ČP s novou službou CPcloud.cz



Napsal: 08/12/2014 0 comments 2144 shlédnutí

Česká pošta bude v dalších dnech promovat svou novou službu k rozesílání dopisů a přání k Vánocům. Nejedná se však o ledajakou službu, bude zde kladen důraz na efektivitu a ušetřený čas. Ve zkratce se jedná o počítačovou aplikaci, která za vás odesílá elektronické texty tam, kam potřebujete. Strojově se vytisknou, vloží do obálek a pošlou na adresu, kterou si samozřejmě určíte. Prioritou je výhodná cena, ušetřený čas, celková úspora lidských zdrojů, bezpečí či dostupnost odkudkoliv.

Oficiálně bude tato služba dostupná až od 23. ledna 2015, ČP Cloud se postará o vše podstatné. Předvánoční akce této české služby je promována s Kontem Bariéry, kde můžete společně s Karlem Gottem vyzkoušet prémiové rozesílání přáníček či samotné CD právě tohoto zpěváka.

CPcloud

Co je Vánoční přání s Karlem Gottem?

Vánoční přání s Karlem Gottem je projekt na podporu Konta Bariéry, díky kterému můžete poslat svým blízkým, přátelům i obchodním partnerům přání k Vánocům i k Novému roku a zároveň udělat radost i těm, kteří v životě neměli příliš štěstí. Každým přáním totiž přispějete Kontu Bariéry částkou 30 Kč.

Co mohu poslat?

Poslat můžete přání velikosti A4 s vlastním vzkazem příjemci, ke kterému je přiložena pohlednice Konta Bariéry, a záleží už jen na vás, zda k přání připojíte také CD Karla Gotta „S pomocí přátel“, plné zbrusu nových písniček. My to vše vytiskneme, zabalíme do obálky (v případě přání s cédéčkem do ochranné bublinkové, aby nedošlo k poškození) a doručíme příjemci poštou. Přání bez CD zasíláme jako obyčejnou listovní zásilku, přání s cédéčkem doporučeně.

Jak to mohu poslat?

Jednoduše. Klikněte zde a vyberte si, zda chcete poslat jen dopis s přáním nebo i s cédéčkem. Doporučujeme, abyste si nejdříve připravili poštovní adresy těch, kterým chcete přání poslat.

Uvidím někde, co posílám?

Samozřejmě. Po zadání textu vašeho přání, adresy příjemce a odesilatele máte možnost nahlédnout, jak bude vypadat nejen Vaše přání, ale i přiložená pohlednice, případně cédéčko, a také zkontrolovat adresy na obálkách.

Proč mám po výběru typu přání stránku se žlutým pruhem nahoře a logem ČP Cloud?

Poté, co si zde vyberete, jaké přání chcete poslat (s nebo bez CD), jste přesměrováni na stránky služby ČP Cloud, ve které své přání vytvoříte. ČP Cloud je partnerem Konta Bariéry a jeho úkolem je umožnit vám přání ve vašem www prohlížeči vytvořit a následně zajistit jeho vytištění a rozeslání. Průvodce vytvořením přání systému ČP Cloud je jednoduchý a povede vás.

Musím se registrovat, abych mohl Vánoční přání s Karlem Gottem odeslat?

Nikoliv. Registrace není pro Vánoční přání s Karlem Gottem potřeba. K odeslání přání postačí vyplnit vaše jméno, příjmení, adresu, která bude vytištěna na obálce, a emailovou adresu pro odeslání účtenky (daňového dokladu).

K čemu potřebujete adresu a email?

Adresa, včetně Vašeho jména nebo názvu Vaší firmy, bude vytištěna jako odesílatel v levém horním rohu obálky. Na váš email Vám zašleme účtenku (daňový doklad) k provedené platbě.

Jaká je cena Vánočního přání s Karlem Gottem?

Cena přání s vlastním textem o velikosti A4 a přiložené pohlednice Konta Bariéry je 49,- Kč vč. DPH. Za cenu 339,- Kč vč. DPH odešlete přání i pohlednici společně s nejnovějším CD Karla Gotta „S pomocí přátel“. Vybraná částka po odečtení nákladů na výrobu a doručení bude připsána na účet Konta Bariéry.

Proč je platba pomocí SMS zprávy zpoplatněna vyšší částkou?

Tato možnost platby je zajištěna pomocí služby „Premium SMS“. Výsledná částka je stanovena na základě nákladů účtovaných mobilním operátorem. Tento způsob platby je z důvodu vysokých nákladů možno použít pouze při odeslání Vánočního přání s Karlem Gottem (bez CD) jednomu příjemci. I v takovém případě můžete zvolit jinou platební metodu (platební karta, on-line bankovní převod).

Co mám dělat, pokud mi nepřišla SMS s validačním kódem?

SMS s validačním kódem by Vám měla být obvykle doručena během několika minut. Pokud Vám nebude doručena do 1 hod., zkontrolujte, že jste ji zaslali na správné telefonní číslo a ve správném formátu a že máte u Vašeho mobilního operátora povoleno odesílání Premium SMS. Pokud je vše splněno, kontaktujte prosím naši zákaznickou podporu.

Jak zjistím, že platba Vánočního přání s Karlem Gottem proběhla v pořádku?

Po úspěšném dokončení objednávky se Vám zobrazí informace o úspěšném provedení platby a na email, zadaný při tvorbě Vánočního přání, Vám odešleme zprávu s účtenkou (daňovým dokladem). Účtenku si na emailu prosím uschovejte. Dle čísla účtenky je zákaznická podpora schopna dohledat potřebné informace o Vaší objednávce.

Mohu zaslat Vánoční přání s Karlem Gottem i do zahraničí?

To bohužel není možné. Adresy příjemců mohou být pouze v České republice.

Je platba platební kartou nebo online převodem bezpečná?

Platební brána PayU, která zajišťuje platby za odesílaná přání, je provozována na základě licence pro poskytování platebních služeb, udělené Českou národní bankou a podléhá tedy stanovené kontrole České národní banky. Pro transakce uskutečněné platebními kartami PayU plně podporuje řešení 3D Secure. To je vyvinuté v souladu se směrnicemi kartových asociací VISA a MasterCard. Jedná se o mezinárodně standardizovaný proces pro zpracování plateb pomocí platebních karet na internetu. 3D Secure zabezpečuje, že se citlivá data z platebních karet nedostanou k nikomu jinému než certifikovaným subjektům (banky, autorizační centrum). 3D Secure tak maximálně zvyšuje zabezpečení transakcí.

Rychlé online převody jednotlivých bank, které patří k nejbezpečnějším způsobům online placení, splňují přísné bezpečnostní podmínky. Při jejich použití probíhají všechny transakce v ochranném systému konkrétní banky a jsou zabezpečeny jejími bezpečnostními systémy. Rychlé online převody tak zaručují maximální spolehlivost a ochranu.

Jak bude Vánoční přání s Karlem Gottem doručeno?

V případě přání s pohlednicí bude zásilka odesílána jako obyčejné psaní. Pokud si vyberete odeslání přání, pohlednice a CD Karla Gotta „S pomocí přátel“, bude zásilka odesílána jako doporučené psaní.

Co mám dělat, když nedojde k přesměrování na stránky banky, při způsobu platby Bankovní převod on-line?

Pokud se Vám stránka vybrané banky nenačte a na tlačítko „Uhradit“ již nelze znovu kliknout, vraťte se pomocí tlačítka „Zpět“, umístěným v horní části průvodce, na záložku „Cena“. Zde znovu klikněte na tlačítko „Zaplatit“, vyberte banku a stiskněte „Uhradit“. V případě, že Váš problém přetrvává, kontaktuje zákaznickou podporu.

Rozmyslel jsem si platbu přes Bankovní převod on-line…

Pokud vyberete způsob platby Bankovní převod on-line a dojde k přesměrování na stránky vybrané banky, není již možné vrátit se zpět do průvodce a měnit údaje. V případě, že se z této části rozhodnete vrátit do Vánočního přání pomocí tlačítka Zpět v prohlížeči ještě před přihlášením do své banky, budete automaticky přesměrováni na první stránku průvodce a dříve zadané údaje musíte znovu vyplnit. Pokud se přihlásíte do rozhraní své banky a následně transakci stornujete, můžete v následném dialogu vybrat návrat na záložku „Platba“ a zvolit jiný způsob úhrady Vánočního přání.

Jaká je doba doručení Vánočního přání?

Vaše Vánoční on-line přání bude předáno k tisku a odeslání příjemcům nejpozději následující pondělí v ranních hodinách, může to ale být i dříve.

Jak mohu kontaktovat zákaznickou podporu?

Na vaše otázky Vám odpoví operátoři Call centra společnosti Česká pošta s.p. na telefonním čísle 840 111 244. Volání na tzv. Bílou linku je zpoplatněno tarifem dle ceníku vašeho telekomunikačního operátora.

Ve kterém prohlížeči mohu vytvořit Vánoční přání s Karlem Gottem?

Stránky s průvodcem přání byly otestovány v prohlížečích Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari a Internet Explorer ve verzi 9 a vyšší. Pokud používáte prohlížeč Internet Explorer ve verzi 8 a nižší, stáhněte si novější verzi nebo si stránku otevřete v jiném z testovaných prohlížečů.

Co mám dělat, jestliže se vůbec nedostanu do Vánočního přání?

Jestliže se vám stránky pro vytvoření Vánočního přání nezobrazují, kontaktuje prosím zákaznickou podporu na telefonním čísle 840 111 244 nebo na emailové adrese podpora@cpcloud.cz. Volání na tzv. Bílou linku je zpoplatněno tarifem dle ceníku vašeho telekomunikačního operátora.

Kdo je poskytovatelem služby?

Poskytovatelem služby je partner Konta Bariéry pro tuto sbírku společnost ČP Cloud a.s. (dříve BJP Technologies a.s.), provozovatel služby ČP Cloud – www.cpcloud.cz, služba ČP Cloud je vytvořena sdružením České pošty s.p a ČP Cloud a.s. Obchodní podmínky pro poskytování služeb na platformě ČP Cloud v rámci akce Vánoční sbírka v .pdf zde.

Slova napsal

Martin Kohout

Správa, tvorba a content webů. Pracovně s Applem, baví mě technologické novinky o telefonech.

Web: http://freebit.cz

Chceš se vyjádřit? Tento článek okomentuj, projev názor!