Zajímavý text je základem úspěšné webové prezentace, která vám přivede nejednoho potencionálního zákazníka či jen návštěvníka webových stránek. Čtivý text okořeněný SEO optimalizací zaručuje úspěch ve vyhledávačích, z kterých přijde na vaše stránky 99% návštěvníků.
V dnešní době se hojně využívají tzv. PR články. O co vlastně jde? PR = Public Relations, zkratka je volně definována jako vztahy s veřejností. Jde o optimalizovaný text, který prezentuje projekt nebo nějaké zboží.
Dále bych pokračoval zkratkou MFA – znamená Made For Adsense. Jedná se o jednoduše vypadající stránku, označovanou často jako MicroSite. Co na ni najdete? Jen a pouze klíčová slova, která nalákají hojný počet návštěvníků z vyhledávače.
Ve většině případech text postrádá vše, co by vás mohlo zajímat. Jde právě jen o KW – keywords, vše ostatní jde stranou. Právě na těchto webech najdete reklamy, z kterých má majitel prezentace peníze či jiný zisk.
Další formou textu je recenze. Zaujme víc, jak dobře optimalizovaný PR článek. Jde o detailní popis produktu, který má oslovit kupujícího. Obsahuje obrázky a jiné přílohy o prodávaném produktu. Kvalitní texty pro vaše stránk, písmenka, to je to, oč tu běží. Jak zaujmout na internetu? To už je jen na vás…