Online prostředí simulující osobní setkání: Samsung Live Assistant



Napsal: 30/08/2017 0 comments 326 shlédnutí

Společnost Samsung patří dlouhodobě mezi lídry na poli technologických inovací a vedle produktů kontinuálně zvyšuje také kvalitu a komfort zákaznické péče. Proto společnost spustila unikátní zákaznickou službu Samsung Live Assistant, která propojuje moderní online prostředí a osobní přístup simulující osobní setkání.

Naším cílem je poskytnout zákazníkům prémiovou službu, poradenství a unikátní zážitek s profesionálním poradcem v rámci netradičního interaktivního videochatu. V současné době podobnou službu v rámci České a Slovenské republiky v oblasti spotřební elektroniky nikdo nenabízí. Jsme zároveň i první v rámci Evropy, kdo spustil pilotní provoz podobné služby,“ vysvětluje Jan Procházka, vedoucí zákaznické péče Samsung.

Samsung Live Assistant
Online prostředí simulující osobní setkání: Samsung Live Assistant

Hlavním rozdílem oproti klasické zákaznické péči je vizuální a interaktivní zážitek. Live Assistant spojuje výhody online světa a osobní schůzky. Služba je dostupná ze všech zařízení připojených k internetu.

Interakce s objekty (produkty, formuláře, ovládací prvky)

Zákazníkovi stačí pouze běžný počítač či tablet/telefon – zařízení s připojením k internetu schopné běžného videohovoru, tedy s mikrofonem a ideálně také kamerou. Interakce s objekty (produkty, formuláře, ovládací prvky) pak ze strany klienta probíhá opět tradiční formou typickou pro použité zařízení – myš, dotyková obrazovka, klávesnice,“ doplňuje Jan Procházka.

Prostřednictvím Samsung Live Assistant si může nechat zákazník poradit s nastavením a instalací jeho zařízení, s výběrem i nákupem vhodného značkového příslušenství nebo si domluvit případný servis. Poradci jsou připraveni zákazníkům poradit také s výběrem produktů a v případě zájmu zrealizovat rovnou jejich nákup. K dispozici je celé produktové portfolio ve stejném rozsahu a za stejných podmínek jako na oficiálním e-shopu Samsung.

Je možné si termín schůzky online rezervovat v čase

Unikátní je také možnost výběru poradce dle sympatií a osobních preferencí ještě před samotným zahájením hovoru. V případě, že poradce není dostupný, je možné si termín schůzky online rezervovat v čase, který zákazníkovi nejlépe vyhovuje. Služba je zdarma, s provozní dobou pondělí až pátek od 8.00 do 18.00. Více informací na samsung.live-assistant.cz.

Slova napsal

Martin Kohout

Správa a content webů. Pracovně s Applem. Technologické novinky o smartphonech.

Webstránky: https://freebit.cz

Chceš se vyjádřit? Tento článek okomentuj, projev názor!