Novinky ze světaTiskové zprávy

Představujeme Huawei Cares a servisní dny výrobce smartphonů

Už žádný strach z rozbitého displeje, seznamte se s Huawei Cares. Rozbitá obrazovka, popraskaná záda přístroje nebo ztracená data. A to je jen začátek možných obav, kterým čelí majitelé smartphonů každý den. I přes veškerou snahu se však podobné nehody mohou stát i těm nejopatrnějším.

Jak ale minimalizovat následky těchto nešťastných nehod, když už k nim dojde? Právě na to myslela společnost Huawei a spustila proto svou novou servisní kampaň Huawei Cares.

Čeho se doopravdy bojíme? Ve snaze porozumět obavám svých zákazníků co nejlépe, provedl Huawei ve spolupráci se společností IPSOS celoevropský spotřebitelský průzkum. A jaké jsou jeho výsledky? Více než 46 % uživatelů zažilo během posledních dvou let problémy s baterií smartphonu a rozbitá obrazovka trápila hned 40 % dotazovaných.

Představujeme Huawei Cares a servisní dny výrobce smartphonů

Představujeme Huawei Cares a servisní dny výrobce smartphonů

Smartphone se pro nás stal nepostradatelným pomocníkem pro každodenní život. S tím souhlasí také respondenti výzkumu, 66 % z nich se například obává, že by jejich mobilní telefon mohl být ztracen nebo odcizen, možné ztráty dat ve smartphonu se pak obává 57 % uživatelů.

Dalším problémem, který trápí značnou část respondentů, je možné fyzické poškození zařízení. Hlavní obavy se týkají především rozbité obrazovky (57 %) nebo zaplavení telefonu vodou (48%).

Huawei přichází s řešením

Po zhodnocení výsledků průzkumu se proto Huawei rozhodl přinést na trh novou službu, která má za cíl zbavit uživatele všech strachů z poškození jejich smartphonu. Akce Huawei Cares byla spuštěna 10. července a je určena pro majitele modelové řady P30. Ti mají možnost během prvních 12 měsíců od zakoupení přístroje využít jednorázové výměny poškozeného displeje nebo zadního krytu. Po výměně bude na telefon nanesena ochranná fólie a zařízení bude profesionálně vyčištěno. A to vše naprosto zdarma.

Zákazníci stále mohou využít také Servisní dny Huawei, kde na ně čeká například sleva na pozáruční servis nebo bezplatné nalepení ochranné fólie na vybrané modely. Akce probíhá vždy poslední čtvrtek až sobotu v měsíci ve vybraných servisech po celé ČR.

Všechny opravy v autorizovaných servisních centrech Huawei nabízí také kompletní revizi přístroje, a to včetně jeho vyčištění a optimalizace. Po jeho vyzvednutí jej uživatel obdrží s nejaktuálnější verzí operačního systému. Kdo může získat Huawei Cares? Huawei Cares mohou využít pouze ti zákazníci, kteří si v období od 10. 7. 2019 do 31. 7. 2019 zakoupili modely Huawei P30, P30 Pro a P30 lite a zaregistrovali je dle postupu přes aplikaci HiCare.

Podmínky akce: Servisní dny Huawei

  • Pravidelně, každý měsíc, poslední čtvrtek, pátek a sobotu v měsíci ve vybraných Servisních centrech. Na pobočkách Českého servisu Praha, Brno a Ostrava jsou Servisní dny pouze ve čtvrtek a pátek.
  • Akce na slevu na opravu zařízení Huawei se vztahuje pouze na zákazníky, kteří osobně zařízení k opravě donesou, není možné zařízení na opravu zaslat.
  • Sleva na opravu a ochranná fólie zdarma jsou určeny pouze pro fyzické osoby – koncové zákazníky, pro distributory, prodejce apod. není účast možná.
  • Služba ochranná fólie zdarma je k dispozici pouze pro vybrané modely.
  • Každý zákazník se má nárok na účast v akci pouze jednou za měsíc.
  • Sleva v rámci Servisních dní není slučitelná s ostatními probíhajícími promoakcemi.
  • Nabídka podléhá dostupnosti náhradních dílů. Organizátor si vyhrazuje právo kdykoliv změnit pravidla promoakce, a to i vdobě jejího průběhu, změnit dobu trvání, tj. zejména promoakci v jejím průběhu přerušit či předčasně ukončit, a změnit seznam participujících modelů nebo cen. O jakýchkoli reklamacích či námitkách rozhoduje s konečnou platností organizátor.

Doporučeno pro vás >

Komentuj článek

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *