidem takovou hodnotu, že se okamžitě stanete autoritou v jejich očí. Toto je jedna z nejsilnějších strategií, kterou můžete pro marketing využít.

Optimalizace pro vyhledávače a sociální sítě

To je oblast marketingu, kde se hodně lidí strachuje. Ano, SEO může být děsivé, ale také je silný nástroj. Několik tipů, jak to udělat správným způsobem? Nepoužívejte spam klíčová slova. To je jedna z největších chyb. Vytvořte si obsah pro lidi a zároveň vzdejte hold vyhledávacím strojům. A co je důležitější, ujistěte se, že vše, co právě inzerujete, je bystré, poutavé, jedinečné a má nějakou hodnotu.

Reklamy na Facebooku s přesměrováním: Jednou z účinných metod, kterou můžete na trhu používat v dnešní době, jsou reklamy na Facebooku. Můžete oslovit specifické publikum a můžete to udělat velmi snadno. Můžete cílit podle zájmů, věku, zeměpisné polohy a dalších. Trik, jak dosáhnout skvělých výsledků, však není jen o klikání. Musíte se soustředit na konverze a přesměrování.

Použijte LinkedIn správným způsobem: Máte video ve svém profilu? Věděli jste, že jej můžete snadno přidat? Propojte to s popisem vašeho profilu. Je to snadný způsob, jak pasivně obchodovat s vaší firmou, a pokud je vše správně, může to vést až k šokujícím výsledkům. Můžete také oslovit jiné podniky a spolupracovat s podobně smýšlejícími podnikateli.

Vytvořte přidružený program: Většina lidí nechápe sílu affiliate marketingu. Pobočky mohou poskytnout masivní palivo pro růst. Ale přístup ke správným partnerům není vždy tak snadný. Musíte mít dobrou konverzi, pokud chcete, aby vás pobočka brala vážně. Vyžadujete to vytrvalost a vyžaduje to skutečnou drzost. Většina z vás se odradí po několik neúspěších, ale nemůžete dovolit, aby se emoce dostaly do cesty. Vytvořte affliate program a začněte oslovovat potenciálního partnera, který vám může pomoci.

Používejte e-mailové marketingové sekvence: Součástí každé dobré prodejní cesty bude i sekvence e-mailového marketingu. To jsou automatické zprávy, které se uživatelům odesílají, jakmile se přihlásí k odběru vašeho webu. Segmentujte svůj seznam pomocí adres e-mailových odpovědí a kliknutí. Pokud například někdo klikne na konkrétní odkaz, jasně o něco projevil zájem.

Tento článek vám pomůže pochopit, na co vaše publikum reaguje lépe, díky čemuž jste lepší komunikátor a můžete lépe prodávat svým zákazníkům.

MŮŽE SE VÁM TAKÉ LÍBIT ▼

Komentuj ▼

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Více článků ► Ze světa IT