Internet >

Zkušenosti? Systemsmart a Smartonix od jednoho provozovatele

Systemsmart logo
Foto: Systemsmart

Na internetu najdete mnoho eshopů, které nabízí levnou elektroniku. Levný mobil neznamená to, že si domů pořídíte něco, co bude bez problému fungovat několik let. Cena je sice klíčový faktor při koupi smartphonu ale je dobré si uvědomit, že za nízkou cenou mohou stát i velké problémy.

Pokud chcete za nákup mobilu ušetřit, dobře si promyslete pro a proti. Může se vám totiž stát, že si domů přinesete kopii nebo úplně jiný mobil. Pokud vám však telefon přijde poštou, problémů může být ještě více. Jaké jsou zkušenosti s eshopy, které prodávají až nebesky levnou elektroniku?

Objednal jsem přes eshop Smartonix pro maminku Nokii 225 a telefonu od prvního dne doručení nefungovalo sluchátko. Já si objednal Samsung S7 a místo evropské nebo české distribuce jsem obdržel čínskou verzi, kde je horší procesor. Před týdnem jsem objednal iPhone SE 32GB – sluchátka v balení nejsou originál ale čínská kopie za 100 Kč.

Zkušenosti? Systemsmart a Smartonix od jednoho provozovatele (Foto: alphaelectronics.cz)
Zkušenosti? Systemsmart a Smartonix od jednoho provozovatele (Foto: alphaelectronics.cz)

Pozor na tento obchod lidi, všechny mobily co tento obchod Smartonix ještě před dvěma měsíci Alfabetmobil prodává pod značkou nové jsou všechno zmetky.

Za obchodem stojí jeden majitel, a to přesněji firma Online 2017 s.r.o. (majitel dle rejstříku Trong Nhan Do), která provozuje následující weby: systemsmart.cz, smartonix.cz, smartphoner.cz, maximumsmart.cz, alfabetmobil.cz a alphaelectronics.cz.

Firma byla založena v květnu roku 2017. Sídlo firmy je psáno na adresu Perucká 2483/9, Praha. Firma si v září roku 2018 změnila jméno na System Centre s.r.o. s kapitálem 50 000 Kč.

Koupili jsme iPhone 5c, dvakrát jsme ho reklamovali. Při druhé reklamaci nám nebyly vráceny originál sluchátka a nabíječka.

Vzdálená správa – Volvo Cars Sverige AB automaticky nastaví váš iPhone. Vzdálená správa poskytuje správci možnost nastavovat a spravovat emailové účty, instalovat a konfigurovat aplikace a spravovat nastavení iPhonu. Tak tyto věty se objevili zákazníkovi, který si objednal pro svého syna smartphone od Systemsmart.cz.

  • Systemsmart.cz
  • Smartonix.cz
  • Smartphoner.cz
  • Maximumsmart.cz
  • Alfabetmobil.cz
  • Alphaelectronics.cz

Levná koupě může ušetřit peníze v peněžence. Ale může přinést i hodně problémů s tím, jak a kde telefon reklamovat. Prodejce tady totiž za několik let či měsíců nemusí být. Nebo se šikovně přejmenuje a bude prodávat zmetky, repasované mobily nebo čínské kopie dále.

Jak poznám nekvalitní eshop? Recenze?

Nekvalitní webové stránky nebo eshop poznáte jednodušše. Ověřte si, že je v liště nahoře kde zadáváte adresu HTTPS protokol. Ten značí šifrované webové stránky. Za protokol se platí, ale je i zdarma. Nicméně to značí, že si člověk s webem dává práci. Většinou jsou na webu neúplné informace o tom, kde firma sídlí, nebo se jen stěží dočtete, kde a kam volat, pokud potřebujete elektroniku reklamovat.

smartonix was tym

Údaje o firmě jsou strohé nebo neúplné. Tyto firmy mění své jméno. Pokud si firma v několika letech hned několikrát změnila své jméno, možná chce na internetu vystupovat pod jiným a odvrátit tak od sebe veškerou negativní pozornost. Podívejte se na recenze eshopu. Použijte opět Google vyhledávání a informace si dohledejte (použijte slova jako zkušenosti, recenze pro dané eshopové jméno).

V případě této firmy mají weby stejný design. To už je velmi podezřelé. Podívejte se také na zkušenosti s daným eshopem. Stačí použít Google a je hned jasné, jaký zákazník a kdy měl s eshopem jaký problém. To je náš tým! Přitom je jasné, že skoro všechny aktivity dělá jeden člověk.

Dle webu mají až 50 reklamací v řešení a dodávají, že pro zasílání reklamace musíte použít pouze Českou poštu, ostatní přepravní společnosti na P. O. BOX nedoručují. Mají velké firmy P. O. BOX? Určitě ne, reklamaci nosíte samozřejmě přímo na konkrétní adresu nebo odesíláte na konkrétní místo. O pronájem P. O. BOXu můžete požádat na kterékoliv poště, to samozřejmě může udělat úplně každý.

Kde nakupovat mobilní telefony?

Mobilní telefony můžete nakupovat všude, kde víte, že se o vás dobře postarají. Vyplatí se kupovat mobily u autorizovaného prodejce. Ten má sice vyšší cenu, nicméně se o vás v době reklamace dobře postará. Velké eshopy mají velký kapitál a tak pro ně není problém reklamaci rychle a spolehlivě vyřešit. Pokud chcete ušetřit nějaké peníze, počkejte si na slevu nebo akci.

Martin Kohout
Martin je technologický nadšenec a elektrotechnik. Má zkušenosti v technologiích přes 20 let a jeho koníčkem jsou smartphony, které mění svět a lidské vnímání.

    Doporučeno pro vás >

    13 x komentář, přidáš se?

    1. Jen potvrzuji to, co je napsané výše. Bohužel jsem naletěla na nízkou cenu. Objednaný mobil přišel včas, vypadal jako nový, krabička zatavená v igelitu. Zadní kryt ovšem zevnitř ulepený a pod ním nálepka TEAR IS INVALID. Vyjádření telefonické ani písemné od obchodu jsem nedostala, telefon jsem vrátila a nechci s nimi mít nic společného. Stálo mě to “jen” poštovné a nervy 🙁

      1. Dobrý den, mohla bych se zeptat, zda Vám společnost po vrácení vrátila peníze? Moc děkuji za odpověď.

      2. Dobrý den! Včera mi přišel Honor 9. Ze Smartonix. Chůvy tlačítko hlasitosti zadní kryt je plast a předek taky. Stálo to 4620. V úterý tam budu volat. Eva.

    2. Presne tak, prodavaji nekvalitni sunky. Taky jsem naletela. Bohuzel jsem si recenze neprecetla a nechala je telefon, ktery mi prisel rozbity (nefunkcni nabijeni a baterie) opravit, misto toho, abych jim ho uplne vratila. Protoze tento,, opraveny” telefon se potom neustale sekal, mrznul atd… Po roce je nabijeni znovu nefunkcni a reklamaci mi neuznali, protoze je na displeji prasklinka a tudiz si za zavadu muzu pry sama. Autorizovany servis se na vas vyprdne, protoze telefon neni z CZ distribuce a tudiz unich neni mozne delat zarucni opravy. Takze u tehle podvodniku uz nikdy…

    3. Ano, mám podobné zkušenosti.. Objednala sem naivně synovi za jeho našetřené peníze IPhone 5S. Cca po 10 měsících přestal telefon úplně fungovat.. V autorizovaném servisu nám sdělili, že telefon je slepenina z více použitých telefonů a že odešla součástka, která nelze vyměnit. A tak jsem pátrala na internetu, kdo má jaké zkušenosti, našla mejlové adresy, mobil… Ze začátku, nikdo nereagoval. Až na poslední nalezený email zareagovala společnost smartonix. Paní Černá byla milá a snažila se.. Jenže já jim hrozím ČOI, či trestním oznamením. A to vše dotahnu do konce. Nejdříve si ale nechám vystavit od profi výrobce potvrzení, že IPhone 5s je slepenina a podvod. A pak se pokusím, Nechat si vrátit peníze. Dle toho jak to dopadne, budu pokračovat dále.. Není možné podporovat tyhle šmejdy, tim že to každý nechá být!!! Fakt ne!

    4. Jsem z eshopu Systemsmart také poučená, oni neváhají okrádat lidi i v době koronavirové pandemie. Objednala jsem si dva respirátory za cenu 897,- Kč (s poštovným) – platba v dnešní době vyžadována předem. I když inzerovali, že jsou na skladě, nakonec mi nabídli jiné s tím, že jsou pouze od jiného výrobce, že ty objednané nemají. Došly mi dvě papírové roušky v hodně pár korun, za které jsem dala skoro 900,- Kč – nehoráznost. Ohradila jsem se, ale marně. Dávejte si na ně pozor, raději se takovému eshopu vyhněte.

    5. Koupila jsem si telefon iPhone 7 na stránkách společnosti Smartonix.cz (systemsmart). V dobré víře, že si kupuji originál. Po pár dnech mně spadnul telefon do kaluze, a tak jsem ihned jela do autorizovaného servisu pro iPhony. Tam mně bohužel sdělili, ze je telefon složen z několika neoriginálních dílu, ze byl aktivován uz před 3 roky v Brazílii, ze v telefonu nebylo vůbec žádné těsnění, a tudíž je telefon zničen. Jsou to zloději a podvodníci, nenaleťte stejně jako ja!!!

      1. Obraťte se na ČOI. Nesmí jim to jen tak projít! Poškození se spojte a dávejte stížnost!

    6. Koupil jsem přes Systemsmart mobilní telefon Samsung, který mi přestal po 2 dnech fungovat. Po pozdním přečtení recenzí na tuto firmu a diskuzi s pracovnicí na online chatu na jejich www jsem jim zaslal na adresu firma, která vystavila fakturu – System Centre s.r.o. telefon a odstoupení od koupi. Peníze mi vrátili cca po měsíci na můj účet. Doporučuji všem, kteří “naletěli” podobně jako já, aby vrátili zboží do 14 dnů doporučeně i s odstoupením od koupi:

      Od :………………….

      Pro : Systém Centre s.r.o.
      Litevská 1174/8
      10000 Praha 10 – Vršovice

      V ………… dne………………

      Věc: Odstoupení od zakoupení mobilního telefonu ……………………..

      Vážený pane, vážená paní,

      dne …….. jsem si objednal prostřednictvím Vašeho e-shopu Mobilní telefon …….. Zboží mi bylo doručeno na dobírku s platbou v hotovosti …..Kč + ….. Kč Česká pošta – Balík do ruky s Faktura – daňový doklad číslo …………, vystaven ……….

      Tímto Vám oznamuji, že jsem se rozhodl odstoupit od výše uvedené koupi v souladu se zněním § 1829 odst. 1 občanského zákoníku č. 89/2012 Sb.

      Zboží Vám dne …………. zasílám poštou na adresu Vaší firmy. Také Váš žádám o vrácení kupní ceny zboží ve výši ……………na bankovní účet č………………… do 14 dnů od doručení mnou vráceného zboží i tohoto odstoupení od zakoupení.

      S pozdravem

      …………………………………………….

    7. Zdravím,

      objednávala jsem také a musím konstatovat, že iPhone 7 je naprosto bezproblémový… Docela mne udivuje co se vše dočtu, ale je to už druhý který od nich mám a bez poruchy či jiné závady. Reklamovat jsem nemusela ani ten předešlý a to ho mám druhý rok.

    8. Nebyl žádný problém s reklamací u mého telefonu Samsung galaxy S7, u kterého mi přestalo fungovat zapínací tlačítko a to po roce a půl. Poté, co jsem zaslal telefon na uvedenou adresu pro reklamace s přiloženým formulářem, v kterém jsem popsal zjevnou vadu, mi byl mobil během 3 týdnů opraven. Tak že mi dnes funguje bezchybně, jak má. Po přečtení zdejších recenzí jsem měl z reklamace strach, ale opravdu nebyl s reklamací žádný problém. Jedinou korespondenci, kterou jsem s obchodem měl, byl papír s popsanou závadou a přes chat obchodu, kde my paní vysvětlila, jaké listiny mám k telefonu přiložit a kam ho mám zaslat. S obchodem systemsmart.cz jsem tedy spokojený.

    9. Nekupujte nic přes tento obchod. Dětem jsme koupili pres systemsmart.cz dva stejné telefony. P cca 3/4 roce oba přestali fungovat. Nejdou zapínat. Reklamace neuznána kvůli mechanickému poškození z naší strany, ano telefon po 3/4 roce nese známky opotřebení, jako jsou škřábance, ale určitě tyto věci nemají vliv na funkčnost telefonu. Teď přemýslíme co dál, jestli zkusit cetu znaleckého posudku a ČOI.

      Máte někdo zušenost? Pokusili jste se to řešit?

    10. Na 100% nedoporučuji!!! Objednal sem si od nich iphone 7, ani ne po týdnu mi u iphonu totálně selhal software a zamáčklo se tlačítko na ztlumení hlasitosti, tudíž sem s tím nemohl dělat nic, ani dát restart. Poslal sem to na reklamaci a oni mi to po víc jak měsíci vrátili zpátky opravený ( česká pošta se opozdila).
      2 měsíce na to mi mobil z ničeho nic přestal nabíjet. Nabíječka byla v pořádku, ale nenabíjelo to, když sem tam vložil sluchátka, tak fungovala. Tak sem to poslal na reklamaci a znovu sem čekal víc jak měsíc. Po měsíci od doby vrácení po 2 reklamaci. Se mi začal sekat fotoaparát a nešlo mi s ním fotit ( krom toho už sem měl v čočce nějakej bordel už od doby koupě, ale ničemu to nevadilo, tak sem to nechal být). K tomu mi přestali fungovat sluchátka. Načež nabíječka mi zase naopak šla. Vůbec nechápu, proč ani jak. No a aby toho nebylo málo se mi opět začalo zamačkávat tlačítko na ztlumení hlasitosti. Tak sem jim psal, že to posílám na reklamaci, protože z toho půl roku co ten mobil mám polovinu času strávil na reklamaci a že ten mobil prostě nechci. Oni mi napsali že vrácení peněz pouze po 3 stejné reklamaci nebo po 4 reklamaci. Takže………. udělejte si z toho obrázek sami. Teď jen čekám kdy mi zase odejde po 4.

    Komentuj článek

    Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Další novinky > Internet >